نحوه بازسازی آشپزخانه

اگر تصمیم به شروع بازسازی آشپزخانه قدیمی خود دارید طبیعتاً باید به سراغ مطمئن ترین و کار بلدترین متخصصین در این حوزه بروید، اما قبل از هر چیز، باید این نکته را نیز بدانید که خود شما هم باید نکاتی را رعایت نموده و شرایط مناسبی را برای شروع بازسازی آشپزخانه خود مهیا سازید. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با کارهایی که لازمه بازسازی آشپزخانه است آشنا نماییم.

قبل از شروع پروژه بازسازی آشپزخانه خود، ظرف و ظروف را جمع آوری نمایید

بسته بندی کردن ظروف

طبیعتاً قبل از هر چیز باید به سراغ ظرف و ظروف خود بروید و آنها را به خوبی بسته بندی نموده و در جایی مطمئن قرار دهید. پیشنهادی که ما برایتان داریم این است که آنها را در اتاق خواب خود نگه دارید تا از آسیب های ناشی از بازسازی در امان بمانند. حتی می توانید ظروف جمع آوری شده خود را در انباری نیز قرار دهید، با این تفاوت که حمل و نقل ظرف و ظروف شکستنی در مسیر رفت و آمد انبار کمی سخت و خطرناک خواهد بود. سعی کنید ظروف جمع آوری شده خود را در جایی قرار دهید که امکان افتادن یا شکستن نداشته باشد.

سعی کنید ترتیب جمع آوری ظروف را بر اساس میزان استفاده از آنها رعایت فرمایید. حتماً حدود یک هفته قبل از شروع پروژه بازسازی آشپزخانه خود، ظرف و ظروف را جمع آوری نموده و بعد از اتمام آن و قرارگیری شان در کابینت های مرتبط، آنها را به خوبی شستشو داده و تمیز نمایید.

مراقب کف آشپزخانه خود باشید!

معمولاً در بازسازی آشپزخانه، انتخاب و نصب کفپوش آشپزخانه قبل از هر کار دیگری شروع می‌شود؛ بنابراین سعی کنید از کفپوش و کف آشپزخانه خود به خوبی محافظت نمایید. می توانید با قرار دادن یک فرش، روفرشی، پارچه و یا هر چیز دیگری بر روی آن، کمی از احتمالات وارد شدن ضربه و خراب شدن آن پیشگیری کنید.

در بازسازی آشپزخانه، انتخاب و نصب کفپوش آشپزخانه قبل از هر کار دیگری شروع می‌شود

جمع آوری وسایل با ارزش

اگر بر روی یخچال خود، تصاویر، کارت پستال، نقاشی و هر چیز با ارزش دیگری را قرار داده اید، در هنگام بازسازی آشپزخانه خود آنها را جمع آوری نمایید؛ حتی اگر بخواهید یخچال خود را در زمان بازسازی به اتاق دیگری منتقل نمایید! سعی کنید مراقب سایر لوازم با ارزش خود نیز باشید تا احتمال آسیب دیدن و یا گم شدن هر کدام از آنها را به حداقل برسانید.

مشخص کردن اهداف اولیه برای شروع پروژه بازسازی آشپزخانه

هدف کلی شما دو حالت خواهد بود:

* یکی اینکه تصمیم بگیرید تمامی لوازم با ارزش و دوست داشتنی خود را جمع آوری کرده و به فضای امن تری انتقال دهید.

* دوم هم اینکه پیمانکاران خود را به جایی ببرید که بتوانند به راحتی و همراه با آسایش به خوبی کار خود را انجام دهند.

لازم است بدانید که پیمانکاران نیاز دارند تا برای اینکه بتوانند به بهترین و باکیفیت ترین نتیجه برسند، از هرگونه مسئله‌ای که سرعت کارشان را کاهش داده و یا به روند بازسازی آشپزخانه ضربه وارد می‌کند آزاد باشند؛ بنابراین سعی کنید با رعایت اصول ابتدایی و ساده ای که برایتان مطرح شد، شرایط آرام و مناسبی را هم برای خودتان و هم برای پیمانکاران مهیا سازید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *