فال روزانه : فال امروز ۳ آبان

فال روزانه ۳ آبان

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

فروردین:عطارد سیاره بخت شما امروز در هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت به طور پی در پی مورد حمله پلوتو سلطه جو قرار می‌گیرد و شما هم به خاطر نگرش‌ها و نظرات افرادی که بهتان نزدیکند خوشحال نیستید. اما حالا که استقلال و آزادی دارید این اتفاق برایتان دردسرساز است. به جای اینکه باعث بی نظمی‌و بی ثباتی در محیط اطرافتان بشوید، بدون اینکه از افراد دیگر خجالت بکشید، به شکست خود اعتراف کنید. مدتی صبر کنید تا اوضاع بر وفق مراد شما شود!

اردیبهشت: یک فرد آشنا یا یک همکار شاید امروز ازتان چیزی بخواهد که شما از انجام دادنش امتناع کنید. خوشبختانه شما قدرت استقامت و پایداری فوق العاده‌ای دارید و از خصلت لجبازی خود در این مشکل اخیر می‌توانید سود ببرید! پافشاری کردن بر روی عقیده خود خوب است، اما باید بدانید که چه وقت‌هایی باید با دیگران وارد مذاکره و گفتگو بشوید.

خرداد:محدود کردن میزان فعالیت‌هایتان امروز کار عاقلانه‌ای است، برای اینکه خیلی مهم است که قبل از اینکه به گردش و تفریح بروید، کارهای قبلی تان را تمام کنید. شاید امروز نه گفتن واجب ترین کاری باشد که باید انجام دهید، چراکه این کار ساده وقت اضافی ای که بهش نیاز دارید را بهتان می‌دهد. تا جایی که می‌توانید تمرکز داشته باشید، چراکه حضور شما در زمان حال جهانی متفاوت را برایتان به ارمغان می‌آورد.

تیر:شما تا موقعی که زیاد با دیگران صمیمی‌ نشوید خیلی راحت می‌توانید با آنها تفریح کنید. ماه سرد برج میزان دور ونوس دوست داشتنی می‌چرخد و تا نیمه خورشید نیز می‌چرخد و سردرگمی‌های اجتماعی را ایجاد می‌کند. به چیزهایی که ندارید فکر نکنید؛ بلکه به خاطر چیزهایی که دارید شکرگزار باشید.

مرداد: بعضی وقتها باوجود اینکه همه چیز ظاهراً خوب به نظر می‌رسد ولی مشکلاتی وجود دارد. عوامل بیرونی ممکن است سبب گمراه شدن شما شوند. خوشبختانه شما کاملاً از شرایط خود راضی هستید و می‌توانید به راحتی نظر خود را ابراز کنید، پس از انجام دادن این کار اجتناب نکنید و وقت را از دست ندهید. سریع کارتان را آغاز کنید تا چیزهایی جدیدی راجع به خود یاد بگیرید.

شهریور: شما احساس می‌کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید، اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می‌شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید، می‌توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین‌ها را بالا بزنید و دست به کار شوید.

مهر: شما فقط می‌خواهید دیگران روز خوبی داشته باشند، ولی لازم است خبرهای مهمی ‌که می‌دانید را به اطلاع آنها برسانید. امروز عطارد به سومین خانه تان یعنی «خانه محیط خارجی» ملحق شده است. شما حتی بدون این که بدانید چه کار می‌کنید، منفی بافی خود را پخش می‌کنید. خوشبختانه شما می‌توانید با آگاه شدن از احساسات و تفکرات عمیق خود در طول روز بر این شک‌ها غلبه کنید.

آبان:هر دو سیاره فرمانروای شما امروز از کنار هم رد می‌شوند و شدت احساسات‌تان حتی از قبل هم بالاتر می‌رود. اگر بخواهید ناراحتی شخصی که تازه با آن روبرو شده‌اید را پنهان کنید، به مشکل برخواهید خورد و هرچقدر بیشتر سعی کنید این مشکل پیچیده‌تر می‌شود. به جای اینکه در برابر احساسات خود مقاومت کنید، اجازه بدهید آنها در زندگی تان جریان داشته باشند.

آذر: اگرچه شما فقط می‌خواهید طرف خوب هر چیزی را ببینید و خوش مشربی خود را حفظ کنید، ولی مسائل مهم تری هم وجود دارند که باید آشکار شوند. شاید دیگران از شما بخواهند خوش بین بوده و حتی آنها را هم دلگرم کنید، اما انتظارات دیگران نباید باعث شود صداقت و درستکاری خود را از دست بدهید. روی هم رفته بخشی از شهرت و خوش نامی ‌شما به این خاطر است که هه چیز را همانطوری که هست عنوان می‌کنید. یک بار که حقیقت را بگویید، احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.

دی: امروز حواستان باشد احساسات افراد دیگر را نادیده نگیرید، برای اینکه طبیعت جاه طلبانه شما امروز در مسیری قرارتان می‌دهد که به هیچ چیز به جز رسیدن به اهدافتان فکر نمی‌کنید. فعالیت و سازنده بودن خیلی خوب است، اما در زندگی چیزهایی مهم تر از کار سخت و روزانه وجود دارد. قدم‌هایتان را آرام تر بردارید تا بتوانید در بین راه گل‌های خوش بویی که وجود دارند را ببویید!

بهمن: هم اکنون شما کاملاً به سمت عطارد که در دهمین خانه تان یعنی خانه شغلی قرار دارد کشیده می‌شوید. شما در جستجوی روش‌هایی هستید که از نظر حرفه‌ای پیشرفت کنید و برای اینکه بیشتر مورد توجه واقع شوید سخت تر از قبل کار می‌کنید. متاسفانه این تلاش‌های سخت شما را به جایی نمی‌رساند. ترکیبی از استقامت، صبر و شکیبایی و همچنین نگرش‌های مثبت بهترین روش برای رسیدن به موفقیت است.

اسفند: شما احساس می‌کنید که امروز کسی با شما مخالف است و نمی‌دانید چگونه بدون اینکه مشکلی پیش بیاید کار خود را پیش ببرید. این اتفاق مشکل بزرگی نیست، اما موضوعی است که نمی‌توانید به این راحتی آن را نادیده بگیرید. سعی نکنید بر روی نظرات شخصی خود پافشاری کنید. اگر جلوی عصبانیت خود را بگیرید، موانع خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید از بین می‌روند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *