طرز تهیه دسر موزاییکی / خوشمزه ترین دسر

bdb0d628f9

انرژیتان را برای درست کردن یک دسر فوق العاده جمع کنید. اینجا همه چیزهای خوشمزه را یک جا با هم داریم، از مارشمالو گرفته تا شکلات تخته ای و بیسکوییت و بادام.

مواد لازم:

۱۲۰ گرم مارشمالو (پف پفی)

۲/۱ پیمانه شیر

۱۰۰ گرم کره

۱۵۰ گرم کره

۱۵۰ گرم شکلات تخته ای

۱۲۰ گرم بیسکویت پتی بور یک بسته بزرگ

۱ ق س پود رژلاتین

به میزان لازم گیلاس، باد ام و نارگیل

طرز تهیه:

۱٫ کف قالب مستطیل شکلی به عمق ۴ تا ۵ سانتی متر را کاغذ روغنی بیند ازید تاکف و د یواره های آن رابپوشاند.

۲٫ بیسکویت ها را خرد کرد ه و با ۱۰۰ گرم کره ذوب شد ه مخلوط کنید، سپس آن را کف قالب ریخته و خوب فشار د هید تا منسجم گرد د و قالب را به مد ت ۳۰ د قیقه د ر یخچال بگذارید.

۳٫ ژلاتین را با کمی آب مخلوط کرد ه و روی بخار کتری قرار د هید تا کاملا حل شود. مارشمالوها را با شیر د اخل یک ظرف د یگر بریزید و آن را روی بخار کتری قرار د هید تا ذوب شود.

۴٫ حالا به تد ریج ژلاتین را به مارشمالو اضافه کنید و خوب آنها را با هم مخلوط کنید، سپس آن را روی بیسکویت ها بریزید. قالب را د وباره د ر یخچال بگذارید تا لایه د وم خود ش را بگیرد.

۵٫ شکلات تخته ای و کره را د ریک کاسه مناسب با هم مخلوط کنید و با روش بن ماری شکلات را ذوب کنید. شعله را خاموش کنید، سپس باد ام، نارگیل و گیلاس را هم اضافه کرد ه و آنها را با هم مخلوط کنید.

۶٫ قالب را از یخچال د رآورید. مخلوط شکلات را روی لایه مارشمالو بریزید. قالب را یک ساعت دیگر د ر یخچال قرار د هید تا د سر شما آماد ه شود، سپس آن را از یخچال د ر آورد ه و برش بزنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *