فال روزانه : فال امروز ۶ شهریور

فال امروز ۶ شهریور

فال روزانه

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به روزی که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

 

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

فروردین:

بازی کردن نقش یک گزارشگر تبلیغاتی کاری نیست که شما به عنوان کاری تفریحی انجام دهید، اما ظاهراً امروز چاره دیگری جز انجام دادن این کار ندارید. این کار یک شغل جدی است و شما برای این کار باید به همه اتفاقاتی که قرار است بیفتد پی ببرید. اگر به بن بست خوردید تسلیم نشوید. مادامی‌که شما زیاد به خودتان سخت نگیرید کارتان استمرار نخواهد داشت.

اردیبهشت:

شما می‌توانید در مقابل فردی که سعی می‌کند شما را عوض کند کاملاً مقاومت کنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن کارهایی هستید و در جستجوی انگیزه‌های خود هستید. اگرنمی‌خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومتتان در برابر درگیر شدن با ماجراهای عاطفی را بفهمند کار اشتباهی نمی‌کنید، چون مجبور نیستید به آنها همه چیز را بگویید. همچنانکه از شرکت کردن در بحث‌های علنی اجتناب می‌کنید، کارهایی انجام دهید که احساس آرامش کنید.

خرداد:

شما تنها کسی نیستید که مجبور شده‌اید کارهایی انجام دهید که خلاف میلتان بوده است. خوشبختانه اگر یکی از دشمنانتان هم به این فشار شاخ و برگ بدهد، شما قادر هستید موقعیت خود را حفظ کنید. شما باید دیدگاه‌های روشنی برای خود داشته باشید، ولی نباید با صحبت کردن در بحث‌ها و گفتگوهای بی پایان انرژی خود را هدر بدهید. فردا که آب‌ها از آسیاب افتاد شما راحت‌تر می‌توانید به این مشکل رسیدگی کنید.

تیر: 

حالا که ماه در نشانه شما حضور دارد، احساسات شما شدیدتر شده‌اند و یاد روزهایی افتاده‌اید که در عشق شکست خورده بودید. ایجاد یک رابطه تصادفی می‌تواند دوباره آن احساسات قدیمی ‌را در شما زنده کند و ناراحتی‌های قدیمی ‌را به یاد شما بیاورد. امروز شما باید خیلی حواستان جمع باشد وگرنه ممکن است در حینی که در مورد رنجش‌های قلبی خود صحبت می‌کنید به طور ناخودآگاه و سهواً طرف مقابلتان را نارحت کنید.

مرداد:

شما قادر نیستید برای تفریح و سرگرمی‌ به شخص دیگری فشار بیاورید، اما اگر احساس کنید ثبات مالی شما در معرض خطر قرار گرفته است می‌توانید مثل یک شیر فریاد بزنید!! اگر لازم شد نباید از روبرو شدن با فردی قدرتمند هراس داشته باشید. فراموش نکید که شما در این بازی برنده نشده‌اید بلکه فقط نسبت به آن آگاهی دارید.

شهریور: 

شما امروز مثل تیغ سلمانی تیز و برنده شده‌اید!! چرا که عطارد لبه عقلانیت خود را در کوره شور و هیجان پلوتو تیز می‌کند. اما در حالیکه شدت احساسات شما افزایش می‌باید واقع بینی خود را نیز از دست می‌دهید. خیل خوب است که به روشنی در مورد خود صحبت کنید، اما لازم است که در حرف‌های خود کمی‌ ترحم و دلسوزی نیز داشته باشید.

مهر:

شما احساس می‌کنید اگر شخصی احساسات نامتعادلی داشته باشد این موضوع می‌تواند به زندگی شما هم رخنه کند. امکان دارد امروز شما به خاطر شرایطی ناراحت کننده به مرز ناامیدی برسید و حتی از شدت عصبانیت کاملاً از کوره در بروید. فراموش نکنید که عصبانیت و ناراحتی غیر قابل کنترل هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و حتی باعث خستگی بیش از حدتان و نارضایتی شما خواهد شد. فقط صبور بودن و قدرت درک داشتن راه شما را هموار خواهد کرد.

آبان:

امروز وقتی که بهرام باهوش دور سیاره بخت شما یعنی پلوتو می‌گردد، شما تشویق می‌شوید که خیلی صریح و روشن در مورد شرایط خود صحبت کنید. بهرام در خانه یازدهم شما یعنی خانه دوستانتان نیز حاضر می‌شود و باعث بی تفاوت شدن شما نسبت به ارزش‌های کاری می‌شود. درحالیکه شما سعی می‌کنید دیگران را متقاعد کنید که کارتان درست است به راحتی حالتی وسواس گونه بهتان دست خواهد داد. اما حقیقت این است که جواب‌های صحیح زیادی وجود دارد؛ صبور بودن و تحمل داشتن مهم‌تر از برنده شدن در بحث است.

آذر:

شما امروز به انتخاب‌های خود اطمینان کامل دارید و اگر به احساسات خود بی‌توجهی کنید، این اطمینان شما کم کم تبدیل به خودبینی لجوجانه خواهد شد. متاسفانه این اتفاق می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در محل کارتان بشود و یا باعث شود شما با رئیستان مشکل پیدا کنید. فکر نکنید که می‌توانید با توجیه کردن کارهای خود این سیستم را تغییر دهید و وقت و انرژی خود را تلف نکنید. مقابله با این مشکل را به بعد موکول کنید و فقط دردسر درست نکنید.

دی:

امروز پنهان کردن منشا ناراحتی‌هایتان ایجاد درسر می‌کند، اما نگفتن حقایق نیز می‌تواند جلوی ظاهر شدن ناراحتی را یکی بعد از دیگری بگیرد. عجیب اینکه شما می‌توانید در مورد چیزهایی که کاملاً بی‌ربط هستند صحبت کنید. مشکل اصلی هنوز وجود دارد بلکه فقط به چشم نمی‌آید. امروز برای خود و دوستانتان کار مفیدی انجام بدهید، صحبت‌های مننتقادانه خود را برای روز دیگری بگذارید.

بهمن:

امروز یک مشکل شما را کاملاً عاصی کرده و این مشکل حل نخواهد شد مگر اینکه شما خود مستقیماً با آن روبرو بشوید. مشکل این است که شما نمی‌دانید ناراحتی‌هایتان از کجا نشات می‌گیرند. همچنین شما باید بفهمید که چگونه می‌توانید در برابر درگیری‌های سخت خودتان را کنترل کنید. به خاطر این شرایط دیگران را سرزنش نکنید. مسئولیت ایده‌های خود را برعهده بگیرید و به طرز شایسته‌ای آنها را بیان کنید.

اسفند:

ادراک‌های حسی شما با منطق تحلیل‌گرتان تعارض دارد و شما در عین حال که فکر می‌کنید که چه کاری باید انجام دهید در موقعیتی قرار می‌گیرید که کاملاً عصبانی خواهید شد. دوستان و همکارانتان به شما توصیه می‌کنند که منطقی باشید و کارهایی را که برایتان مهم ترند را انجام دهید. اگر قلب شما خیلی راسخ به شما حرف دیگری می‌زند به جای گوش دادن به حرف دوستانتان به ندای دلتان گوش دهید.

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *