روغن بادام عصاره ای طلایی برای زیبایی و جذابیت

 

مواد و لوازم آرایشی از جمله پر مصرف ترین اقلام در کشور ما به شمار می آیند. اغلب این لوازم یا از کیفیت کافی برخوردار نیستند و یا اینکه مدتی از تاریخ مصرف آنها گذشته است. استفاده از این لوازم آسیب های جبران ناپذیری را برای فرد مصرف کننده در پی خواهد داشت. اما مواد طبیعی نیز وجود دارند که می توانید آنها را جایگزین مواد شیمیایی بکنید. یکی از این مواد روغن بادام است. 

روغن بادام سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و به همین دلیل برای زیبایی و سلامتی بانوان مفید است.

حوزه کلینیک در نظر دارد مهم‌ترین مسائل بهداشتی، درمانی و مهارت زندگی که خانم‌ها باید بدانند را در اختیار آنها قرار دهد.

همه ما از تاثیر مثبت روغن بادام خبر داریم، ویتامین E موجود در بادام، سبب زیبایی و شادابی پوست می‌شود و همچنین از ایجاد چین و چروک صورت هم جلوگیری می‌کند در اینجا به معرفی خواص روغن بادام و تاثیر آن بر زیبایی و سلامت بانوان می‌پردازیم.

ماسک مناسب جهت از بین بردن سلول های مرده صورت

پنج بادام له شده را تهیه کنید و سپس یک قاشق چایخوری شیر، چند قطره آبلیمو و آرد نخود را به آن اضافه کنید و به مدت ٣٠ دقیقه بر روی صورتتان قرار دهید، این ماسک همانند یک لایه بردار قوی عمل می‌کند و سلول‌های مرده پوست صورتتان را از بین می‌برد.

درمان ترک پا به کمک روغن بادام

روغن بادام بسیار سبک است و در مقایسه با روغن‌های دیگر چربی کمتری دارد و به دلیل آنکه به راحتی جذب پوست می‌شود، گزینه خوبی برای درمان ترک پا است.

جایگزین کردن روغن بادام با کرم های آرایشی

به جای استفاده از انواع کرم‌های پاک کننده آرایشی می‌توانید از روغن بادام استفاده کنید، این روغن نه تنها آرایش صورت شمارا پاک می‌کند، بلکه از ایجاد لکه هم جلوگیری می‌کند.

معجزه روغن بادام در درمان موهای آسیب دیده

روغن بادام به عنوان معجزه گری است که به درمان مو‌های آسیب دیده می‌پردازد و همچنین سبب براق شدن موهای شما هم می‌شود.

موهایی پرحجم به کمک روغن بادام

روغن بادام، سرشار از منیزیم است و همین موضوع سبب افزایش حجم مو می‌شود برای جلوگیری از ریزش مو کافی است، دوبار در هفته پوست سرتان را با روغن بادام ماساژ دهید.

با چین و چروک صورت خود خداحافظی کنید

روغن بادام سبب رفع چین و چروک‌های صورت می‌شود و پوست صورت را هم سفت می‌کند، ٢ قاشق چای خوری بادام را با ٢ قطره روغن ویتامین E مخلوط کنید و سپس آنهارا کمی حرارت دهید و پوست صورتتان را به مدت ١۵ دقیقه با این روغن ترکیب دهید.

تاثیر روغن بادام در رفع موخوره سر

روغن بادام سبب رفع موخوره سر می‌شود و به دلیل آنکه سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و مواد معدنی است، برای جوان سازی مو ضروری است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *