چگونه پوست بی حال و رنگ پریده ی خود را در زمستان خوش رنگ و لعاب کنیم

 

۱

خشکی پوست را درمان کنید. اولین مشکل پوست در زمستان خشکی است. با استفاده از کرم های مرطوب کننده یا آب رسان های مناسب رطوبت پوست را حفظ کنید. در فصل سرما از نشستن نزدیک وسایل گرمایشی دوری کنید و رطوبت منزل را با دستگاه بخور سرد حفظ کنید.

۲

چگونه پوست بی حال و رنگ پریده ی خود را در زمستان خوش رنگ و لعاب کنیمبا استفاده از ماسک بابونه به پوست خود آرامش دهید. هر نوع ماسکی مناسب فصل سرما نیست. در این فصل از سال ماسک بابونه برای پوست های حساس، رفع قرمزی و خارش پوست بسیار مفید است.

۳

چگونه پوست بی حال و رنگ پریده ی خود را در زمستان خوش رنگ و لعاب کنیماز عادت های بد برخورد با پوست مثل فشار دادن جوش های چرکی و کندن روی آنها به شدت پرهیز کنید.

۴

چگونه پوست بی حال و رنگ پریده ی خود را در زمستان خوش رنگ و لعاب کنیمآرایش خود را هر شب تمیز کنید. شاید شما هم آخر شب حوصله ی پاک کردن آرایش خود را ندارید. در فصل سرد سال این کار را حتما انجام دهید. رطوبت پوست در این فصل سریع تر از بین می رود و پوست، که توسط مواد آرایشی دچار منافذ بسته شده است، سریع تر آسیب می بیند و دچار چین و چروک می شود.

۵

چگونه پوست بی حال و رنگ پریده ی خود را در زمستان خوش رنگ و لعاب کنیماز تونرها غافل نشوید. تونرها اغلب نادیده گرفته می شوند. اما این نوع محصول برای حفظ شادابی و رطوبت پوست و تنظیم PH آن مهم است. اگر نگران قیمت آن هستید، در خانه تونر درست کنید. مقداری آب و سرکه ی سیب طبیعی ترین تونر پوست است. نسبت آنها همیشه ۳ به ۱ است.

۶

از ماسک های لایه بردار استفاده کنید. در روزهای زمستان به دلیل افزایش آلودگی شستشوی پوست کفایت نمی کند. برای تمیز کردن عمیق تر پوست حتما هر دو هفته از لایه بردارها استفاده کنید.

۷

چگونه پوست بی حال و رنگ پریده ی خود را در زمستان خوش رنگ و لعاب کنیمچیزی بهتر از آب بنوشید. به جز چای و قهوه که باعث دی هیدراته شدن بدن و خشکی پوست می شوند، اغلب دمنوش ها و چای سبزها باعث درخشش پوست و شفافیت آن می شوند. چای بابونه تاثیر خوبی در این امر دارد.

۸

چگونه پوست بی حال و رنگ پریده ی خود را در زمستان خوش رنگ و لعاب کنیمبرس کشی خشک روی بدن را فراموش نکنید. هر چند این کار به نظر دردناک و عجیب می آید، اما در روزهای سرد زمستان باعث بهبود گردش خون، یک دست شدن بافت پوست و جلوگیری از بروز حالت سلولیتی در پوست می شود.

۹

چگونه پوست بی حال و رنگ پریده ی خود را در زمستان خوش رنگ و لعاب کنیماز پودر برنزه برای روی آرایش خود استفاده کنید. می توانید این پودر را در آخر روی کرم صورت یا پنکک خود بزنید تا در روزهای بی حال زمستان به گونه های شما درخشش خاصی بدهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *