فال روزانه : فال امروز ۲۱ تیر

فال روزانه ۲۱ تیر

فال روزانه

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به روزی که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

 

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

فروردین:

وقتی که شما در خفا به جستجو و کاوش مشغول می‌شوید، مسائل احساسی خودشان را نشان می دهند. شما معمولاً برای اینکه در موقعیتی قرار نگیرید که احساس ضعیف بودن بکنید روش خود را عوض نمی کنید. چون شما ترجیح می دهید با مشکلاتی برخورد کنید که خیلی سریع بتوانید آنها را حل کنید. اکنون اصلاً لزومی ندارد چیزی را ثابت کنید؛ فقط با وضعیت دشواری که برایتان پیش آمده واقع بینانه تر رفتار کنید.

اردیبهشت:

اطرافیان شما امروز می توانند با شما بیش از حد احساس نزدیکی کنند تا جایی که آنها به راحتی احساساتشان را برای شما بازگو می کنند و این موضوع تا حدی شما را ناراحت کرده است. شما ترجیح می دهید که از هیجان دوری کنید، اما این صحبتها به طور ناگهانی شروع می شوند و خیلی سریع هم تشدید می شوند. ونوس سیاره بخت شما اکنون در جستجوی لذت های ساده است، اما به نظر می رسد که اگر شما هیچ کاری انجام ندهید گرفتاری ها کمتر شود. نشان دادن علاقه خود به آنها می تواند در رفع گرفتاری هایشان مؤثر باشد.

خرداد:

الان زمان این رسیده که شما شیوه ارتباطی جدیدی مثل سکوت کردن را برگزینید. متأسفانه ساکت بودن همیشه برای شما کار سختی بوده است و امروز هم هیچ استثناای وجود نداردو اکنون هم هرچقدر که شما بیشتر حرف بزنید احساساتان لجام گسیخته تر می شوند؛ برای اینکه آروزها وقتی که افشا بشوند با مانع مواجه می شوند. در این جور مواقع نباید شکست  و ناکامی های خودتان را به گردن دیگران بیندازید.

تیر:

در حال حاضر عطارد اندیشمند در نشانه شما قرار گرفته است و شما هم بیشتر از همیشه به فکر فرو می روید؛ اما امروز کمی هم وسوسه شده اید تا ایده های خودتان را با یک نفر دیگر در میان بگذارد. اگر شما به برداشت های خودتان اطمینان دارید ول از ترس اینکه به آروزهای قلبی تان بی اعتنایی شود شاید نخواهید در حین صحبت آسیب پذیری خود را نشان دهید. هیچ جیزی را نبید به زور به دست بیاویرد مگر اینکه اتفاقاتی که رخ می دهد کملاً برایتان خوشایند باشد.

مرداد:

درخواست کمک کردن از دوست و یا نامزدتان برای چیزهایی که می خواهید به دست بیاورید از اینکه خودتان این کار را انجام دهید بیشتر بر آشفتگی اوضاع دامن می زند. البته پنهان کردن احساستان هم باعث نارضایتی شما می شود. به یاد داشته باشید هیچ چیز به اندازه رضایت داشتن و شاد بودن شما اهمیت ندارد. اگر نیاز شما برای شاد بودن ارضا بشود می توانید رابطه ای صمیمانه و عمیق با یک شخص بخصوص برقرار کنید.

شهریور:

امروز برایتان راحت تر است که در مورد احساسهایتان صحبت کنید، اما این بدین معنی نیست که دیگران هم به چیزهایی که شما می گویید علاقه نشان خواهند داد. شما خیلی سخت گیر و دقیق هستید و وقتی خواسته های احساسی شما وارد قلمرو نا آشنایی می شوند، این اتفاق می تواند برای یکی از کسانی که به شما نزدیک است تهدید آمیز باشد. نیازی نیست که هر رازی را پیش خود نگه دارید، اما آگاهی داشتن نسبت به شیوه بیان خود می تواند یک گفتگوی سخت و پیچیده را ملایم تر کند.

مهر:

امروز ونوس یعنی سیاره بخت شما بهتان اجازه نمی دهد که به راحتی استراحت کنید، برای اینکه پلوتو قدرت طلب به فکر برنامه های خودش است. شما امروز مجبور شده اید اهدافی را که فقط بر پایه خواسته های خود و خودخواهانه بوده اند را رها کنید و اهدافی نوع دوستانه تر را جایگزین آنها کنید. به این پیش آمد به عنوان یک شکست نگاه کنید. درعوض فکر کنید ببینید که چه کارهای مفیدی می توانید برای دیگران انجام دهید.

آبان:

ماه دوباره به نشانه شما بازگشته است و احساسات شما را تشدید می کند. اما در حالی که حالتهای شما در طول روز تغییر می کنند، برای شما سخت است که بفهمید دقیقاً دنبال چه چیزی هستید. به علاوه در حالی که ونوس جذاب پلوتوی پرشور را آشفته کرده است، توانایی شما برای تمرکز کردن نیز تقلیل یافته است. مهم نیست که شما چقدر تلاش می کنید تا آروزهایتان را با امکاناتی که دارید مطابقت دهید، چون که هنوز  یک چیزی کم است. نا امید نشوید برای اینکه آخر هفته گزینه های عملی پیش روی شما قرار می گیرند.

آذر:

شما امروز می خواهید که همه چیز راحت و واضح باشد، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید می کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید منافع خود را بیشتر کنید.

دی:

تلاش برای دوباره به دست آوردن خویشتن داری خود یک نشانه مثبت است، به خصوص اگر شما این هفته با مشکلاتی ارتباطی مهمی برخورد کرده باشید. اگرچه شما فکر می کنید الان باید به گذشته خود برگردید، اما این کار به اندازه ای که شما فکر می کنید ساده نیست. کار کردن با دیگران و تأیید کردن آرزوهای مختلف آنها کمی اوضاع شما را پیچیده می کند، اما شما  نمی توانید بدون کمک آنها پیشرفت کنید. آرام تر حرکت کنید و هم به خودتان و هم به آنها توجه کنید، شما برای قضاوت کردن در مورد مسائل احساسی جدیدتان وقت زیادی دارید.

بهمن:

شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی رساند.

اسفند:

شما امروز برنامه جدیدی دارید، اما وسوسه شده اید که با دیگران هم در مورد برنامه هایتان مشورت کنید. به جای اینکه نیازهای خود را بر پایه خواسته های دیگران سازمان دهی کنید، فقط به این فکر کنید که چه چیزی در طول روز شما را خوشحال می کند. سعی کنید خودتان را در موقعیتهایی قرار ندهید که اضطراب شما بیشتر شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *