فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه از شنبه ۲۵ خرداد تا جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ ]

فال pmcفال روزانه شبکه pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

فال روزانه شبکه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه شنبه ۲۵ خرداد • یکشنبه ۲۶ خرداد • دوشنبه ۲۷ خرداد • سه شنبه ۲۸ خرداد • چهارشنبه ۲۹ خرداد • پنجشنبه ۳۰ خرداد  • جمعه ۳۱ خرداد

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

به تازگی کارهای فراوانی در محل کارتان روی هم انباشته شده اند که انجام به موقعشان اهمیت زیادی دارد. شما معمولا خیلی راحت مسئولیت هایتان را یکی یکی انجام می دهید و سپس به سراغ کار بعدی می روید. حالا بخاطر بهم خوردن شرایط روحی تان نمی توانید به راحتی تشخیص بدهید که کدام مسئولیت در اولویت قرار دارد.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: برای قول و قرارتان ارزش قائل شوید

برای حرفی که زده اید و قولی که داده اید ارزش قائل شوید و با گام های مطمئن به سوی آینده قدم بردارید. اگر اراده کنید در موقعیتی که الان آزارتان می دهد می توانید تغییر اساسی ایجاد کنید. برای رسیدن به نیتتان باید بیشتر تلاش کنید. بهتر است راهی پیدا کنید تا به خودتان مسلط شوید. اخلاق نیکوی شما دیگران را به سمت شما جلب می کند.

♊ فال pmc خردادی عزیز : آستین هایتان را بالا بزنید …

موکول کردن مسائل مالی تان به روزهای بعد دردی را درمان نمی کند، هرچه زمان بگذرد مشکلات دیگری از راه می رسند. در مورد مسائل عاطفی تان شجاع باشید و خیلی زود آستین هایتان را بالا زده و اجازه ندهید شک و دو دلی بر شما چیره شود. شما ارتباط خوب و درستی با او دارید، بخاطر حرف های دیگران این ارتباط را به هم نزنید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : قضاوت های عجولانه نکنید

قبل از اینکه برای دفاع کردن از ترستان دلیل و شاهد بیاورید در مورد قضاوت های عجولانه خود با احتیاط عمل کنید. درست زمانی که فکر می کنید آرامش و موفقیت را به دست آورده اید، مشکلاتی پدیدار می شوند که شما را غافلگیر می کنند که تنها با تلاش دو چندان خواهید توانست بر آن ها فائق شوید. شما مرد عمل هستید هراس را از خودتان دور کنید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : همیشه حق با شما نیست

حواستان باشد حس بی اعتمادی و توطئه چینی که در وجودتان رشد می کند تنها باعث دشمنی شما با دوستان می شود. از حرف حق دیگران دلخور نشوید حتی اگر به ضرر شما تمام شود، حواستان باشد که همیشه حق با شما نیست. مسافری از راه دور خواهید داشت که دلتان را گرم و چشمتان را روشن می کند. کمی صبر کنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید

این روزها عاقلانه ترین کار این است که به جای ثابت کردن و نشان دادن کارهایی که نمی توانید انجام دهید برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. برای تصمیم گیری درباره یک امر مهم دچار تردید شده اید، هرچقدر شناخت بیشتری پیرامون موضوع پیدا کنید تصمیم گیری برایتان آسانتر خواهد شد. بهتر است با راهکارهای مناسب خودتان را به این شناخت مجهز کنید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : تغییرات در سطح درآمدتان پیش می آید

از هرکسی سوال نپرسید، نگرانی برای گرفتن جوابی که منتظرش هستید به زودی پایان می یابد و خستگی از تنتان به در می شود. لحظه های شاد و دلپذیری را تجربه خواهید کرد که نتیجه صبر و متانت شماست. تغییرات قابل توجه در سطح درآمدتان پیش می آید که اصلا توقعش را ندارید، این رویداد موجب خوشحالی تان می شود.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : کمی پس انداز کنید

نقشه ای در سر می پرورانید که برای اجرای آن نیاز به مشاوری قوی دارید، بی گدار به آب نزنید که به ضررتان تمام می شود. سفری پیش رو دارید که برای اولین بار مکانی را خواهید دید و اوقات خوشی را سپری خواهید کرد. بهتر است کمی آینده نگر بوده و به جای آن که در کاری سرمایه گذاری کنید کمی پس انداز کنید تا این روزها بگذرد.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : از مشکلات فرار نکنید

مشکلی برایتان پیش آمده اما فرار از مشکلات راه حل مناسب نیست، هم شما را ضعیف می کند و هم مشکل روز به روز بزرگتر می شود، وقت بگذارید تا راه حل مناسب پیدا کنید بخصوص که ظرفیت و توان لازم را برای حل این مشکل را دارید. طی روزهای آتی در انتظار تغییراتی در زندگی احساسی خود باشید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : از ناملایمات نترسید

تحولات و تغییرات اخیر زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده، باید استوار و ثابت قدم باشید و از ناملایمات نترسید. پیروزی شما در کار قطعی است، تردید هایتان را کنار بگذارید .به زودی پاداشی مادی نصیبتان خواهد شد که خوشحالتان می کند. درصدد هستید نظر شخصی را نسبت به موضوعی تغییر دهید، تلاشتان بی فایده است.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : نذرتان را ادا کنید

در جمعی بحثی پیش خواهد آمد و نظرات درباره افراد خاصی عوض می شود، افق دیدتان نسبت به این افراد وسیعتر و دقیقتر خواهد شد. در مورد حرفی که شنیده اید بهتر است صبر کنید و تا خود شخص صحت گفته هایش را تایید کند. نگران سلامتی عزیزی هستید که به زودی خبرهایی در رابطه با او می شنوید. نذرتان را ادا کنید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : قدر موقعیت و این روزها را بدانید

اتفاقی خوشایند برایتان رخ می دهد تا مدتها شیرینی آن باقی می ماند. این روزها شانس به شما رو می آورد و در پرتوی آن فرصت های تازه ای به دست می آورید، قدر این موقعیت و این روزها را بدانید و از آن به شکل درست بهره ببرید. در مورد موضوعی صبر شما به آخر رسیده و می خواهید دل را به دریا بزنید و آغازگر تحولی باشید.

دانلود فایل صوتی فال PMC

 

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *