فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه از شنبه ۱۰ فروردین تا جمعه ۱۶ فروردین ۹۸ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

فال روزانه شبکه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه شنبه 10 فروردین • یکشنبه 11 فروردین • دوشنبه 12 فروردین • سه شنبه 13 فروردین • چهارشنبه 14 فروردین • پنجشنبه 15 فروردین  • جمعه 16 فروردین

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : به امور مالی بیشتر توجه کنید

از گذشته درس بگیرید و هرکسی را محرم اسرار خود قرار ندهید. برای رابطه ای که درش هستید حتما نباید نامی بگذارید. همه حق دارند تا جایی که به دیگران آسیبی نمی رسانند آنطور که دلشان می خواهد زندگی کنند. گره کوچک مالی تان باز خواهد شد اما مراقب موج بزرگتری که در راه است باشید و حساب شده خرج کنید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: گره مشکلات باز می شود

مجبور خواهید شد بهای یک اشتباه در گذشته را امروز بپردازید. این روزها با مشکلات فراوانی در زندگی دست به گریبانید اما برای حل آنها تلاش و کوشش می کنید که قابل تحسین است.گره مشکلات گشوده خواهد شد به شرط آنکه عاقلانه اقدام کنید. با بی حوصلگی و تندخویی مدام به نتیجه نخواهید رسید.

♊ فال pmc خردادی عزیز : راز دل مگو

انرژی مثبتی که از شما به اطرافیان می رسد آنها را خوشنود می کند. در امور مالی دور اندیش باشید و به فکر روزهای سخت آینده هم باشید. دست و دل بازی بیش از حد حالا به نفع شما نیست. از شخصی خودخواه فاصله بگیرید و اشتباهات گذشته تان را تکرار نکنید. رازی در دل دارید که هنوز موقع مناسبی برای آشکار کردن آن نیست.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : نصیحت گوش کن

به دشمن خود بی اعتنایی نکنید. روزهای خوش و موفقیت آمیزی پیش رو دارید. شخصی بسیار نزدیک شما را نصیحت می کند. به جای آنکه جوابتان را آماده کنید گوش هایتان را باز کنید و آنچه می گوید با جان و دل بشنوید و بکار ببندید. یادتان باشد هیچکس دانای کل نیست و همه اشتباه می کنند، بپذیرید و جبران کنید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : ترسیدن کافیست

بار کج به منزل نمی رسد، دارید بیهوده به خودتان فشار می آورید. ترسیدن کافی است، حرف راست را رودررو بزنید و خلاص شوید. انجام یک کار تکراری خسته تان کرده، سعی کنید راهی را برای ایجاد تنوع پیدا کنید. در رانندگی تان بیشتر احتیاط کنید.دیدن اتفاقی دوستی که مدتهاست از او بی خبرید خوشحالتان خواهد کرد.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : به هرکسی اعتماد نکنید

به آینده امیدوار باشید. شما فردی با اراده و پر تلاش هستید و می توانید مشکلات و موانع را یکی یکی حل کرده و از سر راهتان بردارید. دل به دل کسی که دوستش دارید بسپارید و از طعن حسودان هراسی نداشته باشید. به هرکسی اعتماد و اطمینان نکنید. با یک مشاور با تجربه مشورت کنید و بعد تصمیم بگیرید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : نخور غم گذشته…

بهتر است این روزها وقت بیشتری را به خانواده تان اختصاص دهید. در مسائل اقتصادی و مالی بی گدار به آب نزنید. به شخصی که بدقولی اش ثابت شده تکیه نکنید. غم و حسرت روزهای گذشته دردی را از شما دوا نمی کند. این را شما بهتر از دیگران می دانید. شنیدن خبری شما را عمیقا تحت تأثیر قرار می دهد.

 


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : دنیا را سخت نگیرید

هیچ کس دو بار متولد نمی شود. لحظات عمرتان را غنیمت بشمارید و از آن لذت ببرید. شادمان باشید و کارها را سخت نگیرید تا جهان بر شما سخت نگیرد. به نشانه های اطرافتان بی توجهی نکنید. احساساتتان را جدی بگیرید و آن را دنبال کنید. به او که باید پیغامی بدهید و احوالش را جویا شوید. دنیا ارزش دل شکستن را ندارد.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : در پی انتقام نباشید

به خودتان و پیشرفتتان فکر کنید. در پی انتقام گرفتن نباشید. هر کسی به موقعش بهای اشتباهاتش را می پردازد. شما وقتتان را بیهوده تلف نکنید. برای شخصی که برایتان عزیز است و این اواخر حواستان به او نبوده، شاخه ای گل بخرید و به دیدنش بروید. برای حضور در جمعی از شما دعوت خواهد شد . این دعوت را بپذیرید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : از عشق دورغین بر حذر باش

از عشق دروغین پرهیز کنید، وگرنه ضربه مهلکی خواهید خورد. به کسانی که شما را دوست دارند بی اعتنایی نکنید. اگر قصد دارید به شخص یا گروهی کمک کنید، حتما اول خوب تحقیق و بررسی کنید. به حرف یک سخن چین گوش کنید، اما بر اساس آن تصمیمی نگیرید. مهربان و خوش اخلاق بمانید. روسیاهی به ذغال خواهد ماند.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : شاد باشید

به کسی اجازه خیال بد ندهید تا بتواند از شما سوء استفاده کند. موقعیتی پیش می آید که لازم می شود نه بگویید و رو دربایستی را کنار بگذارید. دلسرد و مایوس نباشید و با اندک دلخوری و ناراحتی از روزگار خودتان را آزار ندهید. شاد باشید و روزگار را با امید بگذرانید. امید به شما انگیزه حرکت می دهد.


♓ فال PMC متولدین اسفند : درگیر ماجرایی می شوید

برای گفتن حرفی که می خواهید بزنید، اعتدال و میانه روی را رعایت کنید. لزومی ندارد با حرفهایتان دیگری را بیش از آنچه که باید آزار بدهید. به یک دعوت پاسخ رد خواهید داد. شنیدن خبری منقلبتان خواهد کرد. بیش از حد خودتان را غرق نکنید، درگیر ماجرای ناخواسته ای خواهید شد.
فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

 دانلود فایل صوتی

دانلود فال هفتگی pmc

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *