فال روزانه : فال امروز ۵ مرداد

فال روزانه ۵ مرداد

فال روزانه

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به روزی که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

 

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

فروردین:

امروز کاملاً آمادگی دارید که یک ترانه و آهنگ عاشقانه را در میان جمع بخوانید، اما اگر شما با صدای بلند بخوانید، حتی زیباترین ترانه‌های عاشقانه نیز شعارگونه به نظر می‌رسند. خیالهای زیبا داشتن قابل تحسین است، اما به یاد داشته باشید که لزومی ندارد آن را به حد افراط برسانید.

اردیبهشت:

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیتهایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

خرداد:

همه چیز گویای این است که شما بدون دوستانتان هیچ کاری نمی‌توانید بکنید. امروز شما احساس رخوت و سستی می‌کنید و فکر می‌کنید که توانایی کمی برای کار کردن دارید، اما زمانی که بتوانید کاری انجام دهید خیلی خوشحال خواهید شد. نباید یک جا بنشینید و در مورد احتمالاتی که وجود دارد بحث کنید. اصلاً اهمیتی ندارید که شما چه تصمیمی می‌گیرید. فقط با دیگران ارتباط داشته باشید و فرصت تفریح کردن و شاد بودن را از دست ندهید.

تیر:

حالا که عطارد در سومین خانه شما (خانه ارتباطات) قرار گرفته است، شما می‌توانید در مورد تغییراتی که به وجود آمده صحبت کنید. شما توانایی‌های خود را بازیافته‌اید و الان بهتر از همیشه می‌توانید از پس کارهای متنوع بربیاید. همان طور که در بالا گفته شد، شما در زندگیتان به تحرک نیاز دارید، بنابراین فقط در موردش صحبت نکنید، از خانه‌تان بیرون بروید وکاری را انجام بدهید که هم برایتان جالب باشد و هم یک کار بدنی به حساب بیاید.

مرداد:

حتی اگر شما از اینکه همیشه نقش قهرمان را بازی کرده‌اید خسته شده باشید، امروز هم افراد زیادی به شما تکیه کرده‌اند و از شما می‌خواهند که از آنها حمایت کنید. عطارد در ماه اسد قرار دارد و اگر آنها متوجه بشوند که خودشان هم باید بیشتر تلاش کنند شما خوشحال‌تر خواهید شد. شما از اینکه یک نفر کار بقیه را هم انجام دهد ناراحت می‌شوید.

شهریور:

در حالیکه عطارد سیاره بخت شما وارد نشانه‌تان می‌شود، امروز می‌تواند برای شما روزی جادویی باشد. امروز چند ساعتی را در سکوت و خلسه به تمرکز کردن بگذرانید و یا برای پیاده روی کردن به طبیعت بروید. این گونه فعالیتها نه تنها از نظر روانی برایتان مفید است، بلکه به شما توانایی سر و سامان دادن به اهدافتان را می‌دهد و در نتیجه شما می‌توانید برنامه روشنی برای خود تهیه کنید که در نهایت لبخند را بر صورت شما خواهد نشاند.

مهر:

در حالی که عطارد وارد یازدهمین خانه شما (مربوط به دوستان و فعالیتهای گروهی) می‌شود، زندگی شغلی شما که همیشه پرمشغله بوده، امروز نسبت به روزهای قبل پرمشغله‌تر هم می‌شود. اتفاقات جدیدی که پیش می‌آید تا حدودی شما را عصبانی می‌کند، به خصوص اگر شما بخواهید ساعتی را در خلوت و تنهایی سپری کنید. فراموش نکنید که یازدهمین خانه شما به آینده شما مربوط می‌شود، بنابراین حتی اگر احساس می‌کنید که به تنهایی نیاز دارید، اجازه بدهید که رویاهایتان شما را به هر جا که می‌خواهند با خود ببرند.

آبان:

در حالیکه عطارد در یازدهمین خانه شما به چندین سیاره دیگر ملحق می‌شود، زندگی شما نیز در ظاهر خیلی خوب به نظر می‌رسد. الان وقت در خانه ماندن و فکر کردن به اینکه چه کاری می‌توانید انجام دهید نیست. لازم است که از خانه خارج شوید مردم دیگر را ببینید و آنها هم شما را ببینند. رویا پردازی کردن را رها کنید و به روزهای دیگر موکول کنید. الان وقت این است که خودتان را مطرح کرده و مورد تعریف و تمجید واقع بشوید.

آذر:

در حالیکه شما مدافع انقلاب و اعتراض کردن هستید، برای به ثمر نشستن ایده‌های بزرگتان بیش از اندازه تلاش می‌کنید. شما می‌توانید امکانات شگفت‌انگیزی که در همه جا وجود دارد را ببینید. صحبتهای روحیه دهنده شما به افراد دیگر هم انگیزه داده است که در این جستجو با شما همراه شوند. اجازه ندهید این لحظه بدون اینکه اولین قدمتان را بردارید سپری شود، این قدم هر چقدر هم که کوچک باشد، در آینده نتایج فوق العاده‌ای خواهد داشت.

دی:

گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید. اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

بهمن:

اکنون برایتان سخت است که تصویر روشنی از اهدافتان در ذهن تجسم کنید، برای اینکه خیلی به اطرافیانتان وابسته شده‌اید. اگر توجه شما از کارهای خودتان به طرف شخص دیگری معطوف شده است، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرید حواستان را خیلی جمع کنید. شما به هیچ وجه قصد ندارید که چیزی را تغییر دهید، فقط این روزها باید از اهمیت روابطتتان آگاه شوید.

اسفند:

اگر امروز همسر شما یا یکی از دوستانتان خیلی پرخاشگر شده است سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید. سریع واکنش نشان دادن باعث می‌شود طرف مقابلتان عقب نشینی کند و بنابراین شما می‌توانید برتری خود را ثابت کنید. اما این استراتژی قدیمی شده است، برای اینکه اگر کسی مجبور بشود به شکستش اعتراف کند، در حقیقت یعنی هیچ برنده‌ای وجود نداشته است. از مجادله کردن اجتناب کنید، اما چیزهایی را اعتقاد دارید واقعیت دارند را به زبان بیاورید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *