گلن پاول به دنباله فیلم Top Gun پیوست

هالیوودریپورتر تایید کرد که گلن پاول (Glen Powell) که در ابتدا قرار بود نقش پسر گوس (Goose) را در دنباله فیلم Top Gun (اسلحه برتر) ایفا کند اما به دلایلی این نقش به مایلز تلر (Miles Teller) سپرده شد، اکنون در نقشی دیگر در این پروژه‌ی کمپانی پارامونت حضور خواهد داشت. پاول در این فیلم علاوه بر تلر، در کنار بازیگران دیگری همچون تام کروز (Tom Cruise)، وال کیلمر (Val Kilmer) و جنیفر کانلی (Jennifer Connelly) به ایفای نقش خواهد پرداخت. با اینفو همراه باشید.

گفته می‌شود این فیلم که نام Top Gun: Maverick (اسلحه برتر: ماوریک) را به خود گرفته، پایان دوران مبارزه با سلاح‌ها است و در دنیای تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین و جنگنده‌های نسل پنجم جریان می‌یابد. البته عنوان Top Gun: Maverick (اسلحه برتر: ماوریک) برای مدت کوتاهی بر روی این پروژه گذاشته شد و این فیلم درحال‌حاضر عنوانی رسمی ندارد.

جوزف کوشینسکی (Joseph Kosinski) که پیش از این در سال ۲۰۱۳ و در فیلم Oblivion (فراموشی) با کروز همکاری داشت، در این پروژه نیز به عنوان کارگردان حضور خواهد داشت. پیتر کریگ (Peter Craig)، جاستین مارکس (Justin Marks) و اریک وارن سینگر (Eric Warren Singer) فیلمنامه‌نویسان این دنباله خواهند بود.

مدت‌ها بود که از ساخت دنباله‌ای بر فیلم پرطرفدار Top Gun (اسلحه برتر) به کارگردانی تونی اسکات (Tony Scott) حرف زده می‌شد و تام کروز نیز علاقه‌مند بود تا بار دیگر نقش خود را در این فیلم به عنوان ستوان نیروی دریایی آمریکا به نام پیت “ماوریک” میشل (Pete “Maverick” Mitchell) ایفا کند. جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer)، تهیه‌کننده نسخه اصلی و فعلی، پیش از این نیز گفته بود که قرار است در فیلم دنباله تعداد هواپیماهای بدون سرنشین افزایش یابد.

نسخه اصلی فیلم با بازی کلی مک‌گیلس (Kelly McGillis)، آنتونی ادواردز (Anthony Edwards) و تام اسکریت (Tom Skerritt)، موفق به دریافت جایزه بهترین ترانه اصلی از مراسم اسکار شد. در سال ۲۰۱۵، کتابخانه کنگره ملی ایالات متحده این فیلم را برای حفظ در دفتر فیلم ملی انتخاب و از آن به عنوان فیلمی فرهنگی، تاریخی و زیباشناسانه یاد کرد.

پروسه تولید فیلم Top Gun: Maverick (اسلحه برتر: ماوریک) اوایل سپتامبر امسال (شهریور ۱۳۹۷) در سن‌ دیگو آغاز خواهد شد تا برای اکران در تاریخ ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) آماده شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *