نامه کارگردانان Avengers: Endgame به طرفداران این فیلم

Avengers: Endgame

Avengers: Endgame

درحالیکه شمارش معکوسِ اکران Avengers: Endgame آغاز شده، آن‌هایی که مسئول ساخت فیلم هستند، پیام آخرشان به طرفداران را منتشر کرده‌اند: “لطفا قبل از اکران فیلم تا حد ممکن از اسپویل‌ها دوری کنید و کار ما را خراب نکنید. و فیلم را برای دیگران هم اسپویل نکنید.” در ادامه با اینفو همراه باشید.

فیلم برادران روسو، دنباله Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) است که پایانی بر تاریخ دنیای سینمایی مارول است. سال قبل کارگردانان فیلم جنگ ابدیت نامه‌ای به طرفداران نوشتند و از آن‌ها خواستند فیلم را برای بقیه اسپویل نکنند، کاری که برادران روسو مجددا انجام خواهند داد.

روسو به Box Office Pro گفت:

بنظرم این یکی بیشتر از فیلم قبلی اسپویل شده. مردم را به استقبال از افتتاحیه فیلم دعوت می‌کنم چون مطمئنم همون لحظه که فیلم اکران بشه، میره روی اینترنت.
یه فرهنگی هست که از این فیلم‌ها پول درمیاره، فرهنگ اینترنت و فرهنگ رسانه‌ای. این حقشونه اما خب حق فیلم‌ساز هم هست که از داستانش حفاظت کنه.
وقتی ۱۱ سالم بود، رفتم The Empire Strikes Back رو ببینم و بارها جنگ ستارگان رو با عموم دیدم. از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب تو سینما بودم و بارها و بارها این فیلم رو دیدن چون نمی‌دونستم چی قراره بشه و هیچی جز تریلر فیلم ندیده بودم.
اطلاعات پیرامون فیلم‌ها خیلی محدود بود و برام عجیب بود، طوری احساساتی شده بودم که نمی‌دونستم چی اتفاق میفته. این چیزیه که من و برادرم میخوایم بقیه بچه‌ها هم حس کنند. واسه همین اطلاعات فیلم رو به تریلرها محدود کردیم. واسه همین مبهمش کردیم. مخاطبین خیلی پیشگویی می‌کنند و همه دکترای تولید محتوا دارند. کوچکترین اسپویل در تریلر همه چیز رو به فنا میده.

فیلم Avengers: Endgame در تاریخ ۶ اردیبهشت اکران می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *