شوهر خود را دگرگون کنید !

گاهی اوقات از خودتان می‏ پرسید چرا همسرم تغییر کرده و آن مردی که اولین بار با او قرار ملاقات گذاشتم کجاست؟ در اینجا چند توصیه برای شما داریم تا بتوانید شادی و خوشی را به زندگی زناشویی ‏تان بر‏گردانید.

خواسته واقعی شوهر شما چیست؟

شوهر‏تان از شما سه چیز عمده می‏ خواهد :

  • نیاز دارد به او احترام بگذارید.
  • نیاز دارد که مورد نیاز باشد.
  • نیاز دارد که نیازش را برآورده سازید.

او نیازمند احترام است !

بدون احترام، ازدواج شما پایه محکمی ندارد. یک مرد نیاز دارد که احترام شما را احساس کند تا آن‏طور که دوست دارید، شما را دوست داشته باشد، در غیر این‏صورت، از لاک خود بیرون نمی‏ آید و خطر دوست‏ داشتن شما را نمی‏ پذیرد، زیرا ممکن است آسیب ببیند.

او نیازمند مورد نیاز بودن است !

شوهر شما نیاز دارد که مورد نیاز باشد. نه این‏که همه به او نیاز داشته باشند، فقط شما. شما بیشتر از آن که فکر می‏ کنید در افکار و زندگی همسرتان نقش دارید.

وقتی به شوهر خود نشان می‏ دهید که در زندگی‏تان به او نیاز دارید، انگیزه خدادادی او را برای تامین، کمک و حل مشکلات تحریک می‏ کنید.

او نیاز دارد که نیازش برآورده شود !

او نیاز دارد بداند که جایگاه محکمی در دنیای شما دارد؛ در خانه شما و در بازوان شما. برای یک مرد ارضاء جنسی، بی‏ نهایت مهم است. رابطه زناشویی ارضاء‏کننده، فقط در پیوندهای زناشویی محکم یافت می‏ شود. جایی که زن و شوهر هر دو به دوست‏ داشتن یکدیگر متعهد باشند و یک عمر با هم بمانند.

تنها جفت و مکمل رابطه زناشویی بودن کافی نیست. او نیاز دارد که یک جفت زناشویی مشتاق باشید. او نیاز دارد که مورد نیاز باشد. ارضاء جنسی، قسمت‏های وجود یک مرد را تایید می‏ کند و موید مردانگی اوست. انگیزه او را برای حمایت، عشق‏ ورزی، توجه و تامین نیازهای شما، تشدید می‏ کند. اگر با شوهرتان صمیمی باشید، او به احتمال زیاد دیگر به دنبال کسی نخواهد رفت. مگر این‏که شما او را در خطر بزرگ آسیب‏ پذیری و افتادن در آغوش شخص دیگری قرار دهید. آیا این همان کاری است که باید انجام دهد؟ نه. اما بیشتر اوقات این اتفاق می‏افتد. روابط پنهانی غیر مشروع آغاز می‏ شود. کمی قدردانی یا یک جمله تحسین‏ آمیز ساده می‏تواند به یک رابطه پنهانی سوزان تبدیل شود که ازدواج شما را مخدوش کند.

آن‏چه شوهر شما دوست دارد بشنود این است : « من به تو نیاز دارم؛ تو مرد من هستی. »

آن‏ها خیلی ساده‏ اند، اما آسان نیستند. یک زن باهوش نیاز دارد که بداند شوهرش توقع زیادی ندارد. اگر نیازهای او را در این سه زمینه برآورده سازد، به او احترام بگذارد، به او نیاز داشته باشد و نیاز او را برآورده سازد، به آن شوهری که آرزویش را داشت، دست می‏ یابد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *