فال روزانه : فال امروز 5 فروردین

فال روزانه 5 فروردین

فال روزانه

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به روزی که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

 

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

فروردین:

شاید بهتر باشد وقتی که فرصتهای زیادی پیش روی شما قرار دارد بیشتر از مواقعی که این گونه نیست نگران شوید. شاید وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود نسبت به مواقعی که این گونه نیست، راحت‌تر بتوان ناامیدی را تحمل کرد. ولی هنوز بالا بردن توقعات می‌تواند باعث ناراحتی شود. پس بهتر است قبل از اینکه شکست بخورید، جاه‌طلبی‌های خود را کمتر کنید.

اردیبهشت:

ممکن است شما مجبور شوید با فردی روی پروژه‌ای کار کنید و اگر شما با این فرد مخالف هستید، به دنبال زمینه‌های مشترک بودن برای شما بیشتر از آن چیزی که خودتان می‌دانید خطرساز است. باید رسیدن به چیزهایی که دوست دارید را فراموش کنید. امروز که ماه در خانه همکاری و تعاون قرار گرفته است باید خودخواهی را فراموش کنید. در این روزها چیره شدن بر سرسختی‌هایتان یک امر بدیهی است و مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید.

خرداد :

شرایط تغییرناپذیر باعث می شوند که امروز نتوانید همه ی آن چیزی را که در قلب تان می گذرد با دیگران در میان بگذارید، حتی اگر بخواهید که یک رابطه را به مرحله ی بعدی هدایت کنید. متأسفانه فعلاً باید بر آن چه می گویید تمرکز کنید، در غیر این صورت شرایط ناراحت کننده ای را به وجود خواهید آورد. به خاطر داشته باشید که بیش از آن چه فکر می کنید برای انتقال پیام خود زمان دارید. اگر هر گونه انرژی ناراحت کننده ای را حس می کنید، فقط بگذارید یکی دو روزی بگذرد و بعد به دنبال چیزهای رمانتیک بروید. وقتی صحبت از موضوعات احساسی است، زمان بندی مهم ترین اصل است.

تیر :

این که امروز تصمیم بگیرید چه کاری انجام دهید بسیار چالش برانگیز است، زیرا چیزی که کاملاً از کنترل تان خارج است ریتم طبیعی شما را به هم ریخته است. اما به طور طبیعی اعتماد به نفس تان به شما قدرت می دهد تا مسیرتان را پیدا کنید، اما باید بدانید که راحتی کمتری از آن چیزی که ترجیح می دهید در انتظار شماست. به خاطر داشته باشید که هر چیزی که الآن اتفاق می افتد، تنها بخش کوچکی از تغییر بزرگ تری است که قرار است در ماه های آینده خودش را نشان دهد. رویکرد مثبت شما کلیدی خواهد بود برای موفقیت آینده ی تان.

مرداد :

حتی اگر مطمئن باشید که امروز چه می خواهید، اما هنوز دشوار است که قابل اعتماد ترین راه را برای رسیدن به هدف تان انتخاب کنید. شاید افکارتان گرفتار لذت هایی شده باشند که فعلاً رسیدن به آن ها سخت است. ممکن است علی رغم عدم امنیتی که در پیمودن مسیرتان به سوی شادی ها حس می کنید، باور داشته باشید که همه چیز در نهایت ختم به خیر می شود. اجازه ندهید که شرایط خارجی حواس تان را پرت کنند، در عوض شادی را در درون خودتان جست و جو کنید.

شهریور:

شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده‌اید، و الان فکر می‌کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی‌احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.

مهر:

اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند.

آبان:

اگر امروز یک روز کاری به حساب می‌آید، اصلاً نباید اهمیت داشته باشد؛ برای اینکه ماه در پنجمین خانه شما، یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و به شما می‌گوید از خانه بیرون رفته و اوقات خوشی داشته باشید. اما این بی‌توجهی شما بار مسئولیت‌تان را بر دوش دیگران می‌اندازد و این موضوع اصلاً خوشایند آنان نیست. از بین کار و تفریح یکی را انتخاب کردن اصلاً دست خود شما نیست. سرنوشت شما هر چه که باشد شما نمی‌توانید در برابرش ایستادگی کنید.

آذر:

یک بار دیگر شما بین وظایف کاریتان و مسئولیت‌های خود در خانه قرار گرفته‌اید. در حال حاضر حتی اگر موقتی باشد، شما باید بتوانید هر نوع مشکلی را حل کنید. خوشبختانه دور و بری‌هایتان به خاطر شما و به طور موازی با شما حرکت می‌کنند و با کمک کردن به شما واقعاً معجزه خواهند کرد. شما آدم نادانی نیستید!! اما بهتر است این رازی را که بهتان گفتیم فعلاً به هیچ کس نگویید!

دی:

این روزها احساسات جدید در وجود شما غلیان می‌کنند و تبدیل به آگاهی می‌شوند، اما شما شاید قادر نباشید احساسات خود را به کسانی که اطراف‌تان هستند بشناسانید. بحث در این نیست که می‌خواهید این مساله مثل راز سرپوشیده باقی بماند، بلکه موضوع فقط این است که شما نمی‌توانید لغات مناسبی برای بیان کردن احساسات‌تان و برای تاثیر گذار بودن پیدا کنید. تا جایی که می‌توانید اصلا هیچ قضاوتی نکنید.

بهمن:

وقتی که همه چیز سرجای خود قرار گرفته و جفت و جور است روز نشاط انگیز و فرح بخشی می‌شود، بخصوص وقتی که شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه کارهای خیلی زیادی را انجام دهید. اما اکنون فعالیت‌های بیشتری را به برنامه تان اضافه نکنید، وگرنه با برنامه مغشوش و درهم برهمی مواجه می‌شوید که نمی‌دانید چه کارش کنید. پس حالا که در برنامه تان امکان تغییرات وجود دارد، انتخاب آگاهانه داشته باشید و با متنقل کردن یک یا دو قرار ملاقات به روز دیگر به دوستان خود نیز درس بدهید.

اسفند:

شما حتما باید تغییراتی که در حال مدیریت کردنشان هستید را ثابت و مشخص کنید- و این کار وظیفه بزرگ و عظیم شما می‌باشد. تلاش شما برای کندتر کردن روند امور احتمالا به ثمر نمی‌رسد، برای اینکه شما لزوما فراتر از خطوط زمانی عمومی‌که بر شما و تعداد زیادی از همکارانتان تاثیر می‌گذارند را تحت کنترل خود ندارید. عجیب اینکه اگر شما کمتر از دیگران توقع داشته باشید آنها بهتر کارشان را انجام می‌دهند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *