فیلم Tom and Jerry: پیتر دینکلیج انتخاب اول سازندگان برای نقش اصلی

به نظر می‌آید پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) انتخاب اول استودیوی برادران وارنر برای بازی در نقش اصلی مرد فیلم Tom and Jerry «تام و جری» است. شخصیت‌های تام و جری در سال ۱۹۴۰ معرفی شدند،‌ و ویلیام هانا (William Hanna) و جوزف باربارا (Joseph Barbera) ۱۱۴ اپیزود با حضور آن‌ها را برای کمپانی MGM ساختند. این زوج موش و گربه‌ی معروف طی سال‌ها در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مختلفی حضور داشتند، اما به نظر می‌رسد برادران وارنر بالاخره تصمیم گرفته فیلم لایواکشن Tom and Jerry را بسازد. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

شایعات درباره‌ی فیلم لایواکشن Tom and Jerry سال‌هاست شنیده می‌شود، اما همین سال گذشته بود که مشخص شد این پروژه وارد فاز تولید شده است. اکتبر سال گذشته، اعلام شد تیم استوری (Tim Story) کارگردان فیلم‌های Ride Along «سواری با هم» و Fantastic Four «چهار شگفت‌انگیز» فیلم لایواکشن Tom and Jerry را کارگردانی خواهد کرد. چند ماه بعد، کانسپت آرتی با چهره‌ی جنیفر لاورنس (Jennifer Lawrence) به صورت آنلاین منتشر شد، اما این پست خیلی زود پاک شد. اوایل این ماه طرفداران اطلاعاتی درباره‌ی انتخاب بازیگران به دست آوردند و مشخص شد برادران وارنر قصد دارد از زوئی دویچ (‌ Zoey Deutch) یا اولیویا کوک (Olivia Cooke) در نقش اصلی فیلم به نام کایلا استفاده کند، اما حالا به نظر می‌رسد آن‌ها دینکلیج را هم برای بازی در این فیلم انتخاب کرده‌اند.

در حال حاضر دینکلیج اولین گزینه‌ی برادران وارنر برای نقش اصلی مرد فیلم Tom and Jerry است. دینکلیج نقش منفی فیلم به نام ترنس را بازی خواهد کرد که رئیس کایلا هم هست.

دینکلیج بیشتر برای بازی در نقش تیریون لنیستر در سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت» محصول شبکه HBO شناخته می‌شود. دینکلیج نقش‌های مهم دیگری از جمله دکتر بولیوار تراسک در فیلم X-Men: Days of Future Past «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» و ایتری در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بینهایت» را بازی کرده، اما تیریون نقشی است که او را به نامی بزرگ بین طرفداران تبدیل کرده است. حالا که فصل پایانی Game of Thrones از آوریل پیش‌رو پخش خواهد شد، این بازیگر زمان بیشتری برای حضور در پروژه‌های دیگر خواهد داشت.

در حالی که استخدام دویچ یا کوک برای نقش اصلی زن فیلم Tom and Jerry انتخاب خوبی است، اما حضور دینکلیج در این پروژه بُرد بزرگی برای برادران وارنر خواهد بود. دینکلیج نه تنها هنر بازیگری خودش را در Game of Thrones به نمایش گذاشته، بلکه این سریال او را به بازیگر محبوبی هم تبدیل کرده است. خلاصه اینکه فیلم Tom and Jerry  نه تنها از هنر بازیگری دینکلیج استفاده خواهد کرد، بلکه از قدرت ستاره بودن و محبوبیت او هم بهره‌مند خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *