۱

وسایل لازم: پرایمر آرایش، برس فونداسیون، مرطوب کننده ی برنزه، کرم BBو یا فونداسیون مورد نظر شما، ساتر، قلم مو، برس ابرو، پودر روشن کننده، کرم برنزه، رژ گونه، پودر ابرو، برس سایه چشم، سایه چشم کرم بژ، سایه چشم سفید، سایه ی چشم خاکستری مایل به قهوه ای، خط چشم مایع، ریمل مژه و ابرو، خط لب قرمز، رژ لب قرمز، برق لب روشن

۲

چگونه به سبک دهه ی 1950 آرایش کنیمزیرساز: با صورت تمیز، پوست مرطوب، و یک نخود پرایمر آرایش روی کل صورت شروع کنید. پرایمر کمک می کند تا خطوط ریز و چین و چروک ها پر شوند و سطح صافی برای آرایش به دست آید.

۳

چگونه به سبک دهه ی 1950 آرایش کنیمبه آرامی پلک خود را بکشید، سپس با استفاده از خط چشم مایع یک خط نازک در سراسر پلک و چسبیده به آن بکشید. هنگامی که به نقطه ی بیرونی پلک رسیدید، با یک خط مورب و یک حرکت جارویی برس را به بالا بکشید. چشم دیگر را هم به همین ترتیب کار کنید. سپس کار خود را با دو مرحله ریمل مژه تمام کنید.

۴

چگونه به سبک دهه ی 1950 آرایش کنیمبه اندازه ی یک نخود کرم فونداسیون روی دست خود بزنید. قلم مو را در کرم بزنید و با حرکات دایره ای روی پوست خود بمالید تا زمانی که لایه ای مساوی و نازک روی پوستتان ایجاد شود.

۵

چگونه به سبک دهه ی 1950 آرایش کنیمکانسیلر را زیر چشم و دیگر نواحی سیاه پوست بزنید. زیر سازی را با فرو کردن برس در پودر روشن کننده و زدن آن روی پوست تمام کنید.

۶

کانتور کردن صورت و ابرو: با استفاده از یک قلم موی پودری، به آرامی پودر برنزه را روی گونه، پیشانی و زیر بینی خود بزنید. سپس روی پونه ی خود رژ گونه ی صورتی بزنید تا حالتی طبیعی پیدا کنید. برای ابروهای دخترانه تر و دهه ی ۵۰، از قلم ابرو برای پر کردن و کانتور کردن ابرو و کمی قوس دادن به آنها استفاده کنید.

۷

چگونه به سبک دهه ی 1950 آرایش کنیمبرس سایه ی چشم را در سایه ی کرم بژ بزنید و آن را روی کل پلک خود بمالید. سپس سایه ی چشم سفید را روی کل پلک، استخوان ابرو، و گوشه داخلی چشم بزنید. در نهایت، سایه چشم خاکستری مایل به قهوه ای را در نیمه ی آخر پلک خود به شکل حرف C بزنید.

۸

چگونه به سبک دهه ی 1950 آرایش کنیمامتداد لبه های لب خود را با یک خط لب قرمز دورگیری کنید، سپس به آرامی کل لب را رنگ کنید تا به طور مساوی پوشش داده شود. در مرحله بعد، با استفاده از رژ لب کلاسیک قرمز و همرنگ با خط لب هر دو لب بالا و پایین را رژ بزنید. برای ظاهری براق تر، از برق لب استفاده کنید.