لوپز و اپرا قدرتمندترین هنرمندان جهان

لوپز و اپرا وینفری در صدر قدرتمندترین هنرمندان جهان

«سلبریتی 100»‌ (Celebrity 100) عنوان فهرستی است كه هر سال توسط مجله فوربس منتشر می شود. در این فهرست با توجه به فاكتورهایی همچون میزان درآمد ، دفعات جستجو در گوگل ، حضور فعال در رسانه های جمعی (شهرت) قدرتمندترین چهره های معروف هنری ، ورزشی و سیاسی معرفی می شوند.

«جنیفر لوپز» ، «اُپرا وینفری» ، «جاستین بیبر»، «ریحانا»،‌ «لیدی گاگا»، «بریتنی اسپیرز»‌ ، «كیم كارداشیان»‌ ، «كیتی پری»‌ ، «تام كروز» و «استیون اسپیلبرگ» رتبه های اول تا دهم این جدول را در اختیار دارند.

این در حالی است كه «اما استون» برای اولین بار به این فهرست افزوده شد. او در سال 2007 كار هنری خود را با بازی در فیلم (Superbad) آغاز كرد و تا سال 2010 به هنرپیشه ای شناخته شده تبدیل شد . حضور او در فیلمهای كمدی تا 75 میلیون دلار برای او درآمدزایی داشت تا اینكه بازی در مرد عنكبوتی شگفت انگیز او را به عنوان یك بازیگر قدرتمند پردرآمد هالیوود تثبیت كرد.

استون در حال حاضر رتبه هشتاد و چهارم را در فهرست (سلبریتی 100) مجله فوربس دارد. درآمد او از ژوئن 2012 تا ژوئن 2013 به 16 میلیون دلار رسیده و فیلمهای او در گیشه آمریكای شمالی و سینماهای جهان بیش از 752 میلیون دلار فروش داشته است. علاوه بر استون ستارگانی همچون «لویی سی كی» (بازیگر تلویزیون) ، «نیل پاتریك هریس» (بازیگر تلویزیون) ، «میلا كانیس» (ستاره سینما) و «امی پولر» (بازیگر تلویزیون) موفق به ورود به فهرست (سلبریتی 100) شده اند.

در حالی كه «اما استون» حضور خود را در این فهرست ثبت كرد ، «برد پیت» در فهرست امسال به رتبه های پایین تری سقوط كرده است. پیت در سال 2011 با بازی در فیلم «مانی بال»‌ در فهرست (سلبریتی 100) وارد شد ولی به نظر می رسد در سال 2012 و 2013 و بازی او در فیلمهای نه چندان موفقی همچون «آنها را به آرامی بكش» و «جنگ جهانی زی»‌ نه تنها درآمد او را كاهش داده بلكه تا حدودی حضور را كم رنگ كرده است. درآمد پیت بین ژوئن 2012 تا ژوئن 2013 از 17 میلیون دلار فراتر نرفته است و او را از رتبه نهم به رتبه هشتاد و سوم نزول داده است. پیت یكی از 34 ستاره ای است كه در فهرست امسال با نزول درجه مواجه بوده است. اَدل ، جانی دپ‌،‌ تایلور لانتر و بریتنی اسپیرز در فهرست امسال با نزول درجه مواجه بوده اند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *