کارگردانی ریبوت فیلم ترسناک The Craft به زوئی لیستر جونز سپرده شد

سونی طی چند سال گذشته در حال توسعه‌ی ریبوتی برای فیلم کلاسیک  The Craft «حیله» محصول سال ۱۹۹۶ بوده است، و بالاخره این فیلم تولید خواهد شد چون بلوم‌هاوس زوئی لیستر جونز (Zoe Lister-Jones) را برای نویسندگی و کارگردانی این ریبوت درباره‌ی محفلی از جادوگران جوان و توانمندسازی زنان انتخاب کرده است. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

سونی تهیه‌کنندگی این فیلم را با همکاری بلوم‌هاوس برعهده دارد. جیسون بلوم (Jason Blum) به همراه داگلاس ویک (Douglas Wick) و لوسی فیشر (Lucy Fisher) که فیلم اصلی را تهیه کرده بودند تهیه‌کنندگان این ریبوت هستند. اندرو فلمینگ (Andrew Fleming) کارگردان فیلم اصلی و لوکاس وایزندنجر (Lucas Wiesendanger) تهیه‌کنندگی اجرایی این ریبوت را برعهده دارند.

بازسازی یا ریبوت The Craft کار کاملا عاقلانه‌ای است، چون امروزه فیلم‌های زن‌محور در باکس‌آفیس به موفقیت بیشتری می‌رسند، جایی که Captain Marvel «کاپیتان مارول» همه‌ی رکوردها را شکسته است. به شخصه همچنین دوست دارم فیلم‌های مربوط به فرهنگ گوت (goth) تجدید حیات شوند، و با اینکه نمی‌دانم لیستر جونز چه مسیری برای این فیلم در نظر گرفته، اما مطمئنم فرهنگ گوت بخشی از دی‌ان‌ای اوست.

ابتدا قرار بود لی یانیاک (Leigh Janiak) کارگردانی فیلم The Craft را برعهده داشته باشد، اما این پروژه زیرنظر او وارد فاز تولید نشد. از اینکه یانیاک از این پروژه جدا شده خیلی ناراحت نیستم، و با اینکه لیستر جونز در این ژانر به خوبی یانیاک نیست، اما فیلم اول او Band Aid «چسب زخم» همچنان در راتن‌تومیتوز رتبه‌ی ۸۵٪ را دارد،‌ بنابراین از حضور او در این پروژه خوشحالم.

لیستر جونز قبلا نویسنده و بازیگر فیلم Lola Versus محصول فاکس سرچلایت بود، و همچنین نویسنده، تهیه کننده و بازیگر کمدی مستقل Breaking Upwards بوده است. در بخش تلویزیونی، پایلوت کمدی Woman Up ساخته‌ی او از طرف ABC سفارش ساخت گرفت، و فعلا در حال بازی در سریال Life in Pieces در کنار کالین هنکس (Colin Hanks) است، که قرار است فصل چهارم آن از شبکه CBS پخش شود.

در فیلم اصلی The Craft بازیگرانی از جمله رابین تونی (Robin Tunney)، فیروزه بالک (Fairuza Balk)، نیو کمپل (Neve Campbell)، ریچل ترو (Rachel True) و اسکیت اولریش (Skeet Ulrich) حضور داشتند.

کمپانی بلوم‌هاوس به تازگی تهیه‌کنندگی فیلم‌های Glass «شیشه»، Upgrade «ارتقا» و Happy Death Day 2U «روز مرگت مبارک ۲» را برعهده داشته و هم‌اکنون در حال همکاری با سونی برای تولید فیلم Fantasy Island «جزیره فانتزی» است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *