پیوستن کولین فرث و بندیکت کامبربچ به فیلم ۱۹۱۷

کولین فرث و بندیکت کامبربچ

کولین فرث و بندیکت کامبربچ

فیلمی با موضوع جنگ جهانی اول به نام ۱۹۱۷ (هزار و نهصد و هفده) به کارگردانی سم مندس (Sam Mendes) وارد فاز تولید شده است، و برای این پروژه از بازیگران درجه یکی استفاده شده است. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، کولین فرث (Colin Firth)، مارک استرانگ (Mark Strong)، ریچارد مدن (Richard Madden)، جورج مکی (George Mackay)، و دین چارلز چپمن (Dean Charles Chapman) از جمله بازیگران این فیلم هستند که در نقش سربازان جوان بریتانیایی در یکی از روزهای اوج جنگ جهانی اول نقش‌آفرینی می‌کنند.

آندرو اسکات (Andrew Scott)، دنیل میز (Daniel Mays)، آدریان اسکاربرو (Adrian Scarborough)، جمی پارکر (Jamie Parker)، نابهان ریزوان (Nabhaan Rizwan)، و کلیر دوبرک (Claire Duburcq) هم از دیگر بازیگران این فیلم به ‌شمار می‌روند.

مندس این فیلم را که فیلم‌نامه اش را خودش به همراه کریستی ویلسون-کیرنز (Krysty Wilson-Cairns) نوشته است، کارگردانی خواهد کرد.

تهیه‌کنندگی این پروژه را مندس از طریق کمپانی فیلم‌سازی خودش یعنی Neal Street Productions، به همراه پیپا هریس (Pippa Harris)، جینی-آن تنگرن (Jayne-Ann Tenggren)، و کالوم مکدوگال (Callum McDougall)  بر عهده دارد.  مایکل لرمن (Michael Lerman)  هم در تهیه کنندگی همکاری خواهد داشت.

کمپانی‌های DreamWorks Pictures و Universal Pictures هم از تهیه‌کنندگان دیگر این پروژه هستند.

تصویربرداری اصلی فیلم هفته آینده در انگلستان و اسکاتلند کلید خواهد خورد.

کمپانی Universal،  در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹، این فیلم را در داخل کشور منتشر خواهد کرد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *