فال روزانه پنجشنبه ۱۸ مهر

فال متولدین فروردین

چرا به جای ادامه دادن کارهای قدیمی که مدت های طولانی است طول کشیده و خسته کننده شده و به هیچ نتیجه ای هم نرسیده است، آن را رها و کار جدیدی آغاز نمی کنید؟ وقتی پروژه ای بیش از حد طول می کشد و بی حاصل فقط انرژی شما را می گیرد و خرج روی دستتان می گذارد، عاقلانه تر این است که بی خیال آن شوید. این پروژه می تواند در زمینه هنر، موسیقی، زیبایی یا خلاقیت باشد. ارتباطات شما امروز به دو روش ممکن است پیش بروند: یا خوبِ خوب و هماهنگ یا بد و مملو از تضاد خواهد بود. امروز باید با هوش و دقت خود تشخیص دهید چه کاری بهتر است تا هر دو طرف رابطه خوبی با هم داشته باشید.

فال متولدین اردیبهشت

تعهدات اجتماعی باعث می شوند تا وقار و متانت رفتاری خود را حفظ کنید. بدون آن، شاید از مشکلاتی که در حوزه کسب و کار برایتان پیش می آیند خسته و ناامید بشوید. امروز ممکن است در محل کار شاهد یک جابه جایی اساسی باشید. نگران نشوید. این جابه جایی برای شما نیز مفید خواهد و پس از مدت اندکی به شرایط آن عادت خواهید کرد. در موقعیت جدید با دوستان بیشتر و بهتری آشنا می شوید و ارتباط نزدیک تری با آنها خواهید داشت. امروز احتمالا این آمادگی را دارید تا تعهدات بیشتر و عمیق تری با دوست صمیمی خود برقرار کنید. یا حتی ممکن است از او تقاضای ازدواج کنید.

فال متولدین خرداد

شدت و هیجان موضوعی در مورد عشق و رابطه رمانتیک امروز بالا خواهد گرفت. متاسفانه بحث و دعوایی نیز صورت می گیرد و ناگزیر از پذیرفتن این شرایط هستید. این شرایط مثل این است که به زور شما را وارد بحث احساسی می کنند و هر چه تلاش می کنید تا احساات خود را کنترل کنید، موفق نمی شوید. سعی کنید از این بحث های بی انتها و بی نتیجه دوری کنید. شما و فرد موردعلاقه تان از شدت ناراحتی نمی توانید حتی به چشمان یکدیگر نگاه کنید. در این میان یکی از شما می داند که چه می خواهد و چرا در این رابطه است اما با همه اینها، کشمکشی به وجود می آید که خوشایند نیست.

فال متولدین تیر

امروز به قلب خود اجازه درخشش بدهید. امروز عشق همچون ابری صورتی همه اطراف شما را احاطه کرده است و هیچ کاری جز جذب دیگران ندارید. امروز با فردی که واقعا برایتان ارزش و احترام خاصی دارد و او را متفاوت از بقیه می دانید رابطه دوستانه و صمیمی تری برقرار کنید. امروز هر چه خوبی بکنید مطمئن باشید ده برابر آن را دریافت خواهید کرد. هاله شما امروز می درخشد و وجودتان سرشار از عشق است. از فرصت پیش آمده استفاده کنید. مطمئن باشید امروز نیمه گمشده خود را ملاقات خواهید کرد فقط باید حواستان جمع باشد و به نشانه ها توجه داشته باشید.

فال متولدین مرداد

امروز تحت تغییر انرژی ها قرار می گیرید و همه وجود خود را با نیروهای جدید پر می کنید. به طور مثال، ممکن است به رژیم خاصی علاقه مند شوید و از فردا آن را شروع کنید. اما فردا که می شود، با خوردن پیتزا و سیب زمینی و نوشیدن نوشابه و … همه انرژی های دیروز را دور می ریزید. بهتر است از نیرویی که امروز دارید برای ترک عادت های بد خود استفاده کنید. امروز متاسفانه متوجه می شوید شما تنها فردی نیستید که در مرکز توجه فرد مورد علاقه خود قرار دارید و بسیار موجب ناراحتی و رنجش شما می شود. اما برای ادامه ارتباط ناگزیر به پذیرفتن این مساله هستید.

فال متولدین شهریور

امروز به هیچ عنوان نمی توانید روی نوشتن مسایل ذهنی خود تمرکز کنید. شاید حتی نتوانید عبارت ها یا جملات ساده را نیز روی کاغذ بیاورید. اما ناراحت نباشید. این بلوکه شدن مغزی فقط در مورد نوشتن و پیغام های نوشتاری است و همچنان می توانید خوب صحبت و آزادانه خواسته های خود را مطرح کنید. برای الهام گرفتن از دیگران، کارها و آثار آنها را مطالعه کنید یا به موزه بروید. امروز متوجه می شوید برای اطرافیان جذابیت بسیاری دارید. امروز می توانید فرد موردعلاقه خود را خوشحال یا او را بیشتر به خود جذب کنید. کارهایی که در این راستا انجام می دهید نیز به هوش و تجربه شما بستگی دارد.

فال متولدین مهر

امروز بیشتر از حرف زدن دوست دارید کارهای خود را پیش ببرید. این علاقه به فعالیت در زمینه عشق و رابطه رمانتیک بیشتر نمود پیدا می کند. برایتان مهم نیست چه کاری انجام دهید فقط دوست ندارید بنشینید و دست روی دست بگذارید. هنگامی که کاری که می خواهید را انجام می دهید، به هیچ عنوان دوست ندارید نیمه کاره رهایش کنید و با هر زحمتی باشد آن را به نتیجه خواهید رساند. امروز نیروی تلاش بسیاری دارید. از نظر عاطفی همه تلاش خود را می کنید تا از داشته ها و زیبایی خود نهایت استفاده را ببرید. اما نباید انتظار داشته باشید دیگران نیز به روش شما وارد بازی شوند. در خاطر داشته باشید، هر فردی تکنیک خود را برای بازی دارد.

فال متولدین آبان

از نظر عاطفی و احساس رویدادهای هیجان انگیز و شادی برای شما رخ خواهد داد و همه تلاش هایی که در این مدت کرده اید بالاخره به سرانجام خواهد رسید. شاید تصور کنید همه چیز ناگهانی اتفاق افتاده است اما همه اینها نتیجه تلاش هایی است که از مدت ها قبل آغاز کرده اید. امروز آغوش خود را برای عشق باز کنید و با دست و دل بازی زیاد، احساسات خوب خود را نثار فردی کنید که صمیمانه دوستش دارید.

فال متولدین آذر

امروز به ظاهر و پوشش خود بسیار اهمیت بدهید و باید برایتان مهم باشد که چگونه دیده می شوید. باید بدانید نوع پوشش شما باعث می شود تا دیگران و شرکای کاری شما احترام بیشتری برایتان قایل شوند. بنابراین، بسیار آراسته، تمیز و بانزاکت باشید. شاید حتی لازم باشد برای این منظور به فروشگاه لباس بروید و لباسی مناسب و رسمی که شایسته شما و موقعیت اجتماعی شما است را خریداری کنید. با اینکه از تکرار مکررات خسته شده اید، اما ناگهان با فردی آشنا می شوید که قلب شما را می برد. باید برای حفظ و ادامه این آشنایی نهایت تلاش خود را انجام دهید.

فال متولدین دی

باید با جست‌وجو و تحقیق متوجه شوید خود را از نظر علاقه و احساس در چه شرایطی قرار داده اید. امروز این طور به نظر می رسد که همچون یک پرنده آزاد در میان درختان پرواز می کنید اما باید مراقب تارهای عنکبوت باشید تا بال پرواز شما را نبندد. دیدن این تارهای ابریشمی شما را گول می زند و می خواهید آنها را از نزدیک لمس کنید اما گرفتار بند آن می شوید و تا مدت ها و شاید حتی تا آخر عمر نتوانید از آن خلاصی بیابید. باید برای کنترل احساسات همه تلاش خود را انجام دهید. باید به مرور زمان اعتماد سازی کنید و در کنار فردی بمانید که طرز فکر مشابه شما دارد.

فال متولدین بهمن

امروز از بداقبالی که به شما روی آورده است بسیار غمزده و ناراحت خواهید بود. باید اجازه دهید زمان بگذرد تا مشکلات و نگرانی ها از بین بروند. بهتر است به آینده نگاه کنید و به سمت پیشرفت خود گام بردارید. شاید بهتر باشد در این راستا کار یا فعالیت جدیدی در زندگی خود آغاز کنید. با استفاده از عقل و احساسات خود وارد مسیری بشوید که آینده روشنی برای شما داشته باشد . از این حالت های روحی آزاردهنده خود را جدا کنید. امروز شاید فردی از جنس مخالف ذهن شما را درگیر خود کند. دوست دارید با او آشنایی نزدیکی برقرار کنید اما از طرفی هم تمایلی به این کار نشان نمی دهید زیرا آزادی کنونی خود را بیشتر دوست دارید. اماباید بدانید فاصله گرفتن از دیگران دردی از شما دوا نمی کند و همیشه نمی توانید تنها بمانید.

فال متولدین اسفند

امروز سرشار از شادی و لذت هستید. موج بزرگی از عشق امروز به سمت شما می آید و از نظر احساسی در اوج خواهید بود و برای انجام کارها و وظایف خود انرژی بالایی خواهید داشت. از خلاقیت و نیرویی که دارید استفاده کنید و همه کارها رابه نفع خود پیش ببرید. شاید برای شما و فرد مورد علاقه تان این فرصت پیش بیاید که به اجتماع روحانی و عرفانی وارد بشوید. کشش میان شما بسیار زیاد است و احساس می کنید خدا او را فقط برای شما آفریده است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *