پنچ دقیقه برای داشتن پوستی به لطافت حریر

هر خانمی دوست داره پوستی صاف و براق داشته باشه اما لزوما هر خانمی نمی‌دونه که چه جوری باید به این هدف برسه. داشتن پوستی نرم و لطیف بسیار جذابه و یک حس تجمل گرایانه و شورانگیز رو به همراه داره.

تعجبی نداره که همهٔ ما می‌خوایم این حس رو تجربه کنیم و البته همینطور همسران ما! اغلب مراکز مراقبتهای پوستی اینکارو بوسیلهٔ غرق کردن پوستتون در مرطوب کننده‌ترین لوسیون‌های بدن انجام می‌دن.

من جدیدا یاد گرفتم که چه جوری می‌شه پوستی صاف و عالی داشته باشم بوسیلهٔ راهی که بدن توی شکلات پیچیده می‌شه! می‌تونین تصورشو بکنین؟! کدوم زنی هست که دلش نخواد از سر تا پا غرق شکلات بشه؟!

اگه نمی‌دونستید باید بگم که شکلات یه نوع چربی هست و روش کار به این شکله که روغن و چربی حاصل از شکلات رو داغ می‌کنن و با یه نرم کنندهٔ دیگه ترکیبش می‌کنن. در نتیجه شما عملکرد شکلات و نرم کننده رو همزمان با هم تجربه می‌کنید.

می‌دونم که هممون نمی‌تونیم یهویی از خونه بزنیم بیرون و کلی شکلات بخریم. شما باید این کارو توی خونه انجام بدید.

اینطوری تو مصرف هزینه هاتون هم صرفه جویی کردین چون مسلما شما به تنهایی نمی‌تونید اونجوری که متخصصین مراقبت‌های پوستی هر سانت از بدن شما رو شکلات اندود می‌کنن؛ این کار رو واسه خودتون انجام بدین.

پس چه کار می‌شه کرد؟

الان بهتون می‌گم!

تمام کاری که باید بکنید اینه که همون کار همیشگی تون رو انجام بدین با این تفاوت که فقط یه ترکیب کوچولو بهش اضافه کنید.

اول یه دوش آب گرم بگیرید. هر چی آب داغ‌تر باشه بهتره. چون که گرمای آب هم بدنتون رو آروم می‌کنه و عضلات رو تسکین می‌ده و هم اینکه تمام منافذ پوستتون رو باز می‌کنه.

طبق روال همیشگی تون دوش بگیرین و در آخر لیف تون رو در روغن بدن بچه بخیسونید و به تمام سطح بدنتون بکشید.

وقتی تمام بدنتون رو با روغن بچه پوشوندید اجازه بدید آب دوش یه دقیقه رو بدنتون بریزه و بعد از حمام بیاید بیرون اگه زمان کافی داشتین خودتونو با حوله خشک نکنید بلکه بذارید بدنتون در دمای محیط خشک بشه. و در ‌‌نهایت می‌بینید که روغن بچه تمام بدنتون رو نرم و لطیف کرده.

بعد از یه روز سخت و طاقت فرسا امتحانش کنید. مطمئنم یکی از بهترین حمام رفتن هاتون می‌شه.


          
        

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *