چاکرا درمانی با سنگ های شفا بخش

 

»نقش سنگ ها در فعال سازی چاکراها :

بیمارى ها در اثر بسته شدن مراکز انرژى پدید مى آیند و کانى ها و سنگ هاى باارزش قادر هستند تا این گرفتگى ها را از بین ببرند و انرژى حیاتى را به صورت منظم و باارزش در ما جارى کنند .

 

افرادى که مدیتیشن یا تمرکز میکنند روى این نقاط آگاهى دارند و انرژى هاى درونى را از این نقاط بیرون داده و آزاد مى کنند.

 

طیفهاى رنگى در واقع همان رنگهاى نورى هفتگانه رنگین کمان هستند که از نور سفید سرچشمه مى گیرند.

 

رنگهاى نورى به صورت انرژى پایان ناپذیر در سطح کره زمین، کیهان و ماورا همیشه در ارتعاش هستند و به درون زمین نیز نفوذ مى کنند و انرژى هاى مثبت کیهانى را وارد بدن ما کرده و در ما تعادل و توازن لازم را ایجاد میکنند ودر این زمان است که بیماریها از ما دور مى شوند.

 

اما این که در چه ساعات یا روزهایى گرفتن این انرژى از سنگها مناسب تر است و اصلاً چه نوع سنگهایى روى ما تأثیرگذار هستند؟
به عقیده بسیاری از کارشناسان این کار منطق و عقل نمى طلبد، بلکه باید اشخاص دریچه هاى قلب خود را باز بگذارند و به خود این فرصت را بدهند تا خود برترشان سنگى را که در یک لحظه بخصوص به آن احساس نیاز میکنند انتخاب کند.

 

با اطمینان مى گویم که این کار شدنى است و سنگ شما را انتخاب میکند و اگر در این مورد شک دارید یا در مورد چند سنگ تردید میکنید، آنها را در دستان خود قرار دهید، آنگاه متوجه خواهید شد که با گرم شدن یکى از آنها،سنگ نسبت به شما واکنش مناسب نشان داده است که در این زمان باید سنگ را بشویید و آن را از ناخالصى ها پاک کنید.

 

» پاک سازی سنگ های شفابخش :

گاهى اوقات سنگى در اختیار شما قرار مى گیرد تا شما بتوانید از آن انرژى بگیرید اما شاید این سنگ از قبل مورد استفاده شخصى بوده که دچار ناراحتى خاص بوده است.

این سنگ از نظر فیزیکى به شما آسیب نمى رساند، ولى امکان دارد که افکار پریشان و انرژى منفى شخص قبلى را همراه داشته باشد و آن انرژى منفى شما را آزار دهد ، بنابراین باید سنگها را پاک کرد.

 

آب، آتش، خاک و نمک دریا از عوامل پاک کننده سنگ هستند و شما میتوانید سنگ مورد نظرتان را در حدود ۱۰ تا ۲۰ ساعت در آب جارى قرار داده و تمیز کنید یا آن را داخل خاک بگذارید و سپس آن را بشویید.

 

گاهى هم میشود سنگ را روى شعله شمع قرار داد یا اینکه از نمک خشک دریا براى پاک کردن آن استفاده کرد.

 

پس از پاکسازى سنگ میتوانید به پشت دراز بکشید و آرامش بگیرید که مدت زمان مناسب معمولاً ۱۵ دقیقه است.

 

بعد از اتمام این کار چند دقیقه در همان حالت باید باقى ماند ؛ بعد سنگ را برداشته و به آرامى باید بلند شد، سنگ را شست، زیرا انرژى منفى و افکار پریشان که به سنگ منتقل شده را تخلیه کرد.

 

افراد بر حسب نیازشان مى توانند این کار را انجام دهند.
البته یک نکته را هرگز نباید از یاد برد و آن اینکه این کار در مورد تمام سنگها صدق نمیکند باید بعضى از سنگها را مستقیماً روى محل درد قرار داد و بعضى از آنها را در آب قرار داده و بعد آن را مینوشند .

 

مراکز انرژى یا همان چاکراها در هفت منطقه از بدن در راستاى ستون فقرات از پایین ترین قسمت تا بالاى جمجمه سر قرار گرفته اند.

 

» چاکرادرمانی و کیفیت سنگها :

برای چاکراتراپی یا چاکرادرمانی باید از بهترین کیفیت سنگ ها استفاده کرد و هر چه سنگ شفاف تر و خالصتر باشد انرژی ساطع شده آن شفاف تر و خالص تر است.

 

این سنگ ها قبل از استفاده باید تمیز شوند زیرا نه فقط انتقال دهنده انرژی هستند که عناصر زیان بخش را از بدن،‌ امواج منفی را از بدن اتری و اطرافتان جذب میکنند و بدین ترتیب شما را پاک کرده و از شما حمایت می کنند.
گفته می شود که وجود سنگ کریستال باعث میشود که کیفیت نور هاله شما تقویت شده و یک نوع غلاف محافظ داشته باشید.
لباس زیر ابریشمی نیز همین خاصیت را دارد به خصوص برای بچه های نوپا.
اگر زمانی ترس ناگهانی، شوک یا عصبانیت باعث ناراحتی تان شد روش مؤثر دیگری به شما پیشنهاد میشود که می تواند فورا شما را از شر انرژی های جمع شده خلاص کند :

 

بایستید به طوری که پاها کمی از هم فاصله داشته باشند،‌ عضلات تان را برای چند ثانیه تا جایی که می توانید منقبض کنید و اگر تنها هستید فریاد بزنید و گرنه میتوانید ریه هایتان را با یک انفجار خالی کنید و این کار را چند بار تکرار کنید تا حال تان بهتر شود.

 

این تمرین قفل هایی را که در اثر اتفاق ناگهانی ایجاد شده و سیستم انرژی شما نتوانسته از عهده‌ آن بر بیاید، برطرف میکند.
اگر احساس خوبی داشته باشید ممکن است میل داشته باشید به بدنتان کشش بدهید و‌ انگار که از خواب عمیق و آرامی بیدار میشوید و به این نوع درمان چاکرا درمانی میگویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *