فال روزانه امروز جمعه ۱۳ دی

فال متولدین فروردین

اینکه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را که می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی کم است. داده‌ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

فال متولدین اردیبهشت

درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید.

فال متولدین خرداد

ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!

فال متولدین تیر

ماه کامل امروز تضاد کاملی در نشان بیکران شما ایجاد می‌کنند. حتی اگر شما باید به عنوان بخشی از “گروه” باشید مجبور هستید که برای آنکه واقعاهستید بایستید. اما در این کار افراط نکنید؛ با خودتان صادق باشید بدون اینکه لازم باشد که بعدا ساکت شوید. شما الان بین اینکه منعطف باشید یا نه در تردید هستید. تمرین کردن میانه رو بودن تاثیر مثبت و مهمی بر روز شما خواهد داشت.

فال متولدین مرداد

شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

فال متولدین شهریور

اگر شما فکر می‌کنید که باید تحصیلاتتان را ادامه داده و یا اینکه در یک رشته تحصیلی جدید درس بخوانید، مطمئناً برای رسیدن به این منظور زمان کافی خواهید داشت. هم اکنون برنامه‌ریزی کردن برای ادامه تحصیل دادن در آینده ایده خوبی است، برای اینکه شما تعادلی منطقی بین عمل گرایی و رویا پردازی دارید. تمام امکاناتی که وجود دارد را پیش خود مجسم کنید و از بین آنها آنچه را که برایتان بیشتر اهمیت دارد را انتخاب کنید.

فال متولدین مهر

شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

فال متولدین آبان

یک تغییر ناگهانی در درآمد شما یا در قطع یک شراکت جدید برای شما کافی خواهد بود تا بفهمید که تغییرات اقتصادی بوسیله تصمیمات اشخاص است که اتفاق می‌افتد. گرفتگی ماه امروز دومین خانه از “پول” شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و آن را فعال می‌کند. بنابراین ممکن است فقط نگران این باشید که چقدر استرس و پریشانی روی درآمد شما تاثیر می‌گذارد و اکنون بهتر است قضایا را در شکل وسیع خود ببینید. اگر خودتان را از این تجسم دور کنید می‌توانید برای دیگران احساس دلسوزی بیشتری داشته باشید که در لحظات پریشانی شما آنها نیز بدردتان خواهند خورد.

فال متولدین آذر

اکنون تضاد و تعارض بین شخصی ترین بیانات و اظهارات شما و عمیق ترین آرزوهای نامشخصتان ممکن است شما در چرخه بد و نامطلوبی قرار دهد. هیچ راه آسانی برای فرار از این چرخه وجود ندارد، پس به خودتان قول دهید به جای پیروی کردن از عقلتان از قلب خود پیروی کنید. فراموش نکنید که آسیب پذیر بودن و ضعیف بودن هیچ جذابیتی ندارد، پس اگر برای امنیت داشتن مجبور بودید محدودیت‌های عاطفی خود را حفظ کنید از انجام دادن این کار نترسید.

فال متولدین دی

درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید.

فال متولدین بهمن

اگر دیروز پا را از گلیمتان درازتر کرده باشید امروز لازم است تلاشی مضاعف کرده تا امواج منفی باقیمانده را از ذهنتان بیرون کنید. مطمئناً شما نمی خواهید اوضاع بدتر شود، بنابراین باید رفتارتان آرام تر شود، انگار که دارید روی پوسته تخم مرغ راه می روید. لازم نیست گذشته را جبران کنید؛ فقط قبل از اینکه شروع به کار کردن کنید، نسبت به احساسات و عواطف مردم دیگر آگاهی حاصل کنید.

فال متولدین اسفند

امروز وقتی که همه چیز طبق میل شماست، روز خوب و جذابی برایتان پیش بینی می‌شود. دوستان و خانواده تان نیز با شما همراه و همدل هستند و این موضوع باعث خوشحالی شما می‌شود. حتی اگر در افق دید خود برنامه‌های جدی دارید، همه آنها را به روز دیگری موکول کنید. چونکه آنها فرار نمی‌کنند! فردا که وقت بیشتری دارید می‌توانید به مسئولیت‌های خود طبق برنامه رسیدگی کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *