اولین پوستر انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World منتشر شد

 


 به تازگی دو شرکت یونیورسال پیکچرز و دریم‌ورکس انیمیشن از اولین پوستر رسمی انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم: دنیای مخفی» رونمایی کردند. برای جزییات بیش‌تر و مشاهده این پوستر، با سایت اینفو در ادامه مطلب همراه باشید.

سری انیمیشن‌های «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم» یکی از محبوب‌ترین و موردانتظارترین انیمیشن‌های تاریخ و به خصوص این چند سال اخیر بوده است. اکنون پس از عرضه دو انیمیشن نخست، در انتظار قسمت سوم این سری هستیم تا دوباره ماجراهای جدید و هیجان‌انگیز هیکاپ را مشاهده کنیم. اولین پوستر این انیمیشن به تازگی منتشر شده است. این پوستر هیکاپ، اژدهای معروفش یا همان خشم شب و یک اژدهای جدید را نشان می‌دهد. هفته‌ی آینده هم احتمالاً اولین تریلر How to Train Your Dragon: The Hidden World «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم: دنیای مخفی» منتشر خواهد شد. شما می‌توانید این پوستر را از پایین مشاهده کنید.

دین دبلو (Dean DeBlois) دوباره بازگشته است تا این نسخه را کارگردانی کند. همچنین صداپیشگانی نظیر جی باروکل (Jay Baruchel)، امریکا فررا (America Ferrera)، کیت هرینگتون (Kit Harington)، کیت بلانشت (Cate Blanchett)، جرارد باتلر (Gerard Butler)، کریستین ویگ (Kristen Wiig)، کریگ فرگوسن (Craig Ferguson) و اف. موری ابراهام ( F. Murray Abraham) در این نسخه هم حضور خواهند داشت.

فیلم  How to Train Your Dragon: The Hidden World توسط برد لوییس (Brad Lewis) و بانی آرنولد (Bonnie Arnold) تولید خواهد شد. دو فیلم نخست، نامزد جایزه بهترین انیمیشن سال در مراسم اسکار شده بودند و نسخه اول علاوه بر آن، نامزد دریافت بهترین آهنگ هم شده بود.

به نظر می‌رسد که این نسخه بتواند حتی از دو نسخه اول هم پیشی بگیرد. تاکنون دو تن از صداپیشگان انیمیشن اذعان داشتند که این نسخه بهترین نسخه سری خواهد بود و فیلمنامه‌ی آن نیز بهتر است.

«چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم: دنیای مخفی» قرار است در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (برابر با ۱۰ اسفند ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *