فال روزانه امروز سه شنبه ۱۵ بهمن

فال روزانه متولدین فروردین

آیا به طور ناگهانی در دام عشق دوست قدیمی خود گرفتار شده اید؟ این کمی به نظرتان عجیب و ترسناک است زیرا تاکنون او را با این دید ندیده بودید. او نیز به شما توجه نشان می دهد و شاید بهتر باشد این مساله را نادیده نگیرید. از خود بپرسید آیا این فرد می تواند بخش مهمی از زندگی آینده شما باشد؟ آیا شما یکدیگر را خوب می شناسید؟ آیا برای او همان طور که هست ارزش و احترام قائل هستید؟ اگر پاسخ همه این سوال ها مثبت بود، برای دوستی اقدام کنید. گاهی لازم است در رابطه های خود کمی عقب بایستید و از دور آن را ببینید تا بتوانید درک درستی از شرایط آن داشته باشید. اگر فکر می کنید در مورد برخی مسایل باید با هم حرف بزیند، امروز زمان مناسبی نیست و فقط سعی کنید از لحظه های خود لذت ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

آیا عاشق شده اید؟ امروز حرف ها و رفتارهای فرد موردعلاقه تان شما را به سوی خود جذب خواهد کرد. عشق، عاطفه و اشتیاقات شما امروز به اوج خود می رسند و حتی ممکن است در انجام پروژه های کاری شما نیز خلل ایجاد کند. توصیه می کنیم امروز را به انجام کارهای خود اختصاص دهید و برای قرار عاشقانه گذاشتن، فردا را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید همه کارهاز زندگی خود را سروسامان دهید. امروز بسیار اصرار دارید تا متوجه شوید آیا عشقتان حرفتان را درست متوجه شده است یا خیر! زیرا این احتمال وجود دارد که او اصل مطلب را نگیرد و مسایل آن طور که شما می خواهید پیش نروند.

فال روزانه متولدین خرداد

تصویری از یک اثر هنری از فرهنگ های دیگر شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد. خودتان دلیل این را نمی دانید اما این مساله می تواند ریشه در گذشته هایی داشته باشد که شما به خاطر نمی آورید. با همین اشتیاق که امروز دارید به جلو بروید و سرگرمی های جدید پیدا کنید. ترس ها و نگرانی های قدیم را کنار بگذارید و از زندگی لذت ببرید. امروز عشق و عاطفه در هوا جاری است و شما هم می توانید از آنها استفاده کنید. امروز وسوسه می شوید که وارد رابطه ای بشوید که تصور می کنید موجب شادی و آرامش بیشتر شما می شود. اما ین را بدانید که شادی آدم ها از درون آنها نشات می گیرد.

فال روزانه متولدین تیر

آیا امروز نگران شرایط احساسی و روحی دوست خود هستید؟ بهتر است خیلی خود را درگیر این مساله نکنید. دوست شما بیشتر از هر چیز دیگر مشکل مالی دارد. اگر این دوست، در واقع شریک عاطفی شما است، باید به او کمک کنید تا اعتمادبه نفسش را دوباره به دست بیاورد. او را مجبور به حرف زدن نکنید. او هروقت خودش تشخیص دهد این کار را خواهد کرد. صبور و یک شنونده خوب باشید. امروز هدف فانتزی های بقیه قرار می گیرید. امروز شاهد رویدادهای بسیاری خواهید بود. البته به طور کلی، حس امنیت و آرامش دارید و از اینکه مورد توجه و تحسین قرار گرفته اید بسیار خرسند خواهید بود.

فال روزانه متولدین مرداد

رابطه عاشقانه شما می تواند به برخی مسایل خانوادگی منجر شود. این پایه گذار یک بحث و جدل در بعدازظهر خواهد بود. به نظر می رسد فرد موردعلاقه شما در مود خوبی نیست و نمی توانید به راحتی با او ارتباط برقرار کنید. اول مطمئن شوید که ناراحتی او جدی نیست و سپس اجازه دهید در حال خودش باشد تا کمی آرام شود. این تاکتیک برای هر دوی شما بهتر است. امروز احساس می کنید رابطه عاطفی شما به کمی تغییر و هیجان نیاز دارد. این تغییرات اگر مثبت و با تدبیر انجام شوند در بقیه بخش های زندگیتان نیز تاثیر خوبی خواهند داشت. با حرف زدن بهتر می توانید نیازهای یکدیگر را درک کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

آیا به تولد یکی از دوستان خود دعوت شده اید؟ باید بدانید که در آن جشن غذاها متنوع و خوشمزه ای سرو می شوند و اگر مدت ها است برای سلامتی و تناسب اندام خود تلاش می کنید، اجازه ندهید وسوسه خوردن شما را از برنامه هایتان دور کند. کیک شکلاتی، دسرهای شیرین چیزهایی نیستند که باید بخورید. مراقب سلامت خود باشید. از نظر عاطفی و عشق، روز بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. اگر دوست دارید در مورد احساس خود به فرد موردعلاقه تان بگویید، یک روش خاص و زیبا برای این کار پیدا کنید و پیغام خود را به او برسانید. مثلا می توانید او را به یک رستوران دعوت کنید یا با روشی دیگر قلبش را تسخیر کنید.

فال روزانه متولدین مهر

آیا به هنرهای انتزاعی علاقه دارید؟ اگر این طور است، امروز به شدت به سمت آثار این هنر کشش خواهید داشت. موسیقی یا نقاشی آبستره شما را بسیار جذب خود می کنند. امروز را به طور کلی به بازدید از گالری های هنری یا رفتن به کنسرت اختصاص دهید و روح هنر دوست خود را سیراب کنید. شما علاقه شدید و وافری به فرد خاصی دارید و امروز از اینکه انرژی های فضا به نزدیکی بیشتر شما کمک می کنند، بسیار شاد و پرانرژی خواهید بود. امروز خود را برای هر اتفاقی آماده کنید.

فال روزانه متولدین آبان

آیا در نظر دارید خانه خود را تغییر دکوراسیون بدهید؟ اگر این طور است، ایده های بسیار خوبی به ذهنتان می رسد که نمی توانید به راحتی میان آنها یکی را انتخاب و اجرایی کنید.شاید بهتر باشد آنها را یادداشت کنید، کارهای خود را نیز بنویسید و اولویت بندی کنید و سپس با بررسی درست همه آنها، بهترین ها را انتخاب و اجرایی کنید. در این مسیر می توانید از مجله ها و سایت های دکوراسیون نیز کمک بگیرید. امروز بیش از هر زمان دیگری در مود ایده‌آل‌گرایی هستید. به طوری که اگر با فرد خاصی قرار داشته باشید، تیپ و ظاهر و حرف های او برایتان جذاب و عالی نخواهد بود. اما همچنان برایش احترام قایل هستید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز احساسات شما زیاد است و این باعث می شود تا شریک عاطفی شما از شما بخواهد در مورد مشکلات و مسایل رابطه با هم حرف بزنید. این شاید ذاتا بد نباشد اما شما با این شدت احساساتی که دارید نمی توانید ناراحتی فرد دلخواهتان را تحمل کنید و شاید رفتار غیرمعقول از خود نشان دهید. بهترین کار این است شنونده خوبی باشید و کمتر او را نصیحت کنید. اگر لازم بود حرف بزنید، باید سعی کنید تا حد امکان ساکت باشید. صبر زیاد لازمه امروز است. امروز احساس می کنید فردی که به او علاقه دارید خود را از شما پنهان می کند. شما نیز به هیچ وجه دلیل این کار را درک نمی کنید. البته شاید بتوانید پاسخ این سوال را امروز متوجه شوید.

فال روزانه متولدین دی

امروز از طرف یک دوست یا فرد موردعلاقه تان هدیه ای دریافت خواهید کرد. شاید این خوشحالتان کند اما کمی هم حس غیرراحت بودن دارید. دلیل آن نیز شاید این باشد که این هدیه از نظرتان بسیار گران است یا چیزی نیست که شما دوست دارید. اما توصیه می کنید این کادو را دریافت کنید مگر اینکه واقعا به دردتان نخورد. امروز از نظر احساسی روزی رویایی در پیش دارید. اگر مجرد هستید، احتمالا امروز برای نخستین بار با فرد موردعلاقه خود قرار ملاقات خواهید داشت و به واسطه آن بسیار هیجان زده هستید. شاید از رویدادهای امروز مسایل بسیاری یاد بگیرید.

فال روزانه متولدین بهمن

مسایل عاشقانه را بسیار بدتر از آنچه واقعا هستند، تصور می کنید. سعی کنید خیلی امروز به خود سخت نگیرید. شاید ظاهرا مسایل به نفع شما پیش نروند، اما این را بدانید قلب عشقتان پیش شما است و این مسایل فقط ظاهری و موقتی هستند. اما در مورد مسایل کاری یا عاطفی رابطه خوبی با اطرافیان خواهید داشت. به طوری که از بودن در کنار آنها بسیار لذت خواهید برد. بهتر است امروز تا حد امکان زبان به دندان بگیرید و صبور باشید و هر چه در ذهنتان می گذرد را به زبان نیاورید. عشق، چهره های متفاوتی دارد. یا شاد است یا غمگین، یا درد است یا درمان. اما امروز برای شما بسیار خوب و انرژی‌بخش است. سعی کنید از همه لحظه ای با هم بودن لذت ببرید و شاد باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

آیا همه ذهنتان درگیر انجام کارهای جدید است؟ یا در نظر دارید یک اثر هنری خلق کنید؟ باید بدانید امروز با احساسات خود می توانید این کارها را انجام دهید. با حس لطیفی که امروز دارید ایده های خوبی به ذهنتان خطور می کنند. آنها را یادداشت کنید و تا جایی که ممکن است اجرایشان کنید. در انتهای روز حس خوبی خواهید داشت. خود را به جریان روزگار بسپارید و شاد باشید. امروز نمی توانید به راحتی میان عقل و احساس خود تعادل برقرار کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *