فال روزانه امروز چهارشنبه ۱۴ اسفند

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید کمی از لحاظ روحی در وضعیت خوبی قرار نداشته باشید. یک نگاه طولانی به زندگی خود خواهید داشت و با اینکه فعالیت های مفید بسیاری انجام داده اید و مهارت های خوبی هم دارید اما تصور می کنید آن شخصی نیستید که باید باشید. از شخصیت کنونی خود رضایت ندارید و به دنبال ایده های جدید هستید. بهتر است به جای این تفکرات، خود را مشغول مطالعه یا فیلم دیدن کنید. همه این حالت ها فردا از میان خواهند رفت. شما هیجان و استرس بسیاری دارید اما دوست دارید آن را پشت چهره خونسرد و آرام مخفی کنید. بهتر است در رابطه عاشقانه خود احساساتتان را نشان دهید این باعث می شود تا رابطه بهتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

فردی که از لحاظ روحی به او وابستگی دارید از کارهای شما که ظاهرا منطقی نیستند هیجان زده خواهد شد. شما امروز در مورد شک ها و دودلی های خود با او صحبت خواهید کرد و او نیز بسیار مشتاقانه همه حرف هایتان را گوش می دهد. این شک ها در مورد اهداف شما است. این سخنرانی شما در مورد اهداف و شک ها بسیار طولانی خواهد بود. اما این را بدانید با همفکری یکدیگر می توانید در مسیر موفقیت قرار بگیرید. شریک عاطفی شما چیزهایی در سر خود دارد که به زودی می توانید آنها را کشف کنید چه نقشه هایی دارد. البته این مساله به رابطه شما بستگی دارد و احتمال اینکه به پیشنهاد او پاسخ مثبت بدهید بسیار زیاد است.

فال روزانه متولدین خرداد

قراری که با دوست خود داشته اید ممکن است به روز دیگری موکول شود زیرا مسوولیت های شغلی شما امروز زیاد می شود و مجبور هستید به آنها رسیدگی کنید. متاسفانه به موجب همن مساله کاری مجبور هستید موجب ناامیدی اطرافیان بشوید زیرا نمی توانید در جمع های آنها حضور داشته باشید. البته اجازه ندهید این روند خیلی ادامه داشته باشد زیرا بر روابط عاطفی و دوستانه شما تاثیر منفی دارد. با سخت کوشی همه کارها را به انجام برسانید تا وقت آزادتری داشته باشید. امروز توجه ویژه به فردی که دوستش دارید، پیدا خواهید کرد. شاید همدیگر را خوب نشناسید اما امروز همچون آهنربا باعث جذب یکدیگر می شوید.

فال روزانه متولدین تیر

سلامتی شما در روزهای اخیر چندان تعریفی نداشته است اما امروز حالتان حسابی خوب است و می توانید بدون استرس همه کارهای خود را به انجام برسانید. البته خیلی هم کار نکنید و لازم است به خود کمی استراحت هم بدهید. از زمان برای ریلکس بودن استفاده کنید. در رابطه عاشقانه خود هیجان و اشتیاق فراوانی را تجربه خواهید کرد. حتی شاید این رابطه تا اندازه ای نزدیک و صمیمی شود که تصمیم بگیرید ازدواج کنید و برای همیشه در کنار یکدیگر بمانید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز هیجان زده هستید که قرار است بعدازظهر را با عشق یا دوستان خود سپری کنید، اما یک مساله کاری که در کنترل شما نیست باعث می شود تا همه برنامه هایتان به هم بخورد. این موجب ناامیدی شما می شود و اصطلاحا حالتان گرفته است. اما با ناراحتی کار به جایی نمی برید. بهتر است به جای غصه خوردن، بقیه وقت خود را با مسایل دیگر همچون مطالعه کتاب یا تماشای فیلم پر کنید. می توانید با خرید هدیه ای زیبا، عشق خود را به فرد مورد علاقه تان نشان دهید. هرچه این هدیه خاص تر و متفاوت تر باشد، او بیشتر خوشحال خواهد شد. زیرا می تواند درجه اهمیت وجودش برای شما را درک کند.

فال روزانه متولدین شهریور

یک اتفاق ناخواسته و غیر منتظره شما و خانواده تان را در مشکل می اندازد. البته این رویداد چیزی شبیه ساخت و ساز در همسایگی یا کندن خیابان جلوی خانه است. این مشکلات موقتی زندگی شما را به صورت محدود دچار وقفه می کند. اما باید تحمل کنید تا این روزها بگذرند. همیشه از این مسایل وجود دارد و این قدر اهمیت ندارند که بخواهید به خاطرشان خود را ناراحت کنید. امروز حالتان با خودتان خوب است. از ظاهر و تیپ و اینکه در میان اطرافیان محبوب هستید، بسیار خوشحال خواهید بود. اما خودتان می دانید تا حدی استرس درونی دارید که باید آنها را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شایعات ناامیدکننده ای در مورد افرادی در اطراف خود می شنوید که چندان خوشایند نیستند. این شایعات مربوط به کار و مسایل کاری است. بنابراین، اگر از طرف فردی که این شایعات را برپا کرده ایمیل یا تماس زیادی داشتید، خیلی تعجب نکنید. این اطلاعات خیلی موثق و درست نیستند و بهتر است به آنها بها ندهید. بیشتر آنها دروغ هستند یا بسیار بزرگ تر از آن چه هست نشان داده می شوند. امروز اشتیاق فراوانی به فرد مورد علاقه خود دارید، اما ترجیح می دهید حس خود را نشان ندهید. امروز کمی حساس هستید و شاید نتوانید همه مسایل را آن طور که هستند، ببینید.

فال روزانه متولدین آبان

پروژه ای که در آن مشغول به کار هستید تا اندازه ای با تاخیر مواجه می شود که چندان برایتان جالب و خوشایند نیست. اما خیلی این مساله را برای خود بزرگ نکنید. همه آنها موقتی هستند و فردا دوباره همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت. فقط تمرکز خود را بر انجام آنها بگذارید و با همان اشتیاق و سخت‌کوشی که همیشه دارید به سمت جلو پیش بروید. خود را به جریان رویدادها بسپارید تا روز آرامی داشته باشید. امروز دوستانتان کنجکاو هستند که شما کجا هستید و شما هم در تلاش برای جلب توجه فردی که دوستش دارید. شاید برای این کار فقط به نگاه کردن بسنده کنید. هرچه هست، همه تلاش خود را می کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز در موقعیت کنونی خود چندان راحت نیستید. شاید دوست داشته باشید شغل خود عوض کنید. یا حتی شاید بخواهید محل زندگیتان را تغییر دهید. هر چه هست، از این چیزی که هستید راضی نیستید و این موجب ناامیدی شما می شود. اما این را بدانید تا این حجم احساساتی که امروز دارید، چندان درست نیست تصمیم گیری نهایی داشته باشید. اجازه دهید چند روز بگذرد شاید نوع نگاهتان به زندگی تغییر کرد. امروز با طور واضحی از عشق خود روگردان خواهید شد. لازم است گاهی در رابطه های عاطفی کمی فاصله ایجاد شود تا دو طرف بهتر همدیگر را درک کنند. اما شما امروز خود را پشت دیوار شیشه ای مخفی می کنید. عشقتان شما را می بیند اما نمی تواند شما را لمس کند. بهتر است نزد او بروید و در مورد حس های خود به او بگویید.

فال روزانه متولدین دی

امروز بسیار تلاش می کنید در مورد کامپیوتر یا دیگر حوزه های فناوری مسایل جدیدی بیاموزید. اما ناامیدی و شکی که نسبت به یادگیری خود و اینکه آیا این کار به آینده شما کمک می کند یا خیر، شما را در بلاتکلیفی بدی قرار می دهد. کاری در این حوزه نمی توانید انجام دهید. فقط باید خود را به جریان رویدادها بسپارید و از فردی که به او اعتماد دارید کمک طلب کنید. خیلی دوست دارید تعطیلات پیش رو را با عشقتان سپری کنید و لحظه های خوبی در کنار یکدیگر داشته باشید. همین تفکرات همه ذهن شما را درگیر می کنند و مدام در ذهنتان برنامه ریزی و تصویر سازی می کنید که چگونه می تواند باشد.

فال روزانه متولدین بهمن

روند پرسرعتی که این اواخر زندگی شما را در بر گرفته شما را در وضعیت نامعلومی قرار داده است. گاهی لازم است استراحتی به خود بدهید و با ایجاد یک وقفه خودساخته به همه زندگی خود نگاه کنید و ببینید آیا در جایی قرار دارید که همیشه می خواسته اید؟ شاید کنترل مسایل را از عهده خود خارج بدانید. اما این طور نیست. با کمی فکر و مطالعه و برنامه ریزی درست می توانید به مقاصد خود برسید. امروز باید بین کار و رابطه عاطفی خود یکی را انتخاب کنید. بهتر است از صبح تا عصر کارهای خود را انجام دهید و شب هنگام با عشقتان بیرون بروید و در کنار هم خستگی روز را بیرون کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

کارهایی که از چند هفته پیش آغاز کرده اید، امروز با وقفه مواجه می شوند. این شاید موجب هراس شما بشود. اما دلیلی برای ترس وجود ندارد. خود را در دام نگرانی های بی دلیل گرفتار نکنید. همه این مسایل موقت هستند و فردا که بیدار شوید، همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت بنابراین دلیلی برای بیهوده غصه خوردن وجود ندارد. امروز حس بسیاری قوی در زمینه عشق و عاطفه دارید و می توانید یی یاز بهترین روزهای احساسی خود را تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *