پیوستن بازیگران جدید به فیلم I’m Thinking of Ending Things و جدایی بری لارسون

تونی کولت (Toni Collette)، جسی باکلی (Jessie Buckley) و دیوید تیولیس (David Thewlis) به گروه بازیگران فیلم I’m Thinking of Ending Things محصول نتفلیکس اضافه شدند. نویسندگی و کارگردانی این فیلم مهیج روان‌شناختی براساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته‌ی ایان رید (Iain Reid) برعهده‌ی چارلی کافمن (Charlie Kaufman) است. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

این رمان داستان جیک و نامزدش را دنبال می‌کند که وارد سفری جاده‌ای برای صرف شام با والدین جیک می‌شوند. طی این مسیر، اتفاقاتی زنجیره‌ای باعث می‌شوند آن‌ها به سمت دبیرستان سابق جیک منحرف شوند. در نتیجه‌ی این توقف به نظر ساده، نامزد جیک به تنهایی در دبیرستان متروکه سرگردان شده و دچار کابوس‌های ترسناکی می‌شود. با چنین داستان جذابی، خیلی طول نکشید تا تولید نسخه‌ی سینمایی این داستان آغاز شود. کافمن که برای نویسندگی فیلمنامه‌ی Eternal Sunshine of the Spotless Mind «درخشش ابدی یک ذهن پاک» برنده جایزه اسکار شده به همراه جسی پلمونز (Jesse Plemons) که نقش جیک را بازی می‌کند از ابتدا در این پروژه حضور داشتند. حالا نتفلیکس با اضافه کردن کولت، باکلی و تیولیس گام محکمی در تولید این پروژه برداشته است.

باکلی قرار است نقش نامزد جیک را بازی کند. باکلی قبلا بیشتر در تئاتر حضور داشته و با فیلم‌های Beast «هیولا»، War and Peace «جنگ و صلح» و The Voyage of Doctor Dolittle «سفرهای دکتر دولیتل» وارد عرصه‌ی سینما شده است. نامزد جیک در رمان نامی نداشت، پس ممکن است او در فیلم هم نامی نداشته باشد. هنوز نقش کولت و تیولیس در فیلم مشخص نشده، اما با توجه به تعداد محدود شخصیت‌های داستان، آن‌ها احتمالا نقش والدین جیک را بازی خواهند کرد. کولت که بازیگری همه‌کاره است، سال گذشته برای بازی در فیلم ترسناک Hereditary «موروثی» باعث تحسین همگان شد، و به تازگی در فیلم Velvet Buzzsaw حضور داشته است. تیولیس که خودش را در هر ژانری نشان داده، برای بازی در Fargo «فارگو»، Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» و دنباله‌های Avatar «آواتار» شناخته می‌شود.

ابتدا قرار بود بری لارسون (Brie Larson) نقش اصلی فیلم I’m Thinking of Ending Things را بازی کند، نقشی که حالا باکلی برای آن انتخاب شده است. دلیل جدایی لارسون از این پروژه هنوز مشخص نیست، اما احتمالا او برای تبلیغ فیلم‌های Captain Marvel «کاپیتان مارول» و Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» از حضور در این پروژه منصرف شده است. این فیلم توسط کافمن، آنتونی برگمن (Anthony Bregman)، باب سالرنو (Bob Salerno) و استفانی آزپیازو (Stefanie Azpiazu) تهیه می‌شود. کافمن و برگمن قبلا در فیلم‌های Synecdoche, New York «بخش‌گویی، نیویورک»، Human Nature «ذات انسانی» و Eternal Sunshine of the Spotless Mind با هم همکاری داشته‌اند.

گروه بازیگران و عوامل I’m Thinking of Ending Things با ژانر مهیج روان‌شناختی غریبه نیستند، و در نمایش لحظات ترسناک و احساسی برای مخاطب مهارت دارند. رمان رید این زمینه را فراهم کرده تا کافمن از مهارت خودش در روایت داستانی درباره‌ی مرگ، معنای زندگی و سوررئالیسم بهره ببرد. گروه بازیگران مشهور این فیلم احتمال موفقیت آن را برای نتفلیکس بالا برده است،‌ و ممکن است حتی کسانی که با داستان رمان آشنایی دارند را شگفت‌زده کند. هنوز تاریخ اکرانی برای I’m Thinking of Ending Things اعلام نشده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *