فیلم Bill & Ted 3: و حضور دوباره ویلیام سدلر در نقش مرگ

به گزارش اکانت رسمی توییتر فیلم در روز دوشنبه، ویلیام سدلر (William Sadler) قرار است در دنباله جدید فیلم Bill & Ted یعنی Bill & Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی روبه‌رو می‌شوند) دوباره در نقش Death (مرگ) نقش‌آفرینی کند. و ادامه این پست از این قرار است که: کسانی که پی‌گیر این سوال بودند، در جریان باشند که ویلیام سدلر در مجموع دوباره در همان نقش Death حضور می‌یابد. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

سدلر در Bill & Ted’s Bogus Journey (سفر بیل و تد) که در سال ۱۹۹۱ ساخته شد، نقش گریم ریپر را بازی می‌کرد، کاراکتری که روح و روان بیل و تد را با بازی‌های متفاوتی به چالش کشاند، و آن دو نفر هم در نهایت برنده شدند.

کینو ریوز (Keanu Reeves) و الکس وینتر (Alex Winter) دوباره برای بازی در نقش راکرهایی که در زمان سفر می‌کنند به نام های تد “تئودور” لوگان و بیل اس. پرستون در این فیلم حضور دارند. و این فیلم قرار است ۲۱ آگوست ۲۰۲۰ اکران شود.

ریوز و وینتر اخیراً با پیامی از طرفدارانشان تشکر و قدردانی کردند.

ریوز و وینتر از فیلم Bill & Ted’s Excellent Adventure (ماجراجویی فوق العاده بیل و تد) که در سال ۱۹۸۹ توسط استیفن هرک (Stephen Herek) ساخته شد، نیز قدردانی کردند.

خالقان اصلی اثر یعنی کریس متسون (Chris Matheson) و ای دی سولومون (Ed Solomon)، فیلمنامه Face the Music را نوشته‌اند که دین پریسوت (Dean Prisot) آن را کارگردانی می‌کند.

اسکات کروپف (Scott Kroopf)، به همراه الکس لبوویسی (Alex Lebovici) و استیو پونس (Steve Ponce) از طرف کمپانی Hammerstone Studios از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. و استیون سودربرگ (Steven Soderbergh)، آر. اسکات رید (R. Scott Reid)، جان ریان جیر (John Ryan Jr)، اسکات فیچر (Scott Fischer) و جان سنتیلی (John Santilli) هم از تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

کمپانی Orion Pictures فیلم Bill & Ted Face the Music را از طریق کمپانی United Artists Releasing منتشر خواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *