فال روزانه دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

فال روزانه دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

فال روزانه دوشنبه 16 بهمن 1396

متولدین فروردین

فال روزانه دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

امروز شاید مجبور شوید به خاطر منافع جمع دست از دنبال کردن خواسته های خود بردارید و خودتان را با سایر اعضای گروه هماهنگ کنید. این انتخاب شاید برای شما سخت باشد ولی نتایج خوبی برایتان به همراه خواهد داشت. شاید به طور غیر منتظره ای با عشق قدیمیتان روبرو شوید و احساسات کهنه همچون آتش بخواهد از زیر خاکستر بیرون بزند، ولی قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید و ببینید آیا این احساس ارزش دوباره زنده شدن را دارد و در این مسیر چه چیزهایی به دست می آورید و چه چیزهایی را از دست می دهید. به دنبال رسیدن به رضایت فوری نباشید، گاهی دیرتر رسیدن به هدفتان می تواند نشانه این باشد که نتایج بهتری دارید می گیرید.

 

متولدین اردیبهشت

فال روزانه دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

امروز دوست ندارید در مورد مسائل پیش پا افتاده ای مثل وضعیت آب و هوا و بالا رفتن قیمت ها حرف بزنید و دلتان می خواهد بیشتر در مورد مسائل عمیق و مهم صحبت کنید. شما حاضر هستید برای رسیدن به رضایت عاطفی کوه ها را هم جابجا کنید و هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید. ولی اگر همین حالا و همین امروز به خواسته هایتان نرسیدید هم ناراحت نشوید، هنوز فرصت زیادی برای رسیدن به خواسته هایتان دارید؛ کافی است به هدفتان متعهد باشید و دست از تلاش بر ندارید. شب را با دوستانتان بگذرانید، البته اگر متاهل هستید این یعنی باید وقتتان را با دوستان خانوادگی خود بگذرانید تا عشقتان نیز با شما همراه باشد، امروز حتما باید برای خانواده تان وقت بگذارید.

متولدین خرداد

فال روزانه دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

مسائل آزار دهنده امروز هر کجا که بروید به سراغتان خواهند آمد و هر بار که سعی کنید از آنها فرار کنید هم به شکلی دیگر سر باز خواهند کرد. اولین قدمی که باید بردارید این است که با احساسات خود مواجه شده و ترس هایی که محدودتان می کنند را کنار بگذارند. امروز احساسات انسان دوستانه شما در اوج خود هستند. دوست دارید هر کاری که از دستتان بر می آید برای دیگران انجام دهید. می توانید برای انجام کارهای خیریه و ارزشمند داوطلب شوید. حالا که تعطیل هستید و وقت دارید دست به کار شوید. احساس خوبی که از شرکت کردن در این کارها خواهید داشت شما را شگفت زده خواهد کرد.

متولدین تیر

فال روزانه دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

امروز موضوعاتی در مورد کسی که دوست دارید ذهن شما را به خود درگیر کرده است. خیلی وقت ها بهتر است بعضی از حرف ها ناگفته باقی بمانند، ولی امروز فرصت خوبی برای بیان کردن این احساسات آزار دهنده می تواند باشد. لزومی ندارد که اسرار مخفیتان را به زبان بیاورید، ولی تمرکز کردن روی حقیقت برای ایجاد تغییرات اساسی در زندگیتان کافی خواهد بود. تبدیل هر وضعیت منفی به تجربه ای مثبت همراه با احساس عشق و تسلیم امکان پذیر خواهد بود. این آخر هفته فرصت خوبی برای پیدا کردن نیمه گمشده تان میتواند باشد. به شرط آن که خودتان بدانید که به دنبال چه کسی دارید می گردید و چه انتظاراتی از او دارید.

متولدین مرداد

فال روزانه دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

شاید روزی را در گذشته به یاد داشته باشید که خلقتان تنگ بوده و بد رفتاری کرده اید و حالا از رفتارتان پشیمان شده اید و می خواهید رفتارتان را جبران کنید. اگر طرف مقابلتان به حرف های شما گوش کند می توانید رابطه تان را بهتر کرده و به ثبات برسانید. با این حال بهتر است با احتیاط پیش بروید تا مبادا ناگهان در طرف مقابلتان حالت تدافعی ایجاد کنید و یا پس زده شوید. اگر کاری برای انجام دادن دارید سعی کنید کارهایتان را سریعتر انجام دهید تا بتوانید بعد از ظهر امروزتان را به تفریح و استراحت بپردازید. همراه با کسی که دوست دارید و یا دوستانتان دور هم جمع شوید و یک فیلم خوب ببینید و یا به گفتگو و بازی بپردازید.

متولدین شهریور

فال روزانه دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

امروز بیان کردن ایده های عجیب و غریبی که در سرتان دارید ممکن است شما و کسی که دوست دارید را در مقابل هم قرار دهد و چالشی احساسی در رابطه شما ایجاد کند. با این حال وضعیت موجود به آن شدتی که به نظر می رسد پیچیده نیست و خطری رابطه تان را تهدید نمی کند. در حال حاضر پرداختن به جزئیات بی اهمیت وضعیت را تنها پیچیده تر می کند. داشتن نگرشی انعطاف پذیر اولین قدم به سوی عبور از موانعی است که در راه تجربه رابطه ای بدون نقص برای شما قرار دارند. شما روحی بسیار سخاوتمند دارید و امروز این فرصت را به دست آورده اید که به هم نوعان خود به صورت خیلی مستقیم کمک کنید. شما مسلما نمی توانید گرسنگی را در جهان ریشه کن کنید، ولی می توانید برای چند نفر نیازمند که می شناسید غذا تهیه کنید.

متولدین مهر

فال روزانه دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

با وجود این که دوست دارید کارهایی بکنید که همه شما را دوست داشته باشند، ممکن است امروز مجبور شوید خبرهای بدی به دیگران برسانید. امروز داشتن محبوبیت نباید اولویت اصلی شما باشد، دستکش های مخملیتان را درآورده و حقیقت را همان طوری که هست بیان کنید. فقط این را به یاد داشته باشید که ممکن است به راحتی دیگران را آزرده کنید. این که بدانید چه وقتی باید دست از حرف زدن بردارید درست به اندازه این که بدانید چه زمانی شروع به حرف زدن کنید اهمیت دارد. امروز می تواند روز خوبی برای دنبال کردن غریزه تان و گفتن حرف هایی که نیاز دارید به شخص مورد علاقه تان بگویید می تواند باشد.

متولدین آبان

فال روزانه دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

در حال حاضر تعریف کردن این که شما چه کسی هستید و چه چیزهایی برایتان بیشترین اهمیت را دارند ذهنتان را به خود مشغول کرده است. در هر صورت این را به یاد داشته باشید که حتی اگر همچون کرم کوچکی بر شاخه درختی باشید هم در مسیر تبدیل شدن به پروانه ای زیبا قرار دارید. زمانی که بال هایتان را باز کنید قادر خواهید بود به هر کجا که دوست دارید پرواز کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید انجام هر کاری برایتان امکان پذیر خواهد بود. کارهای بسیار برای انجام دادن و زمانی اندک پیش رو دارید. با این حال الان از آن وقت هایی است که بیشترین بازدهی ممکن را دارید، به شرط آن که به اندازه کافی استراحت کنید و غذا هم بخورید.

متولدین آذر

فال روزانه دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

با وجود این که امروز مدام در حال نقد و بررسی خودتان و کارهایتان هستید، دیگران به راحتی حاضر هستند چشم خود را به روی کمبودها و کوتاهی هایتان ببندند. شما به اندازه کافی اعتماد به نفس دارید ولی وضعیت کیهانی موجود باعث تشدید احساسات منفی شما شده و باعث شده است که مشکلات موجود در کارهایتان را برای خودتان بزرگ کنید. نشان دادن آگاهی بالایی که دارید در مکالماتتان به شما کمک خواهد کرد که شرایط را به وضعیت عادی بازگردانید. کارهای خانه و وظایف روزانه و هر چیز دیگری را فراموش کنید. این اواخر خیلی مشغول کار بوده اید. کمی هم زندگی کنید! این نشانه بی مسئولیتی شما نخواهد بود.

متولدین دی

فال روزانه دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

امروز احتمال دارد که با بحران های عاطفی مواجه شوید، ولی اگر خودتان در مورد این موضوع چیزی نگویید ممکن است دیگران حتی متوجه این نشوند که اوضاع در شرایط عادی قرار ندارد. مخفی کردن احساستان اصلا به شما توصیه نمی شود، زیرا مخفی کردن خشم و یا هیجانتان باعث می شود که در زمانی نامناسب ناگهان کنترل احساستان از دست شما خارج شده و همچون دیگی در حال جوش منفجر شوید. عکس العمل های ناگهانی شما ممکن است دیگران را ناراحت کنند، به ویژه اگر این واکنش در زمان اشتباهی صورت بگیرد. آیا اصلا به این که چقدر از دوستان و عزیزانتان انتظار دارید فکر می کنید؟ شاید از آنها بیشتر از خودتان انتظار دارید و این اصلا عادلانه به نظر نمی رسد، به نظر شما اینطور نیست؟

متولدین بهمن

فال روزانه دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

خوابی که شب گذشته دیده اید آنقدر واضح بوده است که احساس می کنید به راحتی می تواند تبدیل به واقعیت شود و به دنبال راهی برای عملی کردن آن می گردید. قدرت بسیار زیادی در خواسته هایتان وجود دارد که شما را به سوی آنچه تا کنون برایتان ناشناخته بوده است جذب می کند. اجازه ندهید منطقتان شما را از دنبال کردن خواسته های قلبیتان باز دارد. حتی اگر دیگران هم رویاهای شما را تایید نکردند هم از دنبال کردن آنها دست بر ندارید. سعی کنید کمتر به خودتان فشار بیاورید و کارهای غیر ضروری را از لیست کارهای امروزتان خط بزنید. امروز روز تعطیل است و حتما باید وقتی را هم صرف استراحت کردن کنید.

متولدین اسفند

فال روزانه دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

امروز ممکن است ناگهان خودتان را در میانه وضعیتی پیچیده گرفتار ببینید که از آن هیچ راه فراری ندارید. نمی دانید چطور و طی چه مدتی به این وضعیت رسیده اید، ولی برای حل کردن این مشکل نیازی به محدود کردن و کنترل خودتان و احساستان نیست. راهی برای بیان احساسات خود پیدا کنید و با صداقت تمام آنها را به زبان بیاورید و خودتان را از فشار احساسی موجود راحت کنید. شما حساس هستید و زود تحت تأثیر دیگران قرار می گیرید. جو سازی شدید موجود را دوست ندارید، ولی شاید این همان چیزی است که برای گرفتن انگیزه به آن نیاز دارید. درست است، فشار زیادی به شما وارد خواهد شد، ولی شما از پس آن بر خواهید آمد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *