همکاری مشترک نتفلیکس و باراک و میشل اوباما

بعد از خبر اخیر که باراک اوباما همراه با همسر خود، میشل اوباما، در حال مذاکره با نتفلیکس هستند تا فیلم‌های اورجینال بسازند، نتفلیکس امروز تایید کرد که آن‌ها وارد توافق چند ساله با خانم و آقای اوباما شده‌اند تا فیلم و سریالی با این شبکه تولید کنند.

میشل و باراک اوباما محتوای متفاوتی مانند سریال با فیلم‌نامه، سریال بدون فیلم‌نامه، سریال مستند، مستند و فیلم می‌سازند. خانواده اوباما Higher Ground Productions را تاسیس کرده‌اند که این تولیدات در آنجا صورت می‌گیرند.

باراک اوباما در اینباره اظهار داشته:

یکی از خوشحالی‌های ساده ما در زمان خدمت به مردم، آشنایی با این افراد فوق‌العاده بود تا تجارب خود را با مخاطب بیشتری در میان بگذاریم. به همین خاطر من و میشل از همکاری با نتفلیکس به شدت خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم میان مردم درک و همدردی بیشتری ایجاد کنیم و به آن‌ها کمک کنیم داستان خود را با کل دنیا به اشتراک بگذارند.

میشل اوباما نیز گفته:

باراک و من به قدرت داستان گویی معتقدیم که می‌تواند باعث شود درباره دنیای اطرافمان متفاوت فکر کنیم و ذهن‌ و قلبمان را به روی همه بگشاییم. شبکه بی‌نظیر نتفلیکس برای این نوع داستان‌ها انتخاب مناسبی است و ما بی‌صبرانه منتظر شروع این همکاری هستیم.

مدیر شبکه نتفلیکس، تد ساراندوس نیز در این‌باره اظهار داشته:

باراک و میشل اوباما محترم‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین شخصیت‌های مردمی هستند و در جایگاهی قرار گرفته اند که تاکید بر داستان‌های مردمی‌ که در جامعه تفاوت ایجاد می‌کنند و سعی بر تغییر بهتر دنیا دارند، خواهند داشت. ما مفتخریم آن‌ها شبکه نتفلیکس را برای این داستان‌ها انتخاب کرده‌اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *