فال روزانه : فال امروز ۲۷ مرداد

فال امروز ۲۷ مرداد 

فال روزانه

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به روزی که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

 

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

فروردین: 

شما امروز می‌توانید روز خوبی داشته باشید، چرا که حتی اگر هیچ چیزی هم تغییر نکرده باشد، بازهم نسبت به زندگی خود خیلی خوشبین هستید. اما این خوش بینی شما نمی‌تواند مشکلاتی که ریشه در برابری تند و تیز بهرام و پلوتو دارند را تغییری دهد. هر کدام از این سیاره‌ها می‌خواهند بر دیگری چیره شوند. در نتیجه ممکن است شما با توجه کردن و وابسته شدن به جزئیات بازی را واگذار کنید.

اردیبهشت:

امروز شما از برنامه های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را که قصد مشکل درست کردن برای شما را داشتند ناراحت کند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینکه درگیر و بند عقربه‌های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی کنید. شاید بعضی وقتها لازم باشد گذشت کنید، پس سعی کنید به دوستانتان احترام بگذارید. به دیگران اجازه دهید که از قبل بدانند شما به خاطر اینکه کسی را ناراحت نکنید،  ممکن است کمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

خرداد:

شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه‌تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته‌های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر – اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می‌کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می‌پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می‌رساند را بیابید.

تیر:

اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده‌اید ساده‌تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد حرکت خود را کندتر می کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و شما چقدر می‌توانید کار کنید، نباشید.

مرداد:

امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می‌شوند.

شهریور: 

کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی تمام کنید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی تان را شروع کنید فقط بر روی تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی ناتمام باقی می‌مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مهر:

شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آرزوهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. درعوض خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.

آبان:

صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می‌ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می‌کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دارید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می‌خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

آذر:

شما نمی‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و فقط می‌خواهید تفریح کنید. اما پیدا کردن زمان خالی و همچنین درخواست کردن از دیگران برای اینکه به شما ملحق شوند کار سختی است، بنابراین شما می‌توانید به آسانی از خواسته‌هایتان چشم پوشی کنید. خوشبختانه ژوپیتر طرب انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می‌گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می‌دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای کوچک اما در مسیری درست کفایت می‌کند.

دی: 

منطق به شما حکم می‌کند که از چیزهای بسیار ساده لذت ببرید و به آنها راضی باشید، اما ماه در نشانه‌تان شما را وسوسه می‌کند که زمانی که دیگران در حال تفریح کردن هستند شما به دنبال کسب مال و ثروت باشید. شما اکنون قصد میان بر زدن ندارید و مطمئناً دلتان هم نمی‌خواهد افراد دیگر به شما بگویند که چه کاری باید انجام بدهید. استقلال طلبی شدید شما از هر مانعی که سد راهتان است پیشی می‌گیرد. در حال حاضر دلیلی برای نگران شدن وجود ندارد.

بهمن:

حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

اسفند:

امروز شما می‌توانید یک شریک و همراه کامل برای لحظه‌های خوب خود داشته باشید، ولی شما نمی‌توانید به خوبی این نقش را برای طرف مقابل خود بازی کنید. شما به جای اینکه با یک نفر دیگر همراه بشوید، ترجیح می‌دهید آزادی این را داشته باشید که هر کاری دلتان می‌خواهد انجام دهید. با وجود این اگر کمی خویشتن‌داری از خود نشان دهید، می‌توانید هم به نیازهای خود برسید و هم دیگران را خوشحال کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *