گیلیان جیکوبز به اقتباس Fear Street پیوست

گیلیان جیکوبز

گیلیان جیکوبز

گیلیان جیکوبز (Gillian Jacobs) بازیگر کمدی Love شبکه نتفلیکس ساخته جود آپاتو (Judd Apatow) به جمع بازیگران فیلم اقتباسی Fear Street از کتاب ترسناک آر. ال. استاین (R. L. Stine) پیوسته است. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

لی جنیاک (Leigh Jeniak) این سه‌گانه را کارگردانی می‌کند که در حال فیلم‌برداری ناپیوسته است و Chernin Entertainment آن را تولید می‌کند.

این فیلم در حال حاضر در آتلانتا فیلم‌برداری می‌شود. اولین سری از این فیلم، سال ۱۹۹۴ را در شهر Shadyside نشان می‌دهد و درباره گروهی از نوجوانان است که متوجه وقوع حوادث مرگباری در شهرشان می‌شوند که نه تنها قرن‌ها در حال وقوع هستند بلکه به هم مرتبط هستند. دیگر داستان‌ها، سال‌های ۱۹۷۸ و ۱۶۶۶ را قبل از پیدا کردن راه‌شان به سال ۱۹۹۴ نشان می‌دهند.

جیکوبز در چند فیلم دیگر بازی می‌کند. در فیلم ۱۹۹۴، او نقش کارگر کمپ تابستانی را بازی می‌کند.

حالا که فاکس در اختیار دیزنی درآمده، نحوه توزیع فیلم هنوز مشخص نیست. وقتی فیلم در حال ساخت بود، صحبت از برنامه منحصر به فردی شد که در آن این سه گانه با فاصله یک ماه توزیع می‌گردد.

جیکوبز به زودی در فیلم ترسناک Larry دیده می‌شود و یکی از صداپیشگان Invincible، اقتباس کمیک رابرت کرکمن (Robert Kirkman) است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *