ناپدید شدن ناگهانی 2000 اسکیمو !!!

 

برخی مواقع اتفاقاتی روی زمین می افتند که باعث تعجب همگان می شود و پس از آن این ماجرا ها در هاله ای از ابهام فرو میروند .خبرها حاکی از آن است که در سرزمین یخ و برف اسکیموها 2000 نفر از ساکنان آن بطور ناگهانی و همراه با اتفاقاتی ناپدید می شوند.

در منطقه ای بین امریکا و کانادا دریاچه ای بنام آنجی کوینی که اطراف آن صخره های بلندی وجو داشتند اسکیمو ها ساکن بودند . خانه هایی که امروز بوی مرگ میدهند.در سال 1930 وقتی یک شکارچی از این منطقه عبور میکند متوجه خالی بودن روستا میشود

در حالیکه تمامی وسایل مردم سرجای خودشان بوده است.اتفاق عجیبی که رخ داده بود نبش قبر شدن گورستان روستا بود و تمام مردگان نبش قبر شده بودند . اما اتفاق دیگر دیده شدن نوری عجیب بر فراز روستا بوده که مردم از دور آنرا دیده بودند.یک سورتمه در نزدیکی روستا با تمامی سگ هایش که مرده بودند رها شده بود . این درحالی است که در فاصله کمی از این سورتمه فروشگاه مواد غذایی وجود داشته است و اسکیموها همیشه برای سگ های خود غذا تهیه میکنند.

اما تمامی مواد خوراکی و لباس ها و هرچیزی در خانه ها در جای خورد رها شده بودند . تصورات بر این است که موجودات فضایی به این روستا مراجعه کرده باشند . برخی هم از ارواح شیطانی و خون آشام ها سخن میگویند . اما تضاد هایی هم وجود دارد , مثلا آتش های تازه خاموش شده در این روستا در خانه ها دیده میشد در حالی که محققان گفتند این روستا چند ماه است که خالی از سکنه شده !

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *