چگونه مخ یک دختر را بزنیم

چگونه مخ یک دختر را بزنیم

چگونه مخ یک دختر را بزنیم

طنز: مخ رنی

در این مقاله سعی شده است که به همه اقوام و قبائل توجه شود و همه را به زیر سوال ببریم اگر احیاناً قشر خاصی فراموش شده است یا خدایی نکرده باعث ناراحتی آن ها شده پوزش می طلبیم.

سلام .از اونجایی که تازگیا هر کس با مامانش دعوا می کنه سریع میره سر خیابون وای میسه و به خواهر و مادر شرعی ما  تیکه میندازه  من امروز تصمیم گرفتم یک پست بزارم در مورد چگونگی مخ زدن دختران مسلمان و غیر مسلمان ایرانی بدون اینکه این وسط حقی خورده بشه و یا شیشه ای شکسته بشه و …

اولین قدم جهت مخ زدن یک همشیره انتخاب سوژه می باشد. یعنی باید بفهمی کدوم دختر پا میده و کدوم پا نمیده ! که تشخیص این امر خیلی ساده است. فقط نیازمند کمی وقت و بیکاری است. یعنی شما می رید سر خیابون وایمیسید و به دقت خواهران شرعی خودتون رو زیر نظر می گیرید و اونایی که رفتارشون به شرح زیر می باشد بلا نسبت مثل سگ پا میدن!!!

1-اونایی که تا یه پسر می بینن  سریع مثل مگس زل میزنن تو چشمای طرف!

2-اونایی که دبیرستانی هستند و در مقطع اول و دوم دبیرستان درس می خونند!

3-اونایی  که خیلی تابلو رفتار می کنن و سرشون با گوششون بازی می کنه!

4-اونایی که تو خیابون حتی با دیدن ویترین بقالی وایمیسن و پفک و چیپس ها رو دید می زنن!

5- اونایی که خیلی زشت هستند و سال به سال نخ اصلاح و اپی لیدی مصرف نمی کنن!

بتون قول میدم که اینگونه دختر ها حتی اگر یه تیکه جواتی هم بشون بندازین سریع پا میدن و میان آویزون شما میشن!

اما از اونجایی که می دونم همه پسرا عادت دارن لقمه گنده تر از دهنشون بر دارند ( حتی اگر قیافه اون ها یه چیزی تو مایه های دمت گرم باشه ) و به دنبال دخترای فشن و با کلاس هستند , پس من سر همین موضوع تمرکز می کنم و  بتون میگم که چیکار کنید اما ابتدا به شیوه تبلیغ های تلویزیونی با چند تا سوال شروع میکنم:

آیا شما تازه به شهر آمده اید ؟

آیا شما جوات هستید؟

آیا شما قیافه ای فاجعه آمیز دارید؟

آیا صورت شما طی عملیات شهادت طلبانه ای در جنگ جهانی دوم مورد اصابت خمپاره قرار گرفته است؟(یه چیزی تو مایه های همون فاجعه آمیز)

آیا شما لهجه دارید؟

آیا شما به دنبال یک دختر کلاس بالا می گردید؟

آیا شما دنبال دختری با شلوار برمودا هستید؟

و بالاخره آیا شما به دنبال زیدی هستید که زمین تا آسمان از نظر تیپ و مایه و قیافه با توی در به در تفاوت داشته باشد؟

اگر جواب همه سوال های بالا بلی یا آره یا Yes   هستند  لازم است به شما بگویم که هرگز نگران نباشید .چون ما این نیاز شما را کاملاً برطرف میکنیم!

شما با داشتن تنها چند بلیط اتوبوس می توانید به خواسته خود برسید! بله درست حدس زدید! کافیه چند تا بلیط اتوبوس داشته باشید تا از سل سبیل و یا نظام آباد خودتون را به جردن ، فرشته ، فرمانیه ، تجریش ، ونک و … برسانید و بقیه اش با من!

قبل از اینکه چگونگی مخ زدن رو بتون یاد بدم ابتدا آماری از پا دادن دخترای بالا شهر بگم:

1-دخترای که پاتوقشون میر داماد ، جردن و فرشته می باشد فقط به ماشین دار ها پا میدن و اگر شما ماشین ندارید یا ماشینتون کمتر از 20 میلیون هست نیازی نیست وقتتون رو تلف کنید و به چنین مکان هایی برید و بهتره که به همون آریا شهر بسنده کنید!

2-دخترایی که پاتوقشون تجریش ، فرمانیه ، نیاوران و اون بالا ما لا ها( به غیر از قیطریه ) می باشد حتی با ماشین  20 میلیونی هم نمیشه مخشون رو زد  چون این دخترا قبلاً مخشون زده شده (توسط بچه محل هاشون) و جنس بی صاحاب در چنین مکان هایی پیدا نمیشه!

تبصره: دخترای قیطریه توی شبکه های اجتماعی پلاس هستند پس بدون دردسر می تونید اونجا تورشون کنید!

3-دخترایی که پاتوقشون شهرک غرب هست خودشون ماشین دارند و بنا براین مخشون زدنی نیست (نکته:90  درصد دختر ها اصولاً به این دلیل پا میدن که یه احمقی بیاد با ماشن ببردشون کافی شاپ و پاساژ الهیه و بعدشم برسوندشون خونه! پس اگر طرف خودش ماشین داشته باشه دیگه عمراً پا بده مگر در مواردی خاص!)

4-دخترای پاسداران و گیشا حتی به راننده تاکس هم پا میدن پس این دو نقطه بهترین مکان برای تور کردن داف می باشد!

5-دخترای آریا شهر هم که ماشالا خودشون پسر تور میکنن!

6-از آریا شهر به پایین هم دخترا دو دسته میشن: دسته اول اونایی که که در بالا  5  تا از ویژگی هاشون رو گفتم و این دسته حتی با جدول کنار خیابون هم طرح دوستی می ریزند و دسته دوم که به دلیل داشتن چند تا برادر قلچماق اصلاً کسی طرفشون نمیره….

اما نحوه مخ زدن:

الف: مخ زدن دخترای بالا شهری:

وسایل مورد نیاز:یک جفت صندل سفید Darki  شلوار مدل بوسینی ,Buddy و یا هر شلواری که بشه دمپاش رو بالا زد ، یک تیشرت خط دار حلقه ای (ترجیحاً آبی کمرنگ یا مشکی) ، ترجیحاً موی بلند ، ریش عجیب و غریب ، چشمای هیز و کشیده ، ماشین بالای 20 میلیون و همچنین مقداری زبان به اندازه کافی! (یه چیزی تو مایه های خودم!)

روش مخ زدن: دیگه مخ زدن با گفتن واژه هایی مثل: خانوم ببخشید ساعت چنده؟ – میشه وقتتون رو بگیرم؟ – جیگرتو بخورم و … کاربردی نداره  باید و باید به جاش کار های زیر رو انجام بدید:

1-   به بالای شهر رفته و جولوی یکی از مراکز تجاری مقادیری با ماشین خود به متر کردن خیابون ها می پردازید.

2-سوژه مورد نظر را شناسایی می کنید

3- با ماشین خود جولوی پای سوژه توقف نموده و از ماشین پیاده می شوید (ضبط ماشین روشن باشد).

4- وقتی از ماشین پیاده شدید در ماشین رو باز گذاشته و بدون اینکه حتی نیم نگاهی به سوژه بیندازید وارد مرکز تجاری می شوید  .

5-سپس از مرکز تجاری خارج میشوید و به سمت ماشین خود می آیید .(بتون قول میدم سوژه همچنان کنار ماشین شما ایستاده است)

6-سوار ماشین می شوید و اصلا به سوژه توجه نمیکنید.

7- با ماشین چند متر به جلو میروید اما دنده عقب می کنید و به سمت سوژه می آیید و به او می گویید: سلام. بیا بالا .شرمنده که منتظرت گذاشتم . آخه کار داشتم. حالا بشین بریم!

تبریک میگم شما مخ یه دختر بالا شهری رو زدید!

ب-دخترای وسط شهر :

وسایل مورد نیاز:همه چیز های بالا به غیر از ماشین بالای  15  میلیونی. (پراید و  206  برای چنین مواردی مناسبه. مواظب باشید که ماشینتون  کلاسش از 206 بیشتر نباشه چون دختره در این مواقع احساس سرخوردگی و تضاد طبقاتی شدید میکنه و عمراً بتون پا بده!)

روش مخ زدن:

1-با ماشین خیلی آروم در کنار خیابون حرکت می کنید و هر دختری که دیدید جولوش ترمز می کنید و بش می گید : سلام. سوار شو بریم با هم یه دور بزنیم)اتول میزنید)

تبصره:87  درصد دختر ها در این هنگام سوار ماشین نمیشن اما شما نا امید نشید و بازم به طرف گیر بدید و بتون اطمینان میدم که طرف در بار سوم سوار ماشین میشه.

ج.دخترای پایین شهر:

وسایل مورد نیاز:چیز خاصی مورد نیاز نیست فقط کافیه مقداری روغن و واکس مو از سرتون چکه کنه و ترجیحاً صورتتون پر از جای چاقو باشه. چون دخترای این قسمت شهر به کسی پا میدن که یه نمه تو مایه های فردین باشه!

روش مخ زدن:

پس از اطمینان از اینکه سوژه مورد نظر برادر یا پسر خاله یا پسر عمو و اینا نداره میرید به سمتش و بش می گید: آبجی یه غلام لوتی نمی خوای؟!

تبریک میگم شما تونستی یه زید واسه خودتون ردیف کنید! از همین الان دارم هفته بعد رو مجسم میکنم که یه پیکان جوانان گوجه ای زیر پا و زید بغل و جاده شمال!!!

مطالب مرتبط

4 دیدگاه‌

  1. امیرحسین گفت:

    دادش فقط جواب می ده یا چک می خوریم

  2. امیر گفت:

    دادش من میترسم چک نخورم یه چیز دیگه بخورم..

  3. محمد.. گفت:

    .ص نگو باو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *