درمان کبد چرب با طب سنتی

 

طب سنتی همواره که بسیار کم عوارض است، از بهترین روش ها برای درمان بیماری ها بوده است.یکی از بیماری هایی که با استفاده از طب سنتی می توان آن را مداوا کرد، کبد چرب می باشد. “کبد چرب” “کبد چرب” در پزشکی حالتی برگشت‌پذیر از تجمع واکوئولهای چربی در سلول های کبدی هست که با التهاب کبد مشخص می‌شود؛ ایجاد این مریضی در کسانی که الکل استفاده می‌کند بالاست اما در کشورمان این مریضی دلایل دیگری نیز دارد و به نام «کبد چرب غیرالکلی» شناخته می‌شود؛ فرم غیرالکلی این مریضی در زیادی از مشکلات متفاوت در بدن مانند دیابت، چاقی و سوء‌تغذیه ظاهر می‌شود.

انواع کبد چرب

کبد چرب غیرالکلی: این مشکل زمانی ظاهر می‌شود که کبد در خرد کردن چربی‌ها دچار اختلال می‌شود و با تجمیع چربی در بافتهای کبد، آدم دچار کبد چرب می‌شود.

کبد چرب الکلی: این مریضی بخشی از یکی از اولین مراحل امراض کبدی مربوط به الکل هست و به خاطر استفاده زیاد الکل، کبد لطمه دیده و قدرت تجزیه چربی‌ها را از دست می‌دهد.

کبد چرب بارداری: گرچه به ندرت شاهد چنین مریضی بوده‌ایم، با این حال تجمیع چربی در بارداری می‌تواند باعث مشکلات بنیادی چه برای مادر و چه برای جنین گردد.

طب ایرانی ـ اسلامی استفاده از “سرکه انگبین عسلی” برای معالجه کامل مشکلات کبدی، تقویت کبد، مساعدت به کارکرد با نظم کبد علاوه بر این پیشگیری از بروز بیماریهای کبدی را تجویز می‌کند البته اصلاح نوع روغن مصرفی روزانه(روغن کنجد، روغن زیتون، روغن زرد، روغن شحم گاوی، روغن دنبه از روغنهای سالمی می باشند که لازم هست جایگزین روغنهای مایع موجود در بازار شوند) نیز یکی از ضروریات هست و ترک نوشیدن “آب یخ” طب ایرانی ـ اسلامی استفاده از “سرکه انگبین عسلی” برای معالجه کامل مشکلات کبدی، تقویت کبد، مساعدت به کارکرد با نظم کبد علاوه بر این پیشگیری از بروز بیماریهای کبدی را تجویز می‌کند البته اصلاح نوع روغن مصرفی روزانه(روغن کنجد، روغن زیتون، روغن زرد، روغن شحم گاوی، روغن دنبه از روغنهای سالمی می باشند که لازم هست جایگزین روغنهای مایع موجود در بازار شوند) نیز یکی از ضروریات هست و ترک نوشیدن “آب یخ” و آب موقع صرف غذا نیز برای معالجه کبد چرب، زیاد ضروری هست.

مبتلایان به کبد چرب با استفاده “سرکه انگبین عسلی” طی ۳ ماه دوره استفاده این ترکیب آسان و بی‌نظیر علاوه بر بهبود کارکرد کبد و دفع سموم آن، شاهد آثار مثبت زیر نیز می باشید:

بهبود درد در ناحیه مرکز شکم

جلوگیری از سفیدرنگ شدن زبان

جلوگیری از عرق کردن زیاد

برطرف سیاهی دور چشم

جلوگیری از خارش و سوزش چشم

دگرگونی شفاف رنگ پوست صورت و شادابی آن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *