صداپیشگان جدید فیلم انیمیشنی Scooby-Doo مشخص شدند

چند هفته پس از انتخاب ویل فورته (Will Forte)، تریسی مورگان (Tracy Morgan) و جینا رودریگز (Gina Rodriguez) برای صداپیشگی فیلم انیمیشنی Scooby-Doo «اسکوبی-دو»، حالا زک افران (Zac Efron) و آماندا سایفرد (Amanda Seyfried) به عنوان صداپیشگان جدید به این پروژه پیوسته‌اند. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

افران برای صداپیشگی شخصیت فرد جونز و سایفرد برای صداپیشگی دختر موردعلاقه‌ی فرد یعنی دفنه بلیک انتخاب شده‌اند. قبلا هم فورته برای صداپیشگی در نقش نورویل شگی راجرز، رودریگز در نقش ولما دینکلی و مورگان در نقش دیک داستاردلی انتخاب شده بودند.

این فیلم با نام Scoob «اسکوب» براساس فیلمنامه‌ای از مت لیبرمن (Matt Lieberman) و به کارگردانی تونی سوون (Tony Cervone)، داستان این گروه حل‌کننده‌ی معما را دنبال می‌کند که باید با شخصیت‌های دیگر دنیای هانا-باربارا برای نجات دنیا از دست دیک داستاردلی ابرشرور همکاری کنند.

افران بیشتر برای بازی در فیلم‌های Neighbours «همسایه‌ها»، Baywatch «بی‌واچ» و The Greatest Showman «بزرگترین شومن» و سایفرد بیشتر برای بازی در فیلم‌های Mamma Mia «ماما میا»، Jennifer’s Body «بدن جنیفر» و In Time «در زمان» شناخته می‌شود.

فیلم Scoob که توسط کریس کلمبوس (Chris Columbus)،‌ چارلز روون (Charles Roven) و آلیسون آباتی (Allison Abbate) تهیه می‌شود در تاریخ ۱۵ مه ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *