فال روزانه امروز چهارشنبه 28 اسفند

فال روزانه متولدین فروردین

امروز روش جدی ای درپیش گرفته اید . شما اینجا نیامده اید که همه ی کارها را درست کنید بدون اینکه چیز باارزشی در عوض آن دریافت کنید. بدبختانه، شما وقت و انرژی زیادی برای رسیدن به آرزوهایتان صرف کرده اید. ریسک کنید و چیز آسان و فرحبخشی را امتحان کنید اما به نتیجه ی آن فکر نکنید که هر چیزکوچکی می تواند ناامیدتان می کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما فعالیت‌ها یا صحبت‌هایی را به تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال‌تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری می‌دهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه‌تان قرار می‌گیرد راحت تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما را به سعادت خواهد رساند. از فعالیت‌های روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت‌های روزمره‌تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.

فال روزانه متولدین خرداد

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی‌توانید به راحتی وقت‌تان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز وظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی‌کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می‌شود را از فکرتان بیرون کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز نباید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید، فقط آنها را همانگونه که هستند ابراز کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درست نیست هر چیزی که در ذهنتان دارید را بیان کنید. بعضی از حس‌ها در انسان وجود دارند که نباید در موردشان با کسی صحبت کرد. اگر قبل از اینکه به نتایج کارهایتان فکر کنید، در مورد تمام نیازها و خواسته‌هایتان با دیگران حرف بزنید، مطمئناً به دردسر خواهید افتاد.

فال روزانه متولدین مرداد

ممکن است شما روزتان را با یک رفتار و حالت آسان گیر و بی قیدانه شروع کنید اما همچنان که روز پیش می‌رود می‌بینید که شرایط چقدر سخت و دشوار می‌شود. شما اکنون قصد تغییر و تحول را ندارید اما یک موقعیت دشوار به توجه فوری شما بستگی دارد. دوستان تان شیفته توانایی شما برای درک یک موضوع پیچیده هستند و همه شان از درک استوار شما از واقعیت‌های امروز شگفت زده هستند. جلو بروید و رهبری را بدست بگیرید اما بیش از حد سخت گیری نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر امروز شما صبور باشید شانس رسیدن به اهدافتان نیز بیشتر می‌شود. ولی این سخن بدین معنی نیست که اگر گوشه‌ای بنشینید و هیچ کاری انجام ندهید باز هم به اهدافتان می‌رسید. کار کردن با آرامش و اختصاص دادن زمان بیشتری برای تمام کردن کارهایی که قبلاً برایشان برنامه‌ریزی کرده بودید به معنای تنبلی کردن نیست. فراموش نکنید که هیچ نوع مانعی نمی‌تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد. موانع فقط می‌توانند سرعت شما را کندتر کرده و بهتان یادآوری کنند که باید سخت‌تر کار کنید.

فال روزانه متولدین مهر

هیجانات بسیاری در درون شما موج می‌زند، این احساسات همواره کنار شما هستند، اما شما به این احساسات و هیجانات توجهی نشان نمی‌دهید و همچنان بدون آنها به راه خود ادامه می‌دهید. شما می‌توانید به جایگاه خوبی برسید به شرط این که تنها مسیر تان را از راه‌های بی خطر انتخاب کنید، در این اواخر نیروهای ناشناخته بسیاری سعی دارند شما را به راه‌های دیگری بکشانند اما هوشیار باشید و وارد این مسیرها نشوید. اگر مسیرتان را عوض کنید تمام پیش بینی‌هایی که برای آینده تان دارید از بین می‌روند. قبل از پریدن و تغییر مسیر بهتر است فکر کنید.

فال روزانه متولدین آبان

ممکن است امروز به نظر برسد دیگران زیاد قابل اطمینان کردن نباشند چرا که آنها در نگهداری اسرار زیاد متعهد نیستد برخلاف شما که بسیار مراقب آنها هستید. شما ممکن است نتوانید براحتی خود را سرگرم کنید به خاطر اینکه انتظارات شما غیر واقعی به نظر می‌رسند، با وجوداینکه شما فکر می‌کنید آنها زیاد افراطی نیستند. پذیرفتن نقائص دیگران می‌تواند باعث شود همه احساس آرامش داشته باشند و شگفت آور این است که این کار باعث می‌شود بهره وری و سومندی همه افزایش یابد.

فال روزانه متولدین آذر

احساسات شما اکنون شدن یافته و هر چه بیشتر شما تلاش کنید تا آنها را کنترل کنید کمتر می‌توانید آنها را تحت اختیار خود درآورید. به جای تلاش برای سرکوب کردن تغییرات خلقی تان فقط سعی کنید با این جریان پیش بروید. هر آنچه که در آن لحظه احساس میکنید به زبان آورید. به یاد داشته باشید امروز نیازی به واکنش نشان دادن در برابر هر چیزی ندارید. همچنانکه واکنش‌های شدید شما در اواخر هفته تعدیل می‌شوند شما درباره آنچه که بدرستی احساس می‌کنید آگاه‌تر می‌شوید.

فال روزانه متولدین دی

امروز یک رابطه بسیار مهم شما ممکن است دچار مشکل شود چرا که دوست یا همسر شما عصبی شده و تعادل خود را از دست می‌دهد. شاید اوچیزی بگوید که شما را متعجب و شگفت زده کند،‌ اما راه حل این مشکل برهم زدن این رابطه نیست. با وجود اینکه شما فکر می‌کنید که هه چیز استوار و پایدار است، اما امروز می‌بینید آنها اینطور نیستند. به جای اینکه فقط روی نیازهای خود تمرکز کنید، به یاد داشته باشید که اگر به دیگران اجازه دهید که نظرات خود را امروز بیان کنند و آنها را بررسی کنید خیلی بهتر از این است که بعدها که به نتیجه مطلوب نرسیدید، برگردید و دوباره از آنها نظر بخواهید.

فال روزانه متولدین بهمن

ممکن است امروز در کشمکش و تقلا باشید چرا که می توانید مسیری را به سوی موفقیت ببینید با این حال به نظر می رسد آنها به آسانی بدست تان نمی رسند. اگر رابطه کنونی تان دچار مشکل شد به یاد داشته باشید که از بین بردن علاقه در یک دوستی پر معنی عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام بدهید. بهترین توانایی شما این است که خودتان را به روشنی بیان می کنید حتی زمانیکه می دانید با عقاید و نظرات دیگران همخوانی نداشته باشد. به یاد داشته باشید که صادق ماندن با خود بسیار سخت است و می تواند تنها راه حلی باشد که شما تا بحال بدنبال آن بودید.

فال روزانه متولدین اسفند

بان بودن لطف بزرگی است که شما به اطرافیان تان دارید اما هر کس و شخصی لیاقت این همه محبت شما را ندارد.محبت تان را خرج هر شخصی نکنید.تا دیگران از شما نظری را نپرسیده اند در ﺁن رابطه نظر خود را مطرح نسازید زیرا بعدها خواهند گفت که شما ایده‌ها و عقاید شخصی‌تان را به ﺁنها تحمیل کرده‌اید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *