مصاحبه ویدیویی دنی دویتو درباره چهارمین همکاری او با تیم برتون در فیلم Dumbo

از آخرین حضور دنی دویتو (Danny DeVito) در فیلمی از تیم برتون (Tim Burton) زمان زیادی گذشته است. او آخرین بار ۱۵ سال پیش در فیلم Big Fish «ماهی بزرگ» ساخته‌ی برتون حضور داشت. عمقی در نقش‌آفرینی دویتو در آثار برتون وجود دارد که از توانایی‌های او به صورت کامل استفاده می‌کند. این قضیه درمورد فیلم Dumbo «دامبو» هم صدق می‌کند – دویتو در اینجا نقش مکس مدیچی صاحب یک سیرک شکست‌خورده را بازی می‌کند که تمام تلاشش را برای سرپا نگه داشتن این سیرک به کار می‌گیرد. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

ابتدا به نظر می‌رسد مکس همان شخصیت حیله‌گری است که بیشتر از اینکه به کارکنانش فکر کند دوست دارد به سود و منفعت برسد. اما حین پیشرفت فیلم، مکس به قهرمانی غیرمنتظره در داستان تبدیل می‌شود و مشخص می‌شود رفتار او فقط پوششی برای بروز ندادن عدم اعتماد به نفس خودش بوده است. این نکته‌ی جالبی در همکاری برتون و دویتو است که امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد.

طی این مصاحبه با دنی دویتو، او درباره‌ی اینکه چه چیزی او را به همکاری کاملا مناسب برای برتون تبدیل کرده، آیا او بین شخصیت‌هایی که در فیلم‌های برتون بازی کرده شباهتی می‌بیند و بدترین لقبی که به او داده‌اند صحبت می‌کند.

فیلم لایواکشن Dumbo در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین ۹۸) اکران خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *