جی.کی. رولینگ درحال کار بر روی فیلم‌نامه‌ی Fantastic Beast 3 است

 

نویسنده‌ی معروف آمریکایی و خالق مجموعه داستان‌های هری پاتر، یعنی جی.کی. رولینگ (J.K. Rowling) اعلام کرد، کار خودش را بر روی نوشتن فیلم‌نامۀ قسمت سوم سری فیلم‌های Fantastic Beasts «جانوران شگفت‌انگیز» آغاز کرده است؛ این درحالی است که هنوز شش ماه تا زمان انتشار قسمت دوم این سری فیلم‌ها باقی مانده است.

جی.کی. رولینگ در رابطه با شروع نوشتن نمایش‌نامۀ قسمت سوم این سری فیلم‌ها، گفت:

من به‌تازگی کار نوشتن رمان Lethal White «سفید کشنده» با نام مستعار روبرت گالبریث را تمام کردم و اکنون درحال نوشتن فیلم‌نامه‌ی فیلم Fantastic Beasts 3 «جانوران شگفت‌انگیز ۳» هستم.

جی.کی. رولینگ علاوه بر آثاری که دربارۀ جهان جادوگری می‌نویسد، به نگارش رمان‌های جنایی با نام مستعار روبرت گالربریث (Robert Galbraith) می‌پردازد.

استودیو برادران وارنر، در طی جشنواره کامیک کان که در ماه آوریل در لس آنجلس برگزار شد، ویدئوهای جدیدی از فیلم Fantastic Beasts: The Crime of Grindelwald «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» منتشر کرد. تریلر مربوط به این فیلم در ماه مارس منتشر شد؛ در این فیلم بازیگران مختلفی چون ادی ردمین (Eddie Redmayne) در نقش نیوت اسکمندر (Newt Scamander)، جود لا (Jude Law) در نقش جوانی‌های آلبوس دامبلدور (Albus Dumbeldore) و جانی دپ (Johnny Depp) در نقش گلرت گریندل‌والد (Gellert Grindelwald)، ایفای نقش می‌کنند.

قسمت دوم این سری فیلم‌ها در ماه نوامبر امسال منتشر خواهد شد و قرار است تا قسمت سوم آن در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. این سری فیلم‌ها که به گونه‌ای اسپینوف فیلم‌های هری پاتر هستند، در پنج قسمت ساخته خواهند شد.

همچنین جی.کی. رولینگ در طی مصاحبه‌ای که اخیرا داشت، سؤالاتی را درباره‌ی جایگاه تهیه‌کنندگی خودش پاسخ داد. او در این مصاحبه به دسترسی‌ها و اختیارات خودش در پروژه‌ها اشاره کرد و گفت:

استودیو برادران وارنر و دیوید یاتس که کارگردان این پروژه‌ها است، همیشه به من اجازه می‌دهند تا نظر خودم را دربارۀ روند پروژه بگویم؛ اگرچه که نظر من به عنوان کلام آخر محسوب نمی‌شود. این موضوع درباره تمام تهیه‌کنندگان، که من فقط یکی از آنان هستم حقیقت دارد و منابعی که تهیه‌کنندگان در اختیار عوامل سازندۀ پروژه‌ها می‌گذارند، در یک همکاری مشترک، به صورت کاملا جدی و با برنامه استفاده می‌شود. و در نهایت کارگردان هر پروژه، پاسخ‌گوی آن چیزی است که بر روی صفحه‌ی سینماها به نمایش گذاشته می‌شود.

این نویسنده که جزو موفق‌ترین و پروفروش‌ترین نویسندگان است، اعلام کرد که علاقه دارد تا کار نویسندگی رمان‌های خودش را ادامه دهد، ولی برنامه‌ریزی ساخت سری فیلم‌های Fantastic Beasts، زمان زیادی از این نویسنده را به خودش اختصاص داده است؛ او در ادامه‌ی این مصاحبه پذیرفت که در طی دو سال اخیر، زمان بسیار زیادی را صرف ساخت این فیلم‌ها کرده است.

رولینگ همچنین اعلام کرد که درحال کار بر روی رمان جدیدی برای نوجوانان است که ربطی به دنیای هری پاتر ندارد. او همچنین گفت، نوشتن آن رمان را پس از ساخت Fantastic Beasts 3 ادامه خواهد داد.

منبع: Variety

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *