فال روزانه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

فال روزانه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

طالع روز 26 اسفند

متولدین فروردین

فال روزانه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.

 

متولدین اردیبهشت

فال روزانه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نمی‌باشد.

متولدین خرداد

فال روزانه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

احساسات شما اکنون شدن یافته و هر چه بیشتر شما تلاش کنید تا آنها را کنترل کنید کمتر می‌توانید آنها را تحت اختیار خود درآورید. به جای تلاش برای سرکوب کردن تغییرات خلقی تان فقط سعی کنید با این جریان پیش بروید. هر آنچه که در آن لحظه احساس میکنید به زبان آورید. به یاد داشته باشید امروز نیازی به واکنش نشان دادن در برابر هر چیزی ندارید. همچنانکه واکنش‌های شدید شما در اواخر هفته تعدیل می‌شوند شما درباره آنچه که بدرستی احساس می‌کنید آگاه‌تر می‌شوید.

متولدین تیر

فال روزانه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

متولدین مرداد

ممکن است بعضی اوقات درباره زمان بندی که برای روز خود دارید مراقب و هوشیار باشید اما بهر حال ممکن است بخواهید این شلوغی و آشفتگی را به پایان برسانید. اگر زمانی احساس کردید که نیاز دارید کمی‌خلوت کنید و تنها باشید کار دلخواه خود را انجام دهید. مراقبت از روح و روان خود بسیار مهمتر از انجام وظایف اجتماعی است. اگر از خودتان مراقبت نکنید دیگر چیزی ندارید که به دیگری پیشکش کنید. پس مراقب خودتان باشید!

متولدین شهریور

فال روزانه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

زمانیکه احساس می‌کنید چسبیدن به واقعیت باعث می‌شود شما به اشتباه بیفتید احساس ناخوشایندی را تجربه می‌کنید. ممکن است وسوسه کننده باشد که یک کنترل ضروری بر دنیای بیرونی خود داشته باشید و در عین حال برنامه‌های ذهنی خود را رها می‌کنید. ممکن است راحت نباشد اما شما باید یاد بگیرید که همیشه نیاز ندارید که نمایش اجرا کنید. غلبه کردن بر ترس از شکست می‌تواند به شما کمک کند که به دیگران اجازه دهید تا در موفقیت‌های اخیر با شما سهیم باشند.

متولدین مهر

فال روزانه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

احتمالا امروز دوستان تان به سختی باور می‌کنند که شما واقعا احساس خوبی دارید. آنها فکر می‌کنند در پشت این خنده‌های ظاهری شما چیزی در تاریکی کمین کرده است. خوشبختانه آنها ممکن است اشتباه کنند. با این وجود موضوعات عمیق و درونی به سطح می‌آیند و سرانجام احساس خودارزشی شما را تخمین می‌زند. درباره اینکه دیگری درباره شما چه فکری می‌کند نگران نباشید؛‌ فقط خودتان باشید.

متولدین آبان

فال روزانه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

شما چند روزی است که به مشکل پیچیده‌ای برخورده‌اید و ظاهرا هم تا امروز راه حل ساده‌ای به ذهتان نرسیده است. شما حتی اگر از نظر زمان و یا مکان از خانه و خانواده تان دور باشید، اما هنوز هم از یک مشکل قدیمی خانوادگی اذیت می‌شوید. اما حالا هیچ چیزی به طور کامل این مشکل را حل نمی‌کند و هرقدر که بیشتر به خودتان فشار بیاورید اوضاع پیچیده تر می‌شود. پس به زور سعی نکنید کاری را انجام ندهید وگرنه واقعا مایوس خواهید شد.

متولدین آذر

فال روزانه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

همه چیز در حال بهتر شدن است، اما یک نگرانی وجود دارد که به راحتی و به طور معجزه آسا ناپدید نخواهد شد. اما حتی با شاد بودن بیش از اندازه هم می توانی بدون اینکه موضوعات مهم را نادیده بگیری زمان کافی برای لذت بردن اختصاص بدهی. تو مهارت ذاتی داری و می توانی زمانی هم که آشفته هستی فکرت را در لحظه حال متمرکز کنی. به جای آنکه افکارت را در همه جا پراکنده کنی با آماده شدن برای رویارویی برای اتفاقاتی که پیش می آید از تمرکزت هوشیارانه استفاده کن.

متولدین دی

فال روزانه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

برای شما سخت نیست که با احساسات خود ارتباط مداوم داشته باشید حتی اگر آنها کاملا طبق برنامه ریزی و انتظار شما پیش نمی روند. اما پیچیدگی روابط اخیر تان این توانایی را از شما سلب می کند و دیگر شما نمی توانید براحتی احساسات خود را مدیریت کنید. خوشبختانه نیازی نیست که برنامه تان را تغییر دهید. اگر بتوانید سیمای ظاهری تان را تغییر دهید دیگران شما را در یک وضعیت مثبت می بینند و این وضع شما را بهتر می کند.

متولدین بهمن

فال روزانه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

امروز زمانی که شما در یک مهمانی هستید، ممکن است احساس کنید مورد تحقیر واقع شده‌اید. طبیعت شما به گونه‌ای است که با قدری هیجان موافق هستید، اما وقتی که شما مسائل را تجزیه و تحلیل می‌کنید متوجه می‌شوید که در این جور مواقع باید ساکت بوده و آرامش خود را حفظ کنید. شاید شما الان به چیزهایی که انتظار دارید نرسید، پس باید انعطاف‌پذیر بوده و سعی کنید از چیزهایی که دارید راضی باشید.

متولدین اسفند

فال روزانه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

امروز فعالیتهایتان مطابق با خواسته‌تان پیش نمی‌روند. این سخن به معنی این نیست که شما کارمند بدی هستید؛ بلکه به خاطر این است که شما زیاد دوست ندارید رئیستان به شما امر و نهی کند. شما برای تعطیلات و مسافرت رفتن آمادگی کامل دارید و در نهایت شما می‌توانید ذهنتان را از مسئولیتهای قدیمی روزمره که شما را از دنیای تخیلاتتان دور می‌کند پاک کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *