پیوستن راب کوردری و مایکلا واتکینز به پایلوت کمدی The Unicorn

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، راب کوردری (Rob Corddry) (فیلم دیگرش:  Childrens Hospital (بیمارستان بچه‌ها)) و مایکلا واتکینز (Michaela Watkins) به والتون گاگینز (Walton Goggins) در پایلوت کمدی The Unicorn (یونی کورن) از شبکه CBS پیوستند. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

در فیلم The Unicorn، گاگینز نقش مردی به نام وید را بازی می‌کند که به تازگی همسرش را از دست داده و در قبال دو دختر بالغ خود پدر بسیار فداکاری است. این کاراکتر فرد مهربان و صاف و ساده ایست اما بدون وجود همسرش احساس افسردگی می‌کند. وقتی که دوستانش او را متقاعد می‌کنند که دوباره ازدواج کند، در کمال حیرت درمی‌یابد که چه آدم پر شور و حرارتی است، و تازه متوجه می شود که چه اشتباهی کرده که دچار افسردگی و ناراحتی شده بوده است.

کوردری نقش کاراکتری به نام فارست را بازی می‌کند که دوست خوب وید است که با دلیا (با بازی واتکینز)- دختری کودن و کنترل‌گر- ازدواج می‌کند. فارست است که وید را برای ازدواج دوباره متقاعد می‌کند، گرچه وید تمایل دارد که در کنار دوستانش همان زندگی خودش را داشته باشد.

بیل مارتین (Bill Martin) و مایک اسچیف (Mike Schiff) فیلمنامه این پایلوت را خواهند نوشت و از تهیه‌کنندگان اجرایی هم خواهند بود. آرون کاپلان (Aaron Kaplan) و دانا هانور (Dana Honor) از طرف کمپانی Kapital Entertainment، به همراه وندی تریلینگ (Wendi Trilling) و پیتون رید (Peyton Reed) تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر فیلم به شمار می‌روند. کمپانی CBS Television Studios هم تهیه‌کننده پروژه خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *