پیشنهاد بازی در اسپین‌آف Men in Black به کمیل نانجیانی

 

گزارش شده است که پیشنهاد ایفای نقشی جانبی در اسپین‌آف آینده‌ی Men in Black (مردان سیاه‌پوش) با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) و تسا تامپسون (Tessa Thompson) به کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) داده شده است. Men in Black (مردان سیاه‌پوش) یک فیلم کالت برگرفته کتاب‌های کامیک است که در دهه نود میلادی توسط کمپانی Aircel Comics منتشر شد و رفته رفته به یک فرانچایز پر سروصدا و محبوب با بازی ویل اسمیت (Will Smith) و تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) تبدیل شد. حال قرار است اسپین‌آفی از این فرانچایز با شخصیت‌های جدید به سالن‌های سینما بازگردد.

این اسپین‌آف که محصول کمپانی سونی است، همانند فیلم‌های قبلی علمی/تخیلی است و در همان لوکیشن فیلم‌های قبلی نیز می‌گذرد؛ جایی که انسان‌ها در کنار بیگانگان زندگی می‌کنند و ماموران مخفی ملقب به مردان سیاه‌پوش نظم و قانون را برقرار می‌سازند. اما اسمیت و جونز به عنوان زوج قهرمانی جدیدی در این فیلم ظاهر خواهند شد. همسورث در نقشی مکمل شخصیت مامور اچ (Agent H) را بازی خواهد کرد که ماموری مودب اما دست‌ و‌ پا چلفتی است. او در کنار تسا تامپسون به عنوان مولی (Molly)، زن جوانی که به بیگانگان باور دارد، نقش‌آفرینی خواهد کرد. همچنین لیام نیسون (Liam Neeson) اخیرا به عنوان مشاور لهجه بریتیش به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است.

درحالی‌که این فیلم مرحله تکمیل تیم بازیگری خود را می‌گذراند، خبرگزاری That Hashtag Show گزارش داده است که عوامل این فیلم پیشنهاد ایفای نقشی را به بازیگر سریال Silicon Valley (دره سیلیکون) و نویسنده فیلمنامه فیلم The Big Sick (بیمار بزرگ) یعنی کمیل نانجیانی داده‌اند. و گویا این یک نقش مکمل شاداب و پر طراوت است! نانجیانی اظهار داشته است که نقش پنی (Pawny) را ایفا خواهد کرد که موجودی رانده‌شده از سوی بیگانگان است و به نظر می‌رسد از نظر جنسی نیز درگیر مسائلی باشد.

پیوستن به دنیای مردان سیاه‌پوش برای نانجیانی مانند مسیرهای پیشین اوست که علاقه‌اش را به ایفای نقش‌های عجیب‌و‌غریب نشان می‌دهد؛ همچون نقش‌هایش در فیلم Dungeons & Dragons (سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان) و مجموعه تلویزیونی The X-Files (پرونده‌های ایکس). سابقا این استندآپ کمدین را به خاطر ایفای نقش در سریال Silicon Valley (دره سیلیکون) که از شبکه HBO پخش می‌شد، می‌شناختیم. اما شهرت واقعی او در هالیوود در سال ۲۰۱۷ با نویسندگی و بازی در فیلم The Big Sick (بیمار بزرگ) برای وی رقم خورد؛ داستان این فیلم که نانجیانی آن را به کمک امیلی وی. گوردن (Emily V. Gordon) به رشته تحریر درآورده بود، براساس رابطه خود او با همسرش نگاشته شده بود و منجر به فیلم کمدی/عاشقانه نامتعارفی شد.

پس از درخشش در فیلم The Big Sick (بیمار بزرگ)، نانجیانی در پروژه‌های متعددی شرکت نمود. در سال ۲۰۱۹، صداپیشگی کاراکتر پلیمپتون (Plimpton) را در فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل) با بازی هنرمند معروف رابرت داونی جونیور (.Robert Downey Jr) در پیش دارد. همچنین در این سال در کنار دیو باتیستا (Dave Bautista) در فیلم اکشن/کمدی Stuber حضور خواهد داشت. علاوه‌بر‌این‌ها او در فیلم The True American (آمریکایی واقعی) به کارگردانی پابلو لارین (Pablo Larrain) در کنار بازیگرانی چون ایمی آدامز (Amy Adams) و مارک رافلو (Mark Ruffalo) نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد.

واضح است که نانجیانی می‌خواهد در نقش‌هایی فراتر از یک کاراکتر خنده‌دارِ فیلم‌های کمدی، ظاهر شود. بازی کردن یک کاراکتر شهوت‌پرست در فیلمی علمی/تخیلی همچون Men in Black (مردان سیاه‌پوش) مطمئنا فرصتی را برای او فراهم می‌آورد تا دامنه کمدی خود را بسط دهد و از ایفای نقش‌های صرفا عجیب‌و‌غریب فاصله بگیرد. درواقع، این کاراکتر فرصت ایفای نقش موجودی کاملا غیرانسانی را به او می‌دهد.

اسپین‌آف Men in Black (مردان سیاه‌پوش) محصول کمپانی سونی را اف. گری گری (F. Gary Gray) کارگردانی خواهد کرد و نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی) یعنی مت هالووی (Matt Holloway) و آرت مارکوم (Art Marcum)، فیلمنامه این فیلم را نیز خواهند نوشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *