فال روزانه امروز دوشنبه 4 فروردین

فال روزانه متولدین فروردین

امروز خاطرات شما به سراغتان آمده اند و نیاز و تمایل شما به تماس گرفتن با دوستان قدیمی یا اقوام دور که مدتهاست آنها را ندیده اید را قویتر می کنند. بعضی از این دید و بازدیدها تلخ و شیرین هستند و تجربیات قدیمی را دوباره برایتان زنده می کنند. به این مسائل قدیمی تلخ توجه نکنید و خاطرتان را با یادآوری آنها کدر نکنید. در ذهنتان با آنها کنار بیایید و بقیه اش را بی خیال شوید. شاید پس از این کار آسایش خیال بیشتری داشته باشید. شاید هم ذهنتان آسوده تر و روانتان آزادتر شود. امروز باید مسئله ای را رتق و فتق کنید و با انرژی امروز به نظر می رسد که این کار در رابطه شما تغییراتی بوجود می آورد. اینکه بخواهید به این گفتگو ادامه دهید یا خیر، در هر صورت باید در نظر داشته باشید که مسائل زیادی هست که باید در مورد آنها حرف بزنید. از این فرصت تا می توانید بهره بگیرد و آن را هدر ندهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز رویدادهای کاری و مربوط به کسب و کار وقت شما را می گیرند و شاید بیشتر زمان خود را به فکر کردن به این موضوعات سپری کنید. شما برای این جور کارها برنامه ریزی می کنید و یا برای شرکت در بعضی جلسات کاری زمان بندی می کنید. امروز حس می کنید که بسیار خوش برخورد و خوش معاشرت شده اید، پس سعی کنید تأثیر خوبی روی طرف مقابل بگذارید و حتی چند دوست جدید پیدا کنید. انرژی امروز کائنات با خودش برایتان فرصتی برای تغییر می آورد. در این مورد ممکن است این فرصت به شکل یک گفتگوی خاص یا حتی استراق سمع باشد که واکنشی را به همراه دارد. چه شما در حضور شریک زندگی تان باشید، چه نیاز به تماس گرفتن با او باشد، چیزی در شما وادارتان می کند که بالاخره این موضوع بغرنج را به نتیجه ای برسانید و آن را حل کنید. حالا باید این قدم را بردارید!

فال روزانه متولدین خرداد

جذابیت درونی شما و اخلاق و رفتار خوبتان باعث شده که همکاران و رؤسای خوب را به خود جذب کنید و این برایتان بسیار مفید و مؤثر واقع شده است. رئیس رؤسای شما کمی ترسناک به نظر می آیند، ولی باید شما با اعتماد به نفس عمل کنید. سختکوشی و از خودگذشتگی در کار برایتان پاداش زیادی به همراه دارد. بنابراین احتمالش زیاد است که شما در آینده کاری خود پیشرفت و ترقی داشته باشید. رو به جلو و بالا به حرکت خود ادامه دهید! شما همیشه موضوع صحبت را با کلمات و جملات می پیچانید و موضوع بحث را به چیزهای مختلف می کشانید. انرژی امروز بدان معناست که شریک زندگی شما قصد دارد شما را گیر بیندازد و نگذارد که شما موضوع را عوض کنید تا بدین ترتیب بتواند راجع به موضوع مهمی با شما حرف بزند و مسئله حل شود. شما هرطور که می خواهید از زیر این قضیه در می روید، ولی در نهایت باید به حرف های او گوش کنید.

فال روزانه متولدین تیر

کار کردن روی پروژه ها و کارهای خودتان امروز ذهنتان را مشغول کرده است. این کارها شاید شامل مطالعه در مورد چیزی باشند یا حتی راجع به هنر باشد. احتمالش هست که شما روش های ابتکاری پول درآوردن را در ذهنتان بالا و پائین می کنید. همه نشانه ها حاکی از آن هستند که هر اقدامی که شروع شده یا ادامه دارد امروز موفق می شود، پس آن را در پیش بگیرید. با این حال، مهم است که قبل از ارائه این کار به دیگران تا می توانید به آن فکر کنید. انرژی امروز کائنات باعث می شود که شما و عشقتان یکدیگر را برنجانید. ولی خوشبختانه آنچه بعداً اتفاق می افتد باعث می شود که هر دوی شما جسارت لازم برای صحبت کردن راجع به چیزی را بیابید که قبلاً پرداختن به آن دشوار بود. شاید این صحبت گفتگوی راحت و آسانی نباشد، ولی قطعاً نتیجه بخش است.

فال روزانه متولدین مرداد

سرمایه گذاری های بلندمدت به خصوص آنهایی که به ملک و املاک مربوط می شوند امروز نتیجه بخش هستند. اگر به خرید و فروش خانه فکر می کردید حالا زمان آن است که اقدامی بکنید. همه نشانه ها حاکی از آن هستند که صبر شما امروز به ثمر می نشیند، پس حداقل یکی از اهداف بلندمدت در حال حاضر به موفقیت رسیده است. همچنین اگر به سرمایه گذاری کمی پول روی خانه برای مثال تغییر دکوراسیون یا اضافه کردن وسیله یا چیزی فکر می کردید امروز وقتش رسیده است. با انرژی امروز می توانید هر کاری دلتان خواست بکنید، و حتی ماجراهای قبلی را دوباره مطرح کنید. با این کار می توانید توجهی که بدان نیاز دارید بدست آورید و حتی شریک زندگی تان را شرمنده کنید. اگر این کار موجب خوشحالی شما می شود اشکالی ندارد. ولی باید سعی کنید بطور خصوصی این مسئله را مطرح کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز مطرح کردن ایده ها با دیگران باعث می شود که رویدادهای اجتماعی را برنامه ریزی کنید و افراد مهم را دور هم بیاورید تا در پروژه های بزرگ و مهم با هم همکاری کنید. شاید هم چند جلسه و ملاقات مهم برایتان پیش بیاید و زمان زیادی را پشت تلفن بگذرانید. ذهن شما امروز حول و حوش کسب و کار دور می زند و کارها را به خوبی و به طرز مؤثری پیش می برید. با این حال باید یادتان باشد که این قضیه خوبی و بدی خودش را دارد. نسبت به اطرافیان خود علاقه مؤدبانه داشته باشید حتی اگر حس درونی شما اینطور نیست. انرژی امروز کائنات نشان می دهد که شما توانایی ترمیم یا آسیب رساندن به یک رابطه را دارید. شما یا با استفاده از کلمات یک قضیه یا موقعیت را بدتر می کنید و به خودتان و طرف مقابل آسیب می رسانید، یا تلاش می کنید تا با حرف زدن کارها و مشکلات را درست کنید و منبع اصلی مشکل را بیابید که این مستلزم صداقت و راستگویی است.

فال روزانه متولدین مهر

امروز کارهای اداری از جمله مسائل قراردادی باعث می شود که یک موقعیت مالی و اقتصادی برایتان پیش بیاید. شاید برای خودتان پولی پس انداز کنید که این مبلغ برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است. گذشته از توجهی که از سوی مافوق خود بدست می آورید، این موقعیت موجب پیشرفت و حتی ترفیع رتبه شما می شود. شاید البته مورد دوم به کمی تأخیر بخورد. انتظار نداشته باشید که همه چیزهای خوب یک دفعه برایتان رخ دهند. شما از احساس بد و تنش در بهترین موقعیت ها متنفرید، بنابراین از انرژی امروز کائنات زیاد خوشتان نمی آید، البته امکان دارد که امروز قضیه ای بین شما و شریک زندگی تان پیش بیاید که لازم باشد آن را رفع کنید. با این وجود با آنکه از ابراز احساسات درونی و عمیق خود راحت نیستید، در نهایت احساس آرامش خاطر و راحتی می کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید بخواهید حس کاری درون خود را تبدیل به موفقیت یک پروژه عقب افتاده کنید. این فکر بسیار خوبی است، زیرا همه نشانه حاکی از آن هستند که هر کاری که امروز شروعش کنید، چه برای خودتان باشد چه برای رئیستان، در نهایت به موفقیت می انجامد. شاید هم بیشتر از همیشه و حالت نرمال، پول خرج کنید. لازم نیست به خودتان سخت بگیرید، ولی اگر حواستان را جمع کنید بهتر است. انرژی امروز کهکشان ها برای شما شانس انجام کار بسیار خوبی را فراهم می کند. اگر شما و شریک زندگی تان دوره سختی را پشت سر گذاشته اید، پس این انرژی قوی برای شما لازم است تا به ریشه مشکل خود پی ببرید. خوشبختانه می توانید در این مورد پیشرفت زیادی کنید و این رابطه و پیوند شما با او را بجای اینکه ضعیف کند، مستحکم تر می نماید. تمام تلاش خود را بکنید.

فال روزانه متولدین آذر

کشف های جدیدی که به ذهن و تخیل شما می رسد بیشتر وقت تان را امروز در منزل می گیرد و شما چیزهای زیادی یاد می گیرید. همه نشانه ها حاکی از آن هستند که شما دوست ندارید کار دیگری انجام دهید، ولی مهم است که به یاد داشته باشید که کمی به خودتان استراحت بدهید و در طول روز کمی هم ورزش و تمرین کنید. حرکت دادن به بدن و آزاد کردن کرامپ های عضلات باعث می شود که ذهنتان بهتر کار کند. امروز اطلاعات کمی که به دستتان می رسد تأثیر عمیقی بر حیات عشقی شما دارد. انرژی امروز کائنات نشان می دهد که ممکن است شما نسبت به نگرش و رفتار خود با شریک زندگی تان یا مخاطب خاصتان در اشتباه هستید و در نتیجه قضاوت اشتباهی در مورد او کرده اید. انرژی امروز به شما شانس آن را می دهد که این مشکل را درست کنید و حتی اشتباه تان را با عذرخواهی جبران کنید، زیرا این اشتباه عشق شما را ناراحت کرده بود. به ندای دلتان گوش کنید.

فال روزانه متولدین دی

ممکن است برنامه داشته باشید که با دوستان خود بیرون بروید و تا حالا منتظر این فرصت بودید. با این وجود، تأخیرها نمی گذارند که این کار را بکنید، ولی شما هم آدمی نیستید که تأخیرها جلوی شما را بگیرند. تمرکز و پشتکار شما از همیشه بیشتر است، و شما نمی خواهید چیزی یا کاری که امروز شروع کرده اید را نیمه کاره رها کنید. بنابراین روز خوبی برای شروع یا ادامه پروژه هایی است که برایتان معنای مهمی دارند. انرژی امروز کائنات در واقع بدان معناست که شما متوجه می شوید که در رابطه فعلی شما واقعیت کدام است و چه چیزی درست و چه چیزی تابحال غلط بوده است. قبل از آنکه به این مرحله برسید، باید بنشینید و با طرف مقابل یک گفتگوهای کامل داشته باشید. شاید این مکالمه شروع خوبی نداشته باشد، ولی اگر اصرار و پافشاری داشته باشید، حسن نیت باعث می شود که نتیجه خوبی از این صحبت بگیرید.

فال روزانه متولدین بهمن

سختکوشی شما در کارتان بالاخره کم کم نتیجه می دهد و همه نشانه ها حاکی از ترفیع، افزایش حقوق یا هر نوع ترقی در مسیر کاری شما هستند. جاه طلبی و تمرکز شما موجب موفقیت تان می شود، و این از دید افراد مافوق و کارفرماها دور نمی ماند. از دستاوردها و موفقیت های خود خشنود و راضی باشید زیرا این موفقیت ها ادامه دار هستند. صحبتی که با طرف مقابل (شاید شریک زندگی تان) داشتید در دفتر مرامنامه شما “سنگین” محسوب می شود، ولی این بدان معنا نیست که این صحبت مؤثر نبوده است. انرژی امروز کهکشان ها به شما شانس تمرکز بر روی مسئله ای را می دهد که مدتی بود هر دوی شما را اذیت می کرد و واقعاً می بایست آن را حل می کردید. درباره آن فکر نکنید، فقط انجامش دهید و بدین ترتیب هر دویتان به زندگی های خود برگردید.

فال روزانه متولدین اسفند

مطالعه و تأمل در تنهایی امروز به مذاق شما خوش می آید. علاقمندی جدیدی پیدا کرده اید، بنابراین شاید تصمیم بگیرید که خودتان را در خانه یا کتابخانه ای حبس کنید و با مطالعه در مورد این علاقمندی اطلاعات خود را بیشتر کنید. امروز تمرکز و دقت شما زیاد است، بنابراین هر کاری که امروز شروع کنید به احتمال زیاد نتیجه می دهد. حداقلش این است که شما به چشمان خود تمرین می دهید و با این مطالعات چیزهای بیشتری یاد می گیرید که ارزشش را دارند. البته سعی کنید تعادل و میانه روی را رعایت کنید و افراط ننمائید. انرژی امروز کهکشان ها به نظر می رسد که بطور موقت شما و عشقتان یا عزیزترین تان را به سمت و سوئی کشیده باشد، ولی به هر دوی شما فرصت آن را می دهد که بفهمید عشق واقعی چیست و آن چیزی که بین شماست از مشکلات سطحی عمیق تر است. با عشق و دوست داشتن و ارزش قائل شدن برای همدیگر است که شما کشف می کنید که آنچه فکر می کردید مشکل بزرگی بین شما دو نفر بوده، در واقع مسئله ای پیش پا افتاده و بی اهمیت بوده است. رابطه شما دو نفر از این به بعد شکوفا می شود و به خوبی پیش می رود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *