روش بزرگ کردن باسن در ۷ مرحله پهن کردن باسن فرم ساعت شنی

روش بزرگ کردن باسن در ۷ مرحله : ستارگانی مانند اسکارلت جوهانسون و سوفیا ورگارا، با ساختن فرم بدنی ساعت شنی و بزرگ کردن باسن، خود را به طور فزاینده ای جذاب و خوش نما کرده اند.

در حالی که داشتن دور کمر باریک مهم است، افزایش اندازه باسن شما نیز به همان اندازه در رسیدگی به ظاهر موثر است. اگر دوست دارید باسن بزرگتری داشته باشید، در اینجا چند گام برای کمک به شما وجود دارد تا با ظاهری دارای انحنا و قوس های ظریف زنانه به نظر بیایید.

اصلاح فیزیک بدنی شما

 

تمریناتی را انجام دهید که باسن را هدف قرار می دهد. بالا کشیدن کناره پا، بالا کشیدن باسن و کشیدگی پا درحالت اسکوات، باید همگی بخشی از یک دسته از تمرینات ورزشی تقویت باسن باشند. “مک ددی” از تمرینات پهن کردن باسن، ممکن است از تمرینات کناره پا با دمبل باشد. این یک نسخه قوی از یک پرتاب معمولی است که برای مقاومت بیشتر، و بنابراین، رشد بالقوه عضلانی و پهن شدن باسن کاربرد دارد.

پاهای خود را کمی بیش از عرض دو پا جدا کنید. انگشتان پای خود را کمی به طرف بیرون بچرخانید. زانوی راست خود را خم کنید و به حالت خیز به پایین قرار بگیرید. پای چپ شما کاملا افقی و راست و به عنوان یک محور عمل می کند.

آنقدر پایین بیایید تا ران شما موازی با زمین باشد. عضله سرینی خود را منقبض کنید. سپس با استفاده از نیروی باسن، با فشار خود را بالا ببرید، ساق پای راست خود را به حالت مستقیم درآورید. کف پاهای خود را با هم به عقب نبرید. شما در طول این تمرین دو قدم فاصله بین کف هر دو پای خود را باید حفظ کنید.

حالا، نوبت خیز از طرف دیگر است. آنقدر پایین بیایید تا زانوی شما در زاویه ۹۰ درجه خم شود و سپس به عقب بر گردید. دوباره ساق پای خود را راست کرده و هر دو کف پا را در جای خودش قرار دهید. این حالت از زانوهای شما محافظت می کند، به شما اجازه می دهد که کشش در عضلات را بهتر نگه دارید و از مقاومت سنگین تر استفاده کنید.

دو دمبل اضافه کنید. در هر دست یک دمبل را نگه دارید. هر وقتی که به سمت راست خیز برمی دارید، دمبل دست راست باید در خارج از کفل راست شما باشد. دمبل دست چپ باید در جلوی بدن شما و بین پاهای شما قرار گیرد. موقعیت دست خود را برای طرف دیگر معکوس کنید؛ همانطور که به سمت چپ خیز برمی دارید، دمبل سمت چپ را در خارج از کفل چپ خود نگه دارید.، دمبل راست را در بین پاهای خود بیاورید.

از یوگا استفاده کنید.

 

تمرینات یوگا برای بزرگ کردن باسن : بسیاری از حالت های یوگا برای باز کردن کفل های شما طراحی شده اند. این حرکات باعث ساختن عضله شده و به شما  برای انعطاف پذیری بیشتر کمک می کند، که در نتیجه آن، باعث می شود تا انجام تمرینات دیگر برای گستردگی باسن شما آسانتر شود. حالت های قورباغه، کبوتر، مارمولک و چهره گاو همه وضعیت هایی از یوگا هستند که شاید دوست داشته باشید تا با آنها آشنا شوید.

نشستن روی باسن خود

 

شما می توانید با یک نشستن به سادگی، کفل بزرگتری داشته باشید. (و یک باسن بزرگتر) براساس یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی Cell Physiology، محققان دریافتند که فشار بر روی باسن و کفل که از نشستن بیش از حد ناشی می شود، می تواند باعث ساخته شدن چربی بیشتری در این مناطق شود.

سلول ها به محیط اطرافشان پاسخ می دهند. همانطور که یکی از محققان توضیح داد، “سلولهای چربی که با دوره های نشستن طولانی فشرده می شوند، تری گلیسیرید بیشتری (شکل اصلی چربی ذخیره شده در بدن) و با سرعت بیشتر تولید می کنند.”

کرم را امتحان کنید.

کرم های بزرگ کننده باسن : تعدادی از کرم های تقویت کننده باسن در بازار وجود دارد که ادعا می کنند که از طریق روش های مختلفی از جمله جبران کلاژن و الاستین از دست رفته، به منظور افزایش میزان تولید عضلات در ناحیه کفل کار می کند.

به دنیا آوردن نوزاد

با این که شما مطمئنا تنها برای این هدف باردار نمی شوید، اما باسن یک زن به این وسیله پهن می شود تا قادر باشد از این طریق یک نوزاد به دنیا بیاورد. در برخی موارد، کفل ها به اندازه و سایز زمان قبل از بارداری برمی گردد، اما در موارد دیگر، کفل های بزرگتر تبدیل به یک بخش دائمی از بدن زن می شود.

جراحی را در نظر بگیرید.

جراحی برای بزرگ کردن اندازه باسن : اگر میخواهید برای رسیدن به اندام کیم کارداشیان زیر چاقوی جراحی بروید، روشهایی برای بررسی وجود دارد. شما می توانید از مناطق مختلف بدن خود چربی را از طریق لیپوساکشن برداشته و سپس به کفل خود منتقل کنید. یا شما همچنین می توانید کاشت باسن انجام دهید، که در آن “برشهایی” از سیلیکون زیر پوست شما زیرسازی و قرار داده می شود، وبه شما ظاهری با انحناء و قوسهای ظریف زنانه بیشتری ارائه می دهد.

 صبر داشته باشید.

به نظر می رسد که ما با افزایش سن خود نتیجه خواهیم گرفت. یافته های تحقیقات نشان می دهد که لازم نیست تا وزن اضافه کنیم تا کفل ما بزرگتر نشان داده شود، چون همانطور که سن ما بیشتر می شود، لگن خاصره ما نیز رشد می کند.

در مطالعه ای که از شرکت کنندگان دارای رنج سنی ۲۰ تا ۷۹ سالگی استفاده کرده شده بود، محققان دریافتند که پهنای لگن، فاصله بین استخوان های لگن و قطر استخوان های لگن، همگی با افزایش سن افراد بیشتر شد، و عرض لگن مسن ترین افراد در این مطالعه به طور متوسط حدود یک اینچ بزرگتر از جوانترین آنها بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *