فیلم ابرقهرمانی The Flash: بازنویسی فیلمنامه توسط ازرا میلر؛ احتمال خروج او از این فیلم

The Flash

The Flash

دوران طولانی و طاقت‌فرسای تولید فیلم ابرقهرمانی The Flash «فلش» براساس کامیک‌های دی‌سی (DC) توسط استودیوی برادران وارنر همچنان ادامه دارد، اما کسی انتظار اتفاقی که به تازگی برای این فیلم افتاده را نداشت. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

ازرا میلر (Ezra Miller) از سال ۲۰۱۴ برای بازی در نقش فلش انتخاب شد و در فیلم ناموفق Justice League «لیگ عدالت» شخصیت بری آلن را به بهترین شکل به نمایش گذاشت. از جنبه‌های مختلفی، نقش‌آفرینی میلر در Justice League یکی از نقاط قوت آن فیلم بود، و طرفداران منتظر بودند هرچه زودتر او را در فیلم اختصاصی خودش ببینند. در فوریه ۲۰۱۸، استودیوی برادران وارنر جان فرانسیس دیلی (John Francis Daley) و جاناتان گلداستاین (Jonathan Goldstein) سازندگان کمدی موفق Game Night «شب بازی» را برای کارگردانی این فیلم انتخاب کرد و به نظر می‌آمد این پروژه بالاخره عملی خواهد شد. البته تا الان.

به تازگی مشخص شده دلیلی برای تاخیر در تولید این پروژه وجود دارد و آن دلیل این است که نسخه‌ی میلر از فیلم با نسخه‌ی دیلی و گلداستاین خیلی با هم اختلاف دارند. دیلی و گلداستاین که همچنین نویسندگی Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و Horrible Bosses «رئیس‌های وحشتناک» را برعهده داشته‌اند، رویکردی بانشاط به این داستان دارند که در راستای فیلم‌های جدید دی‌سی یعنی Aquaman «آکوامن» و Shazam «شزم» قرار دارد. اما میلر دوست دارد رویکردی تاریک نسبت به این داستان داشته باشد. از زمانی که دیلی و گلداستاین برای ساخت این فیلم استخدام شده‌اند، این سه نفر برای توافق روی داستان فیلم با هم مذاکره کرده‌اند، اما میلر برای واضح کردن دیدگاه خودش نسبت به داستان، قصد دارد فیلمنامه‌ی این فیلم را خودش بنویسد.

میلر می‌خواهد با همکاری گرنت موریسون (Grant Morrison) نویسنده‌ی کامیک‌بوکی، فیلمنامه‌ی جدیدی برای فیلم The Flash بنویسد تا نشان دهد رویکرد او دقیقا چیست، و استودیو هم با استخدام این دو برای نوشتن فیلمنامه، با این تصمیم موافقت کرده است. البته ممکن است این فیلمنامه اصلا در فیلم استفاده نشود. قرارداد میلر برای بازی در نقش فلش ماه مه ۲۰۱۹ (خرداد ۹۸) به پایان می‌رسد، و حتی اگر میلر و موریسون تمام تلاش خودشان را برای نوشتن سریع فیلمنامه انجام دهند، و استودیو و دیلی و گلداستاین با آن فیلمنامه مخالفت کنند، ممکن است از بازیگر دیگری به جای میلر برای بازی در نقش فلش استفاده شود.

اینطور نیست که استودیو فقط میلر را برای بازی در این نقش در نظر داشته باشد. چون دنیای گسترده‌ی دی‌سی (DCEU) به دلیل شکست Justice League در حال ریبوتی تقریبا کامل است، و اگرچه برخی از شخصیت‌های آن فیلم موفق ظاهر شدند و در آینده نیز آن‌ها را در این دنیای سینمایی خواهیم دید – مثلا جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش آکوامن و گل گدوت (Gal Gadot) در نقش واندروومن – اما بقیه‌ی شخصیت‌های آن فیلم احتمالا با بازیگر جدیدی جایگزین خواهند شد. بن افلک (Ben Affleck) دیگر قرار نیست نقش بتمن را بازی کند و در فیلم The Batman «بتمن» بازیگر جدیدی نقش این شخصیت محبوب را بازی خواهد کرد، و همچنین ویل اسمیت (Will Smith) دیگر در فرنچایز Suicide Squad «جوخه انتحار» حضور نخواهد داشت، و ادریس البا (Idris Elba)  قرار است نقش شخصیت ددشات را در ریبوت این فیلم به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) بازی کند. این یعنی استودیو دیگر به فیلم‌هایی که توسط زک اسنایدر (Zack Snyder) ساخته شدند توجهی ندارد، و ممکن است بازیگر دیگری را به جای میلر برای این نقش انتخاب کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *