فال روزانه : فال امروز ۴ شهریور

فال روزانه ۴ شهریور –

فال روزانه

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به روزی که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

 

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 
 

فروردین:

شما امروز با وجود اینکه احساس می‌کنید فرد باهوشی هستید، ولی زیاد خوشحال نیستید. وقتی مسائل جزئی مثل مسائل حاشیه‌ای کاری و یا رژیم غذایی شما اهمیت پیدا می‌کنند، ظاهراً هوش و ذکاوت شما کمکی بهتان نمی‌کند. به هرجهت وقتی که شما سرتان خیلی شلوغ است دوست ندارید با مسائل پیش‌پا افتاده خودتان را به زحمت بیندازید. ولی متاسفانه هیچ چیز به اندازه توجه کردن به وضعیت جسمانی بدنتان و اوضاع مالی‌تان حیاتی نیست.

اردیبهشت:

امروز لازم است که اوضاع مالی خود را ثابت نگه دارید، اگرچه هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی این کار را بکنید. فکر و ایده شما این است که باید پول کمتری برای انجام دادن تفریح‌ها و کارهایی که خیلی بهشان علاقه دارید خرج کنید. پیام امروز برای شما این است: جواب منفی دادن به پیشنهاد دور و بری هایتان برای بیرون رفتن و شام خوردن از پول خرج کردن اضافی جلوگیری می‌کند. اما اگر می‌خواهید کارهایی که دوست دارید را انجام دهید یا باید درخواست اضافه حقوق داده یا اینکه به دنبال شغل دوم باشید.

خرداد:

امروز شما قادر نیستید تصمیم قطعی بگیرید، زیرا ماه در نشانه شما در نوسان و چرخش است و خصوصیات شما نیز هر لحظه تغییر می‌کند. حالا که تصمیم شما دائم در حال تغییر است، اصلاً نمی‌توانید روی تصمیمات خود حساب کنید. سعی نکنید به زور دنبال پیدا کردن راه حل باشید. در عوض افکار و خیالات خود را مثل پاندولی در نظر بگیرید که در حال نوسان است ولی کم کم آرام می‌شود و بالاخره می‌ایستد.

تیر:

امروز شما دوست ندارید کسی بداند که چه احساسی دارید، چراکه ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممکن است تفکرات خودشان را به شما نگویند. پنهان کاری در عنوان کردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌کند، تبادل نظر کردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی که شما افکار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.

مرداد:

شما امروز نمی‌خواهید تنهایی کار کنید و یا به تفریح مشغول شوید، بنابراین می‌توانید از همکاران و یا دوستانتان بخواهید که با شما همراهی کنند. شما به افرادی نیاز دارید که پیشرو بوده و مثل خودتان فکر کنند، برای اینکه می‌خواهید همراه آنها برای آینده برنامه‌ریزی کنید. تمام این فعالیت‌های اجتماعی شما را درگیر کارها و وظایف جزئی‌تر می‌کند، بنابراین نباید زمان حال را نیز فراموش کنید.

شهریور:

در حال حاضر شما نمی‌خواهید دیگران به خاطر حمایت‌های عاطفی به شما تکیه کنند ولی در هر صورت امروز این اتفاق می‌افتد. تجربه شما همراه با استعداد ذاتی شما برای رهبری کردن و همچنین درستکاری شما، از شما فرد بسیار قابل و کاردانی ساخته که می‌توانید در محل کار به همکارانتان کمک کنید. فقط فراموش نکنید اگر شما کار مثبتی برای دیگران انجام دهید، بهتر می‌توانید به نیازهای عاطفی خودتان هم توجه کنید.

مهر:

 امروز شما در محل کارتان نمی‌توانید خیلی راحت فکرتان را روی کار متمرکز کنید، برای اینکه خیلی ماجراجو شده‌اید. اگر زیاد انسان واقع بینی نیستید به خودتان نگرانی راه ندهید، چراکه این رویاپردازی‌ها به آینده شما مربوط نمی‌شود. بلکه به منظور تفریح کردن و خوش بودن فقط در زمان حال خلاصه شده و در وقت‌های دیگر این خیالات از سرشما می‌افتد.

آبان:

معمولاً شما وقتی با یک فرد خیلی خوش صحبت روبرو می‌شوید که می‌تواند شما را بخنداند، در وضعیت دشواری قرار می‌گیرید. از یک طرف شما از اوقاتی که با چنین فردی دارید لذت می‌برید، و از طرف دیگر این گفتگوها باعث می‌شود احساس پوچ بودن بکنید. شما نمی‌خواهید یک فرد سطحی باشید و شور و هیجان و عشق بیشتری نیز نیاز دارید. پس باید از دیگران درخواست کنید و برای پیدا کردن جواب لازم نیست زیاد دور شوید.

آذر:

ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه همکاران و دوستان قرار دارد و دید شما را تا حدی باز کرده که شما حاضرید افراد بیشتری را وارد زندگی شخصی خود کنید. شما به طور طبیعی خودتان از پس کارهایتان برمی‌آیید، ولی حالا برای کارهای ساده‌ای مثل رفتن به سوپر مارکت و رفتن به اداره پست هم دوست دارید کسی شما را همراهی کند. باوجود این آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند، بنابراین اگر دوست ندارید هیچ کدام از کارهایتان را به تنهایی انجام دهید، اجازه ندهید آنها خودشان را مقصر بدانند.

دی:

امروز در محل کار ذهن شما درگیر مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و شما فرصت دوباره‌ای برای نگاه کردن به موقعیت‌های حرفه‌ای را ندارید. یک نفر سعی می‌کند شما را وارد گروه و محیط کاری و یا فعالیت‌های بکند که شما را به خارج شهر و محیط‌های کوهستانی بکشاند. ولی لزومی‌ ندارد که خیلی هم دنبال جاه طلبی و بلند پروازی باشید، چرا که این کارها مطمئنناً آزادی شما را محدود می‌کند.

بهمن:

امروز شما زیاد مشتاق نیستید که بیشتر کار کنید، به خصوص اگر قلباً بیشتر به تفریح کردن تمایل داشته باشید. اگر امروز شانس این را دارید که به افراد جوان‌تر از خودتان چیزی بیاموزید و یا حتی با آنها تفریح کنید در دادن جواب مثبت لحظه‌ای تردید نکنید. در ضمن تفریح کردن با دوستانتان را نیز از دست ندهید.

اسفند:

امروز شاید شما فشار کاری زیادی را تجربه کنید، چرا که در خانه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اما شما نمی‌توانید از زیر بار وظایفتان در محل کار و مسئولیت‌های اجتماعی خود فرار کنید. اگرچه شما امروز تنها بودن را ترجیح می‌دهید، ولی امروز اصلاً این کار درست نیست. برای اینکه اگر تنهایی را انتخاب کنید به تنهایی و بدون وجود افرادی که دوستشان دارید پیشرفت خواهید کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *