فال روزانه امروز پنجشنبه ۲۸ آذر

فال متولدین  فروردین

از یک طرف ممکن است که اکنون فردی وارد زندگی شما شود و راه حلی منطقی برای یک مشکل پیچیده به شما پیشنهاد کند. از طرف دیگر شاید برای شما غیر ممکن باشد که از کسی کمک بگیرید، برای اینکه بخشی از این پیشنهاد را متوجه نشده‌اید. امروز شما به دنبال یافتن راهی هستید که بتوانید با وقار یاری دیگران را قبول کنید، حتی اگر یک راه حل ناقص برای خواسته‌های شما باشد.

فال متولدین اردیبهشت

شما قادر هستید موقتاً از شرایط کاری پر از استرس رها شوید، برای اینکه همکاران و افراد مافوق به طور ناگهانی شما را نسبت به قبل زیباتر و جذاب تر می بینند. شما مشتاق هستی که هر فرد دیگر را هم تشویق کنی و اکنون خوش بینی شما به سوی خودت برمی گردد. وقتت را تلف نکن عوامل تازه واردی که گروه های دیگر را درگیر می سازند، توسط مهارتهای افراد شما حمایت می شوند.

فال متولدین خرداد

ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می‌افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می‌کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه‌های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازمی‌دارند. اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته‌ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می‌کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما دارد.

فال متولدین تیر

سیاره حاکم شما عطارد می‌تواند شما را فریب دهد تا فکر کنید که امروز به طرز خاصی باهوش و درایت شده‌اید با این حال نمی‌توانید از میدان موانع که در سر راه شما قرار دارد فرار کنید؛ این یک زمان دگرگون کننده است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا به جلو بروید یا سر جای خود بمانید یا اینکه آیا می‌خواهید که عوامل جایگزینی که می‌تواند تغییرات مهمی در زندگی تان بدهد را بررسی کنید. الان وقتش است؛ ذهن تان را سر و سامان دهید و حرکت کنید.

فال متولدین مرداد

سیاره حاکم شما عطارد، امروز به خاطر اینکه اورانوس از مسیر خودش خارج شده و سد راه او شده، دچار استرس و ناراحتی شده است. اگر در محل کارتان پیغامی ‌گرفتید که شما را آشفته و ناراحت کردسعی کنید که آن لحظه هیچ تصمیمی‌ نگیرید تا کارها را خراب‌تر نکنید. در عوض، اجازه دهید که این درگیری و ناراحتی راه خودش را برود. شما باید در آخر تصمیم خود را بگیرید و اجازه دهید که دیگران هم حتی اگر جواب واضح و دقیقی نداشته باشند موضع خود را آشکار کنند. پس عجله نکنید!

فال متولدین شهریور

به نظر می رسد كه شما زمان كافی برای انجام دادن كارهایتان ندارید، شاید شما مجبور شوید كه برخی از كارهای نیمه تمامتان را رها كنید تا بتوانید برنامه های بعدیتان را انجام دهید. به خاطر پروژه های ناقصتان نگران نباشید؛ شما در هفته های آینده وقت كافی خواهید داشت تا دوباره به كارهای نیمه كاره تان بپردازید. اكنون به كارهایی بپردازید كه می توانید بدون اشتباه آنها را تمام كنید.

فال متولدین مهر

امروز شما توجهی به مسوولیت‌هایتان ندارید، اما این موضوع تأثیری بر بازدهی کلی شما ندارد. اخیراً توجه شما به پروژه خاصی است که آن را دنبال می‌کنید. شاید به بن بست بخورید و برای جبران آن نیاز به تلاش زیادی داشته باشید.اما اکنون دید شما فراتر ازیک برنامه فوری است و به اهداف بلند مدت تری فکر می‌کنید. خوشبختانه، نگرش مثبت شما باعث می‌شود تا کار خود را طبق برنامه‌تان به اتمام برسانید.

فال متولدین آبان

احساساتی که شما درباره شخص خاصی دارید امروز ممکن است مشخص شود که کاملا درست است. اما اگر بخواهید فقط براساس احساسات رفتار کنید ممکن است رابطه شما دچار اشفتگی و پیچیدگی‌های دشواری شود. کنترل روی احساسات تان ممکن است یک سیاست کاملا معقول باشد؛‌ به هر حال،‌ اگر زمانی به طرف شخص دیگری تمایل پیدا کردید سخت است که در این رابطه کنونی تان بی طرف بمانید. با این وجود، بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که قبل از اینکه بسرعت حرکت کنید، خوب به عواقب راهی که در پیش گرفته اید بیندیشید.

فال متولدین آذر

به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه‌ریزی کنید، برای زمانهایی خالی‌ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده‌اید که بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه‌های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای اینکه شما از تنها بودن بیزار هستید.

فال متولدین دی

شما فکر می کنید که روز خوبی دارید و مجبور نیستید کاری را شروع کنید، اما هرچقدر بیشتر به عصر نزدیک می شویم شما بیشتر در فکر فرو می روید. شما می دانید که باید به خاطر جنبه های معینی از زندگی خود شکرگزار باشید و همچنین بیش از اندازه نسبت به مسائلی که نیازمند بهبود و اصلاح کردن هستند آگاهی دارید. بنابراین روی چیزهای بی اهمیت متمرکز نشوید، بلکه روی مسائلی تمرکز کنید که می دانید برای رسیدن به این اصلاحات وجودشان لازم و واجب است.

فال متولدین بهمن

شما فعالیت‌هایتان را باید بر روی یک نقطه خاص متمرکز سازید اما به علت پویایی زیادی که در درون شما وجود دارد این کار ممکن نمی‌باشد. زیرا در این صورت استفاده بهینه تری را می‌توانید از زندگی تان داشته باشید. اگر شخصی به شما گفت که بیش از حد جدی هستید به صحبت‌های آنها اعتنایی نداشته باشید زیرا شما فقط در حالت جدی بودن می‌توانید به اهداف تان برسید و بعدها آنها صحبت‌های شما را درک خواهند کرد.

فال متولدین اسفند

شما می‌توانید به طرف یک نقطه عطف نسبتاً مهم بروید، اما شما هنوز می‌خواهید باور کنید که می‌توانید همه کارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است که همه چیز امروز باید تغییر کند، شما برای مدیریت کردن این فشار توانایی دارید، اما احساسات شما آنقدر شدت می‌یابند که شما نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی که به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه‌گیری در مقابل ناشناخته‌ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند، زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *