فال روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

فال  امروز جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1396

متولدین فروردین

فال  روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می‌توانند تشخیص بدهند که شما از یک چیزی خیلی ناراحتید که نمی‌توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره ی آن با کسی صحبت کنید.

 

متولدین اردیبهشت

فال  روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

شما در سابق برای طی کردن مسیر زندگی تان با برنامه ریزی و طرح بیشتری پیش می‌رفتید، می‌توان گفت تمام اقداماتی که انجام می‌دادید حساب شده بود اما در این روزها تمام کارهایتان را با بی‌برنامگی و عجله انجام می‌دهید. به همین دلیل دچار اضطراب و تشویش بسیاری شده‌اید برای این که به وضعیت سابق تان برگردید توصیه می‌کنیم که به زندگی قبل خود ادامه دهید تا آرامش بیشتری را به دست بیاورید.

متولدین خرداد

فال  روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

آن کتاب های طالع بینی که می‌گویند شما بلد نیستید چگونه تفریح کنید را بیرون بیندازید. با وجود اینکه شما قادرید که در موقع لزوم شادمانی و تفریح خود را به تعویق بیندازید همچنین می‌دانید که کی باید از زندگی تان لذت ببرید. خوشبختانه امروز یکی از آن روزهایی است که می‌توانید استانداردهای خود را تعیین کرده و ممکن است دیگران دیگران سخت بتوانند شما را تحمل کنند. اما در این رابطه نگران نباشید؛ اکنون تا می‌توانید آواز بخوانید و برقصید.

متولدین تیر

فال  روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

شما بعضی اوقات فراموش می‌کنید که لازم است احساسات تان بعضی اوقات بیان نشود، چرا که اغلب اوقات خیلی آسان تر است که احساسات خود را برای خودتان نگاه دارید. اما قضیه اکنون این نیست؛‌ به خاطر اینکه شما وقتی احساسات خود را بیان نمی‌کنید آنها در قلب تان شدت یافته و تقویت می‌شوند. اگر شما بخواهید به پنهان کردن احساسات در قلب تان ادامه دهید، وقتی شخصی احساسات منفی خود را برای شما بیان کند احساسات نهانی قلب شما نیز خود را نشان خواهد داد و با شدت بیشتری بروز می‌یابند. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که صادقانه و آشکارا در لحظه حال واکنش خود را نشان دهید.

متولدین مرداد

فال  روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای که رویش کار می کرده اید را تمام کنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع کار قبلاً روشن شده اند، اما سعی نکنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را کنترل کنید. بهترین حرکت برای شما اکنون این است که به سمت برنامه های کاری شخصی تان رفته و تا جایی که امکان دارد سریع حرکت کنید.

متولدین شهریور

فال  روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

شما در این روزهای تمامی‌تلاش تان را متوقف کرده اید، همه چیز را به دست تقدیر و قضای روزگار گذاشته اید. اگر به این روند ادامه دهید طولی نخواهد کشید که دچار افسردگی می‌شوید گرچه اکنون نیز کمی از نشانه‌های افسردگی در شما دیده می‌شود. شما به درستی و دقیق راه درست را می‌دانید اما از این که در این راه گام بگذارید واهمه دارید. بهتر است از امروز خودتان زندگی را پیش ببرید نه اینکه زندگی تان را به دست قضا و قدر روزگار بسپرید زیرا موفقیت های ژرفی در انتظار شما خواهد بود.

متولدین مهر

فال روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

امروز شما با موانعی روبرو شده‌اید که تنها منبع آن خودتان هستید. هرقدر هم که از این اتفاقات متعجب شده باشید، فقط نباید از این شرایط سختی که پیش رویتان قرار گرفته است فرار کنید. کارهایی را انجام دهید که انجام دادنشان لازم و حیاتی است و شما را در زمان حال نگه می‌دارد.

متولدین آبان

فال  روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

متولدین آذر

فال  روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

به نظر می‌رسد اگر امروز در میان کار تکراری و روتین خود یک استراحت کوچک داشته باشید برای تقویت روحیه تان خوب باشد. حتی اگر کارها را سر هم بندی کرده باشید و اوقات بسیار خوبی داشته باشید، ممکن است قادر نباشید آنقدر که همیشه آرزویش را داشتید آسان گیر و بی قید باشید. شادابی روحی اخیر شما آنقدر نیست که کارهای جدی و سختی را که در پیش رو دارید از یاد ببرید. آگاه ماندن از تفاوت بین لحظه حال و آینده می‌تواند اعصاب شما را آرام کرده و شما را قادر سازد که از لحظه حال خود لذت ببرید.

متولدین دی

فال  روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

شما شاید تا مدت خیلی کوتاهی بتوانید ایمان و اعتقاد کورکورانه داشته باشید، اما اگر یکبار وانمود کنید که همه چیز روبه راه است-وقتی که در واقع اینگونه نیست- از این کار خسته و دلزده خواهید شد. به جای اینکه باسرپوش گذاشتن بر روی همه چیز عدم اطمینان خود را پنهان کنید، سعی کنید صادق بوده و موقعیت خود را برای افراد دیگر به طور دقیق شرح دهید. این استراتژی برای شما زحمت زیادی ندارد. مزیت دیگر این کار این است که اگر آنها صداقت و اعتمادتان را نسبت به خودشان ببینند، بیشتر دوستتان خواهند داشت.

متولدین بهمن

فال روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوکه کرده است و امروز زمان از نو سازمان دهی کردن، استراحت و تجدید قوا کردن فرا رسیده است. همان طوری که قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می کنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وکمک دیگران اکنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت کن. خوشبختی شاید در خانه شما را بکوبد، اما مشارکت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد.

متولدین اسفند

فال روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

امروز می‌توانید از شر غم و غصه‌ای که شما را مشغول به خود کرده بود، خلاص شوید، مخصوصا اگر بتوانید رنجش و یا ناراحتی که در زیر خاکستر خود را پنهان کرده است را برطرف کنید.اما هنوز شما ممکن است درباره احساسات خود نگران باشید،‌ به خاطر اینکه نمی‌توانید همه آنها در گفتگوی خود با اطرافیان تان بازگو کنید. به جای اینکه نگران این باشید که کدام نیازهایتان را باید بازگو کنید،‌ قبول کنید که هر چیزی که شما باید ابراز کنید زمانی نتیجه خواهد داد که فرصت آن پیش بیاید. شما بیش از آن که فکرش را بکنید وقت دارید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *