فهرست بازیگران احتمالی برای نقش سالی در فیلم Uncharted منتشر شد

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، دن تراختنبرگ (Dan Trachtenberg) کارگردان فیلم ۱۰Cloverfield Lane «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» و اپیزود Playtest سریال Black Mirror «آینه سیاه» برای کارگردانی فیلم Uncharted «آنچارتد» انتخاب شد. تام هالند (Tom Holland) بازیگر نقش مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در این فیلم نقش نسخه‌ی جوان نیتن دریک را بازی خواهد کرد. اما سوالی که برای خیلی از طرفداران این سری بازی‌های ویدیویی محبوب پیش آمده این بود که چه کسی نقش ویکتور سالی سالیوان را در این فیلم بازی خواهد کرد؟ حالا فهرست بازیگران احتمالی برای نقش سالی در فیلم Uncharted منتشر شده است. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

طبق گزارشات منتشر شده، استودیوی سونی به دنبال یک بازیگر سفیدپوست ۴۰ تا ۵۰ ساله برای این نقش است. اگر فکر می‌کنید این نشانگر یک سالی جوانتر نسبت به بازی‌ها خواهد بود، به این نکته توجه کنید که این فیلم داستان نیتن دریک جوان را دنبال می‌کند. مسئول انتخاب بازیگران این فیلم لیستی از بازیگران مدنظرش برای این نقش منتشر کرده که در آن شاهد نام همبازی هالند در دنیای سینمایی مارول یعنی کریس همسورث (Chris Hemsworth) در کنار متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey)، کریس پاین (Chris Prine) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) هستیم.

در توصیف این شخصیت آمده است:

سالی تنومند، خوش‌تیپ و جذاب از آن نوع آدم‌هایی است که در همه‌جا توجه همگان را به خودش جلب می‌کند. سالی یک جنایتکار کاملا ماهر است – هیچ چیزی از زیرنظر او پنهان نمی‌ماند. او مربی نیتن شده و هرچیزی می‌داند به او یاد می‌دهد، و او را از یک جیب‌بُر ساده به یک سارق حرفه‌ای تبدیل می‌کند. سالی رابطه‌ی جالبی با نیتن دارد و اگرچه گاهی اوقات مثل پدر او می‌ماند، اما درواقع فقط به دنبال سود و منفعت خودش است. البته سالی به نیتن اهمیت می‌دهد و در نهایت برای نجات او دست به هرکاری می‌زند.

با نگاهی به این لیست، نمی‌توان هیچکدام از این بازیگران به جز متیو مک‌کانهی را در این نقش متصور شد. شاید هارلسون هم توانایی این کار را داشته باشد، اما اصلا نمی‌توان همسورث و پاین را در چنین نقشی تصور کرد. به دلیل اینکه فیلمبرداری این فیلم از ماه ژوئیه آغاز خواهد شد به زودی متوجه می‌شویم سونی و کلمبیا چه کسی را برای بازی در این نقش انتخاب خواهند کرد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *