بازیگران سریال Watchman اعلام شدند

 

بعد از درخشش The Leftovers، به سختی می‌توان از دامون لیندلوف (Damon Lindelof) برای ساخت چیز مقدسی مثل Watchman ناراحت بود. با توجه به پست اینستاگرامی که دیروز منتشر شد، لیندلوف جدیدترین سریال شبکه HBO را می‌سازد و امروز خبر رسمی اسامی بازیگران سریال منتشر شده در حالی‌که این سریال اقتباس مستقیم از کتاب کامیک هم نیست.

پایگاه خبری ددلاین گزارش کرده که لیندلوف اولین گروه از بازیگران را برای رمان کلاسیک الن مور (Allen Moore) گرد هم آورده است. رجینا کینگ (Regina King)، دان جانسون (Don Johnson)، تیم بلیک نلسون (Tim Blake Nelson)، ادلید کلمنس (Adelaide Clemens)، لوییز گاست جونیور (Louis Gossett Jr)، و اندرو هاوارد (Andrew Howard) همگی نقش‌های نامشخصی را برای Watchman بازی می‌کنند. در این گزارش چیزی مبنی بر حضور آزمایشی هیچ‌یک نیامده، هرچند منابع خبری حاکی از این است که حداقل یکی از آن‌ها نقش ثابت سریال خواهد بود.

رمان برنده جایزه الن مور و دیو گیبونز (Dave Gibbons) در سال ۱۹۸۶ منتشر شد و داستان ابر قهرمانانی را روایت می‌کند که برای دهه‌های متوالی آزادانه زندگی کردند و رویدادهای دنیا را تغییر دادند. اما در دهه ۸۰، قهرمانان ماسک‌دار ظهور کردند که خیلی از آن‌ها بازنشسته شده بودند یا برای دولت کار می‌کردند. با شدت گرفتن تنش بین آمریکا و اتحادیه شوروی، قتل ابر قهرمانی که برای دولت کار می‌کرد، گروهی از ابر قهرمانان را مجبور کرد به گذشته خود نظر کنند و آینده ما را نجات دهند.

 

در متن منتشر شده در اینستاگرام، دامون لیندلوف ارتباط شخصی‌اش با Watchman را توضیح داده و به طرفداران اطمینان خاطر داده که چیزی جز احترام برای سریال ندارد و فرصتی دست داده تا بتواند سریال تلویزیونی بر اساس رمان مور و گیبونز درباره شرایط به وجود آمده در ۲۰ سال گذشته بسازد. اگرچه او نگفته خلاف خواسته‌ی مور عمل می‌کند، اعلام داشته که برنامه او اقتباس مستقیم از Watchman نیست و از رمان اصلی فقط بعنوان الگو استفاده می‌کند.

با اینکه به نظر می‌رسد لیندلوف می‌خواهد دنباله بسازد، او توضیح داده که Watchman داستان اصلی است که وقایع آن در دنیای معاصر رخ می‌دهند، جایی که داستان کلاسیک، واقعیت تاریخی است. سریال جدید چهره‌های آشنا و شخصیت‌های جدید خلق شده توسط لیندلوف را دارد و گروه متفاوتی از نویسندگان، شامل زنان، مردم رنگی پوست و اعضای جامعه LGBTQ آن را می‌نویسند.

این قطعا فرضیه جالبی است و با توجه به کار درخشان او در سریال The Leftovers، به شدت مشتاق دیدن Watchman هستیم. صرف نظر از شکل و قالب سریال، اقتباس Watchman جدید همیشه برای طرفداران جالب بوده و باید دید چطور ساخته می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *